Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: 993 Cabrio zwart/zwart

13 mei 2011 9:26

prachtauto
jammer dat ie om die reden weg gaat/moet
sterkte !

13 mei 2011 9:49

@yohanv. Zit er een andere deur in de 3.2. Het lijkt of de deur een andere kleur heeft.

13 mei 2011 10:37

Wim,

Als dit kriebelt mag je me een mailtje sturen...... 8)
Dan blijven er ook nog een paar euri's voor een daily driver over.....

Bedankt voor je aanbod, echter voorlopig wil ik toch even geen andere. Misschien op termijn weer wel. Ik heb geen plaats voor twee auto's omdat ik in het centrum woon en ik één plaats in de parkeergarage heb. Daarbuiten is het voor vergunninghouders.

15 mei 2011 3:05

Wim,

Vanwege mijn twijvels... wou ik het balletje opgooien. Je weet maar nooit of het gaat rollen. :wink:

Ik ga er de komende tijd nog even op broeien of ik uberhaubt de 3.2 Cabrio kwijt wil en dan op zoek ga naar een 993 Cabrio. Er staan nog een paar leuke uitjes in het vooruitschiet om dit voor mezelf duidelijk te maken.....

Tot die tijd wens ik je veel succes met de verkoop van deze pracht uitvoering.

marcel964 schreef:@yohanv. Zit er een andere deur in de 3.2. Het lijkt of de deur een andere kleur heeft.

Zit geen andere deur in nee.... (Is misschien wel bij gespoten daarintegen) Kleurverschil is me in het echie nog nooit opgevallen maar snap wat je bedoelt van de foto.

15 mei 2011 9:26

Oké, Yohan, ik snap het.
Ikzelf heb overigens nooit spijt gehad over mijn overstap naar de 993. Het "Spartaanse" gevoel is dan wel een stuk minder, maar qua vermogen en weggedrag krijg je daar veel voor terug. Het blijft echter een (subjecief) gevoel, zoals alles bij Porsche, dus pas nadat je in beiden gereden hebt krijg je meer duidelijkheid over de keuze.
Wim.

27 mei 2011 21:24

En die staat intussen mooi bij mij in de schuur te glimmen.... :lol:

Het was me een waar genoegen Wim. Ik heb een heerlijke rit terug gehad.

Re: 993 Cabrio zwart/zwart - VERKOCHT -

27 mei 2011 22:24

Beiden gefeliciteerd :)

27 mei 2011 22:31

Wim. jouw tijd komt weer , ik weet het zeker ,sterkte :thumleft: :res:

27 mei 2011 23:44

Beide gefeliciteerd, is toch wel redelijk vlot gegaan :wink:

27 mei 2011 23:55

Een dubbel gevoel. Ik moest nu eenmaal verkopen, maar vannacht zal ik weer wakker liggen. Gefeliciteerd, Johannes. Ik gun het je van harte.

27 mei 2011 23:58

Wim zuur appeltje, doorbijten en uiteindelijk is er altijd licht aan het eind van de tunnel, het is maar een auto en life goes on.....

28 mei 2011 8:42

@Wim, ondanks alles, toch gefeliciteerd met de verkoop, :thumleft: en er breken wel betere tijden aan en heb je ooit weer een Porsche. :idea:

29 mei 2011 14:51

Wim, "gefeliciteerd" met de verkoop en Johannes gefeliciteerd met de aankoop!

Afbeelding

En alvast bedankt voor de Afbeelding
Gesloten onderwerp