30 jun 2011 23:29
30 jun 2011 23:38
30 jun 2011 23:39
01 jul 2011 0:07
Maarten schreef:@Lindemans: Worst case kost het je 2x verzendkosten want je kunt hem gewoon terugsturen!
01 jul 2011 9:31
Maarten schreef:JorisLoet schreef:Er zijn hier ook veel 95 tankers met oudere 911's en dat gaat proefondervindelijk bij die mensen goed. Ikzelf neem het risico niet, maar dat is een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken.
Zegge Loet ben je accountmanagert V Power bij de Sjell of zo? Mijn auto (1976) heeft minimaal RON 91 nodig. Dus dat gemekker over risico nemen is ECHT onzin (het is geen Italiaanse nichtenbak). Bijgevoegd een foto van het instructieboekje voor je het weer niet gelooft.
01 jul 2011 9:43
01 jul 2011 10:56
01 jul 2011 12:27
01 jul 2011 17:53
lindemans schreef:Hij zou al op de post zitten
01 jul 2011 18:05
01 jul 2011 18:17
lindemans schreef:91 USA is dus wel Euro 95 he ....
01 jul 2011 18:17
01 jul 2011 18:30
01 jul 2011 19:27
01 jul 2011 19:32
M a r c schreef:hogere toerentallen werken ook reinigend voor de motor.
01 jul 2011 19:48
01 jul 2011 19:49
01 jul 2011 19:55
alvin01 schreef:Wellicht bedoelt Lindemans bij koude motor max4500 touren?
01 jul 2011 19:59
JorisLoet schreef:Op zich wel opmerkelijk van de Steve Wong chip (on topic). Tuning gaat meestal om het omhoog schroeven van de compresieverhouding, waarna je geen 95 meer kunt tanken. Wel heel benieuwd naar de ervaring.
01 jul 2011 20:01
01 jul 2011 20:07
Maarten schreef:Ik haal niets door elkaar en heb het steeds over 91 RON!
01 jul 2011 20:09
01 jul 2011 20:09
01 jul 2011 20:12
01 jul 2011 20:19