@Hessel: een bekende van me heeft net een 2.2S coupé matching numbers in de VS gekocht voor 16.000 dollar, koopje! Heb zelf inmiddels een 2.4E voor 24.500 dollar gevonden en een 2.4S met Recaro sportstoelen voor 40.000 dollar. Dat zijn pittige bedragen, transport en 19% invoerrechten komen er nog overheen. Weet niet precies hoeveel de transportkosten zijn, maar zal snel 2.000,- dollar zijn.
@Niels: ben geen lid van RS Magazine, net wel lid geworden en een paar oude nummers opgevraagd. Dus als iemand wel lid is en nog iets leuks in een oud nummer ziet staan...
Hofman Leek ben ik al geweest, heeft niets staan. Stolze heb ik gebeld, per mail info ontvangen. Hij heeft een 911 2.4E staan voor EUR 18.500,-. Voor minder geld heb ik Duitsland al een betere 2.4E gezien.
De omgebouwde coupé uit 1979 kost EUR 62.000,-. Voor 20K: eens!
Zie
advertentie op Mobile.de@Wim: bedankt, heb al meer foto's van deze 911S van Stolze ontvangen en ook de prijs: 23.500,-. Deze auto is wel ongeveer de staat die ik zoek (mag uiteraard ook beter zijn). Is helaas te oud, ik zoek een auto van begin jaren 70, liefst '72 of '73.
Allemaal weer bedankt voor de reacties, het meedenken en meezoeken