Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
21 jun 2011 13:20
weeronline.nl lijkt vooralsnog uit te gaan van lekker weer met zon en geen regen voor zondag.. Zegt natuurlijk nog niet zoveel, maar klinkt iig goed!!!
21 jun 2011 21:06
Klinkt zeker goed... In overleg met de mensen die mijn route elk jaar narijden het middagdeel een stuk ingekort daarnet... Conclusie, helaas nu een stuk van 25km snelweg

(was anders overigens iets van 17km geweest).... Ach, dan is de uitlaat ook weer schoon nietwaar!
Ik zal morgenavond het mailtje met alle gegevens eruit doen, evenals de dreigbrieven richting de wanbetalers
21 jun 2011 21:23
ik hoor het al; ipv schapen moeten we deze keer flitspalen tellen?
22 jun 2011 16:09
We kunnen ook gaan voor blikjes fris
22 jun 2011 23:46
Man, da's ruim de helft van het inschrijfgeld hoor, die steekpenningen

(klop gauw af!)
23 jun 2011 16:48
Kom jongens, op tijd betalen
Het zijn vrijwilligers
23 jun 2011 19:35
Ik heb er in ieder geval al veel zin in!
Jammer overigens dat de belangstelling iets afgenomen is in vergelijking met vorig jaar... Ik vond de jubirit #7 vorig jaar namelijk errug geslaagd!
Leuke bijkomstigheid voor zondag is dat de eindbestemming bij mij voor de deur is!
23 jun 2011 19:38
Wij hebben er ook erg zin in, eindelijk weer eens rijden met mooi weer!!

Eneu.........gewoon netjes betalen allemaal
23 jun 2011 20:59
Wij kijken uit naar zondag en komen onze belofte aan Esther uiteraard na
24 jun 2011 7:08
Beetje laat maar hopelijk net niet: kan ik nog meedoen, zondag? Betalen kan nog net.
24 jun 2011 10:37
in het kader van positieve berichtgeving..

Ook wij hebben er erg veel zin in!!
24 jun 2011 16:18
lendl schreef:Beetje laat maar hopelijk net niet: kan ik nog meedoen, zondag? Betalen kan nog net.
Kan wel, maar dan is het wellicht handiger om zondag contant te betalen, want via de bank gaat vast niet lukken

(geen vertrouwen in de ABN

)
Inschrijven kan via de link op de eerste pagina
24 jun 2011 19:33
Pascal je wilt vroeg beginnen ; niet eerst naar de kerk ?
24 jun 2011 21:58
Naar de kerk... Dat gaat niet, daar staat de klassiekerrit voor gepland helaas (die ik dus wel moet missen

)
Goed, het prijzenpakket is zo goed als compleet (15 prijzen dit jaar! VIJFTIEN!)... Dus bij deze alvast alle sponsoren bedankt, voor de vele en verschillende soorten prijzen... Zeker de moeite waard als je het mij vraagt.... De routeboekjes zijn gecopieerd, de tasjes staan er klaar voor, de frisdrank staat koud, verzin het allemaal maar.... Ah, morgen nog een dag he
24 jun 2011 22:15
Pascal schreef: Ah, morgen nog een dag he

Om een beetje uit te rusten en te kijken of je niets vergeten bent
24 jun 2011 22:25
Ja, dat is het ja... (not)
25 jun 2011 20:55
Zo over een uurtje naar bed en dan morgen 6uur van huis en zie jullie wel om half 10
25 jun 2011 21:46
Het lijstje is compleet, nu geen wijzigingen meer aub mensen

.... Echt, 13 uur voor het begin inschrijven
26 jun 2011 8:21
Mijn bijrijder gaat helaas niet door, ik ga maar alleen. Even maar kijken of dat gaat lukken.
ahumm, stoeltje vrij !
26 jun 2011 8:37
Allemaal veel plezier tijdens de Jubirit! Ben er zelf niet bij wegens een lokale oldtimer cabrio(!)rit (Visio De Heukelom, Haren). Gelukkig ook altijd leuk.
Hou de glimmende kant boven!
Anne 2.7
26 jun 2011 18:16
Pascal & Esther ,goed geregeld ,ook de sponsoren bedankt was erg goed ,zelfs het weer
26 jun 2011 18:19
Zo, ben weer thuis. Was weer een hele mooie rit , dank je wel jongens .
Tijdens de eerste rit een paar keer hopenloos verdwaald en eigenlijk veel te laat binnen voor eten maar dank zij Esther en Pascal kon ik toch nog even genieten van de zeer lekker hapjes. Daarna toch nog de bolletje en pijl rit gereden en gelukkig was deze een stuk eenvoudiger en goed in mn eentje te doen.
Volgend jaar toch maar weer een navigator meenemen.
Bedankt allemaal voor de leuke rit.
26 jun 2011 18:38
Iedereen, organisatie, sponsors en alle goedgemutste deelnemers, bedankt voor deze gezellige dag!
Pascal maak jij een album aan voor de foto's?