Re: 10.int.Club Day der Porschefreunde am 1.Mai 2011 Dinslak
02 mei 2011 10:30
Kon nog net aansluiten met treintje A12. Uiteraard weer veel te hard gereden. In Dinslaken de tradiotionele "overkill" aan Porsches. Je weet eigenlijk niet waar je moet kijken. En op de terugweg altijd weer die enorme afknapper wanneer je NL inrijdt. Wat gaat 130 km/h dan langzaaaaaaaam.
02 mei 2011 14:07
Op de heenweg werd er al serieus gasgegeven
Ik heb nog even 300 ervoor gehad, maar moest toen wel heel hard remmen voor een Duitser die met 100 achter een caravan vandaan kwam..... Volgens mn vriendin had ze toen even wat organen op andere plekken in haar lijf dan normaal......
02 mei 2011 16:10
MarcGT3 schreef:Ik heb nog even 300 ervoor gehad, maar moest toen wel heel hard remmen voor een Duitser die met 100 achter een caravan vandaan kwam..... Volgens mn vriendin had ze toen even wat organen op andere plekken in haar lijf dan normaal......
Ooh, vandaar dat het erna wat rustiger aanging, ze moest alles weer even herschikken . . . of was totmbo een beetje
Ik had die actie ook meegemaakt, zat 2 auto's achter jou, achter je zat een donkerblauwe 4S meen ik mij te herinneren.
02 mei 2011 17:28
Blijco schreef:Was een leuk uitje, op de verzamelplaats (A12) was het al feest. Leuke opkomst, zeker een 20 auto's en de één nog mooier dan de ander. Daar stonden al een paar "Hammers" de witte GT3 van Marc en een grijze 911 van ??? waar voor de foto zelfs een buiging voor gemaakt werd Op de heenweg werd er al serieus gasgegeven en op de terugweg nog even de 260 aangetikt met mijn "schuurvondst" De 3.2 wilde zelfs nog harder, hoezo stilstand achteruitgang
de gehele geen weg achter jullie gehangen.. paar 911'jes waren aardig aan het roken..
02 mei 2011 22:36
Mooie foto's Joep. Vooral de eerste in Photobucket van de 964 3.6 Turbo . Hopelijk goed thuisgekomen ondanks je alarmproblemen...... Sportscarfreak (Luuk)
29 mei 2011 22:57
Er stond op Dinslaken een stand van een verchromer die onderdelen van Hella mistlampen verkocht.....iemand bekend met dat bedrijf, of iemand die zich een naam herinnert??