Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

09 maart 2007 10:29

Weten we nu ook waarom de Lister sportwagen niet vooruit te branden is :o zo en dan nu eerst een Bavaria :lol: :lol:

09 maart 2007 10:32

Gerhard schreef:
Webber schreef: m'n pa is aan t kijken naar een leuk zeil jacht, een bavaria. Leuke bootjes.

:shock: Bavaria :!: Zeker weten :?:

Ik wil hier geen discussies ontlokken over de Bavaria's, die zijn er op de zeilerforums al meer dan voldoende :roll:

Bespaar me de moeite van het doorspitten van al die zeilbotenforums en zeg wat ermee aan de hand is volgens jou. Is toch wel intressant met een aankoop van 100.000+

09 maart 2007 11:01

Webber schreef:Bespaar me de moeite van het doorspitten van al die zeilbotenforums en zeg wat ermee aan de hand is volgens jou. Is toch wel intressant met een aankoop van 100.000+

Ik zit maar een beetje te pesten :wink:

De kwaliteit laat wat te wensen over, maar ja daar is zijn prijs ook naar.
Of een Bavaria een goede keuze is, is afhankelijk van wat je er mee doet.

Prima boot om af en toe eens een lekker dagje te zeilen. Het is niet de boot waar je graag mee op zee zit en ook niet een boot, waar je met wat hardere wind comfortabel mee kan varen. Veel Bavaria bezitters komen ook niet de haven als het wat meer waait. Jij wordt nogal eens een borrelboot genoemd en wordt voornamelijk in de verhuur ingezet. Wel een boot met veel ruimte !!!!!

Voor mij is het belangrijk dat een schip goed zeilt ook bij zwaar weer. Zeileigenschappen gaan bij mij voor t.o.v. comfort.

09 maart 2007 12:02

Wij hebben zo'n boot 2 weken rond de middelandse zee gevaren. Leek toch een aardig bootje. Maar we hebben niet al te zwaar weer gehad. Bedankt hiervoor, wist niet dat dit een publiek geheim was, ik zal me er toch maar s wat verder hierin verdiepen. De motor boot is inmiddels verkocht trouwens.

09 maart 2007 23:25

Nog drie weken en dan gaan we hem in Friesland halen en dopen!
Gelijk twee weken vakantie eraan vast geplakt.
Nog eventjes geduld hebben. (ken je dat gevoel)

10 maart 2007 2:23

D-Dreamer schreef:(ken je dat gevoel)

Ja de 23ste ga ik op ski vakantie... ook zoiets om naar uit te zien!

10 maart 2007 4:32

.... Of de 22e naar Zandvoort... Ook zoiets :wink:

10 maart 2007 14:43

Gerhard schreef:De kwaliteit laat wat te wensen over, maar ja daar is zijn prijs ook naar.
Of een Bavaria een goede keuze is, is afhankelijk van wat je er mee doet.

Voor mij is het belangrijk dat een schip goed zeilt ook bij zwaar weer. Zeileigenschappen gaan bij mij voor t.o.v. comfort.

Spijker op de kop.

12 maart 2007 10:44

misschien al bekend maar ik plaats hem toch effe: de nieuwste speedboot van Porsche-design:

http://www.bild.t-online.de/BTO/auto/20 ... rless.html

Looks Good :wink:
p.s link is van Bild dus maar twee a drie dagen te zien..

12 maart 2007 11:37

FROST schreef:misschien al bekend

Idd Babs, die staat op de vorige pagina :wink:

12 maart 2007 12:14

hehehe sorry, en ik had nog wel even vluchtig gekeken :wink:

09 dec 2007 15:35

Gerhard schreef:
Webber schreef: m'n pa is aan t kijken naar een leuk zeil jacht, een bavaria. Leuke bootjes.

:shock: Bavaria :!: Zeker weten :?:

Ik wil hier geen discussies ontlokken over de Bavaria's, die zijn er op de zeilerforums al meer dan voldoende :roll:

Als je echt een zeilliefhebber bent is je laatste keuze een Bavaria lijkt me.

09 dec 2007 21:34

Dan maar een mooie platbodem (lemsteraak). Weet er nog ééntje, wel met circuit verleden......... 8) :wink:

Re: boot

01 jun 2011 10:27

gebeurt weinig in dit topic, het onderwerp is wel reden geweest van mijn recente afwezigheid
ik ben er weer 8) en de 911 is er ook nog

01 jun 2011 11:00

kruiden wezen halen in de west? stukje voc mentaliteit? verliefd op zeilmeisje?

01 jun 2011 11:05

die komen gewoon met de container; meestal uit de oost :wink: , sowieso, nope
projectje opgestart met de werktitel Dolce Far Niente

nog wat gebeurt hier?

01 jun 2011 11:31

raamzekering plofte steeds...
benzien veuls te duur...
griekenland failliet.....

01 jun 2011 11:42

niks gemist dus :lol:

06 jun 2011 9:23

Om in de stemming te komen even een doorkijkje vanaf mijn schip richting Stavoren.....

Afbeelding

06 jun 2011 9:37

En nog een plaatje van het hele schip. Wie kent zijn klassiekers? 't is geen bavaria, deze kan gewoon op zijn kiel staan zonder dat het hele schip eromheen vouwt.

Afbeelding

06 jun 2011 10:35

Een Konijn met een C uit Medemblik :?:

06 jun 2011 11:26

Taatjen schreef:Een Konijn met een C uit Medemblik :?:

Helemaal juist ;-)

06 jun 2011 12:53

Een echte vent zwemt dat stukje naar Stavoren gewoon. Zelfs Beau van Erven Dorens kan dat. :mrgreen:

07 jun 2011 20:43

Ik gok op jeanneau?

Moest ik een zeiljacht kopen, zou ik persoonlijk voor de X-yacht gaan.
Tussen 40 en 45 voet.

07 jun 2011 21:08

Kennen jullie de uitdrukking oude boten in de sloot duwen of was het iets met koeien uit de sloot?? :?
Maar toch wel grappig om 'plots' een topic van ruim 4 jaar oud te lezen :res:
Plaats een reactie