Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Re: Porsche 964 advies gevraagd

24 apr 2011 2:36

joanp, nog eens mijn voorlaatste reactie goed lezen. Dat over afdichtiringen en met warme motor olie eruit laten lopen. Uit je reacties kan ik niet opmaken of je dat hebt meegekregen. Verder kan ik bij het zelfklussen nogmaals niet genoeg benadrukkken eerst zelf op onderzoek uit te gaan op fora of in boeken.

24 apr 2011 10:14

Kijk en das nou toch weleens moeilijk voor een hoop medeforummers incl. mezelf :bang: :bang:

24 apr 2011 23:58

Het forum is er ook voor om te helpen en niet iedereen direct door te verwijzen naar een garage!

Dan kun je beter stoppen met de diverse sub-topics etc.... en zeggen/vermelden; heb je een probleem ga naar je garage!

Iemand wil via het forum juist geholpen worden met vragen waar ze zelf toch geen antwoord op hebben? en daar is een forum voor in mijn ogen... elkaar helpen waar het kan! ---> kennis delen :idea: en die is hier aanwezig!

Of ben ik nu 'echt' gek? :roll: denk het niet anders was het forum cafe iedere dag platgelopen! :wink:

11 mei 2011 19:16

Nog een tip : Tik een gaatje in het oliefilter hoogste punt, dan olie aftappen 2 pluggen, krukas kast en olie tank,
Koffie drinken , na 10 minuten olie filter er af schroeven (veel lappen eronder proppen) nieuw filter (mahle) monteren.
Eerst 6 liiter vullen, motor even laten draaien, daarna 3 liter bijvullen. Rondje rijden (10 minuten). en met draaiende motor peilen.....thats all folks

p.s. Dimitri heeft 100% gelijk...
Plaats een reactie