Al vind ik 't soms toch niet helemaal lekker voelen hoe hypercommercieel ze bezig zijn.
Moet toch een waardeloos gevoel geven als je een GT3 RS koopt en een aantal maanden later komen ze met dit ding? Ik snap dat het voor elke (moderne) Porsche enthousiast goed is als Porsche rendabel opereert, maar het aantal modellen is wel heel erg opgelopen zo langzamerhand...
MOD: samengevoegd met 'n eerder aangemaakt topic ..
Porsche heeft de gelimiteerde Porsche GT3 RS 4.0 aangekondigd. Een 4 liter motor die 500 PK oplevert, en een maximum koppel van 460 Nm bij 5750 toeren.
Slechts 600 exemplaren te verkrijgen, prijs kaartje in Duitsland vanaf 178596 euro.
GJB schreef:Moet toch een waardeloos gevoel geven als je een GT3 RS koopt en een aantal maanden later komen ze met dit ding? Ik snap dat het voor elke (moderne) Porsche enthousiast goed is als Porsche rendabel opereert, maar het aantal modellen is wel heel erg opgelopen zo langzamerhand...
Waardeloos gevoel? Ik zou een GT3 RS kopen omdat ik het een mooie auto vind, en niet omdat het gras op enig moment ergens anders weer groener is. De GT3 RS wordt niet minder van deze nieuwe GT3 4.0.
mwah...niet helemaal mee eens. Een GT3RS koper zoekt iets ultra sportiefs van Porsche. De 4.0 race motor is dan wel iets waar je volgens mij zeer warm voor zou lopen.
Laat ik het zo zeggen, ik zou er wel flink van balen als ik net een GT3RS gekocht had, hoe gaaf een "gewone" GT3RS dan ook mag zijn!
2000 gtv schreef:Een gewone 911 met 325 pk is straks exclusiever dan al die spin off's
De "minst" presterende 911 heeft momenteel 345 pk. Verder is idd een carrera de minst verkochte 911 in NL, dit kom omdat blijkbaar op een S een paar extra's standaard zitten die veel carrera kopers er ook op willen en daarom de S maar "iets" duurder is.