Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Porsche Boxster Spyder project!

09 jun 2011 8:57

Goed, de Boxster is de deur uit en er is een andere in de plaats gekomen! Volgende project is een 911S Targa uit het jaar 1977! Strakke kas met bijna geen roest. Motor ligt er al uit en zal mooi terug opgebouwd worden! Hij zal dan deze zomer rijklaar gemaakt worden en na de zomer gaat hij volledig uit elkaar om zo een volledige overhaul te krijgen door ons! Ga ook proberen om dit projectje te posten op het forum! Het feit dat we een mooie wissel hebben kunnen maken, zorgt dat er ook nog wat ruimte is voor een andere 911 oldtimer, indien de moeder dit goed vindt

Succes en ik herken veel van je verhaal in mijn eigen porsche-beleving : het werken aan de auto / vader - zoon / de voldoening van het zelf doen (tot op zekere hoogte)........ !
Uit die ervaring toch even zeggen dat restauratie van een klassieke 911 toch iets anders is (financieel) dan het terug opbouwen van een boxster, waar je makkelijker goede, betaalbare tweedehands delen vindt van ongevalwagens.
Op een auto van 1977 ga je geen (ik zeg maar wat) tweedehands raam- en deurrubbers plaatsen, of tapijt,........, laat staan motoronderdelen.
Dus voor je overmoedig nog een 911 erbij koopt....... :wink:

09 jun 2011 19:00

ik wacht nu al op fotos van het volgende project

:res:

09 jun 2011 20:21

Boxter project was prachtig..... :res:

Ben benieuwd naar het volgende (de 911 targa 77,er) 8)

10 jun 2011 6:50

Ben benieuwd naar het volgende project, zal voor jullie wel niet zo veel voorstellen, of maken jullie er een RH-drive van :D

19 jun 2011 18:07

klasse bo!

weloverwogen je keuzes maken, weten waar je blij van wordt, weten waar voor jullie het geluk ligt en daar voor gaan! :thumleft:

grtz...
en succes met jullie volgende klus!

19 jun 2011 19:03

http://www.vankesselsportscars.com/photo11.htm

Jammer ik had de Boxster graag afgezien, maar ben ook benieuwd naar de 911

19 jun 2011 19:07

Ook ik vind het jammer van het project... maar een nieuwe staat opstapel :wink: ik geloof wel dat deze weer de nodige aandacht en liefde krijgt net als de boxster :thumleft:

Ik vind het iniedergeval knap wat jullie hebben gepresteerd met de boxster, ik kan het je niet nadoen :wink: :res:

20 jun 2011 13:51

chelsea schreef:http://www.vankesselsportscars.com/photo11.htm

Jammer ik had de Boxster graag afgezien, maar ben ook benieuwd naar de 911

+1

Had ie misschien ook niet meer opgebracht als je 'm af had gemaakt...?

20 jun 2011 14:21

Respect!

vorig project heb je mooi werk geleverd, zal nu niet anders zijn.

20 jun 2011 17:21

Zo zie je meer dat de waarde toch belangrijk is, ook al heb je in je hoofd de auto nooit weg te doen..........
Plaats een reactie