Ik ben zaterdag van de partij, heb er super zin in, het weer schijnt dan ook perfect te zijn Het zou helemaal mooi zijn als m'n nieuwe GT3 velgen klaar zouden zijn, kan niet wachten om ze onder de Boxster te zetten.
Ik zit hier in het Hotel de la Source. Je moet de parkeergarage hier zien,vol met Porsche's in alle soorten en maten. Helemaal geweldig! Als dit een voorproefje is voor morgen dan ben ik rondom gelukkig!
Tussen het Sittard en Echt (A2 ri. Eindhoven) wordt vanwege de km. beperking extra gecontroleerd. Vandaag kwamen er ook een paar Porsches met zo'n 130 voorbij waar je 90 mag. Let op voordat het een onnodig dure terug rit gaat worden.
Ik heb vandaag ook niets vreemds gezien langs de weg maar ik weet dat ze er vaak staan (rij er dagelijks voor mijn werk) en toevallig zat ik gisteren een stuk te lezen in het Limburgs dagblad dat 1 op de 3 er te hard rijdt (6000 wagens gecontroleerd, 2000 bekeuringen tussen 15.00 en 21.30). Dat is dus een mooie geld koe.
Heb het hier enorm naar mijn zin, blijf nog een dagje. Stonden wel veel mensen mijn nummerplaat te fotograferen, ze hebben zeker nooit een auto uit Curacao gezien