Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Buitenkarten, 17 juli 2011

17 jul 2011 10:14

Ik zie gewoon een zonnetje.. Tot vanmiddag!

17 jul 2011 10:29

Hoeveel kan een weerman er naast zitten? :cheers:

17 jul 2011 10:47

Fingers crossed ;)

17 jul 2011 10:52

Veel plezier allemaal :!: :ba:
Rij voorzichtig ......maar ook weer niet té voorzichtig natuurlijk....
Laatst bijgewerkt door Marianne op 17 jul 2011 11:00, in totaal 1 keer bewerkt.

17 jul 2011 10:58

Dankjewel, maar voorzichtig rijden? :drive:

Ik neem voor de zekerheid toch mn regenpak mee :ba:

17 jul 2011 11:07

real time weather in Eindhoven, East and West :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding

17 jul 2011 11:27

we zijn er klaar voor, we gaan vast rijden. tot straks

17 jul 2011 12:00

Veel plezier!

I'll put my money on Ron :mrgreen:

17 jul 2011 12:36

Geld? Hola, was er een geld prijs te winnen dan? :cheesy:

17 jul 2011 15:00

Voor Ron altijd.....hopelijk heb je gedaan wat je beloofd hebt Ron :cheesy:

17 jul 2011 17:55

De eerste heat was het droog rijden en er waren her en der wat :drive: gevechten te zien.
Daarna werden onder het genot van een drankje en een gebakje, de eerste sterke verhalen al verteld. 8)
Toen iedereen in de kart klaar zat voor de tweede heat, begon het toch ineens hard te regenen! Iedereen de kart weer uit en rennen om te schuilen onder het afdakje. Na 5 minuten was het droog en kon de speedbootrace nu echt beginnen! :mrgreen:
Naderhand bleek de ene coureur nog natter uit de strijd te zijn gekomen dan de ander. :lol:

Pascal, :thumleft: !
Wij hebben een gezellige middag gehad en vinden het zeker voor herhaling vatbaar!

Ber, waar blijven de fotooooo's?

17 jul 2011 18:26

Het was erg leuk.
Droog was leuk maar met natte baan bijna nog leuker.

Onboard Cam heeft z'n best gedaan en ik hem het meeste m'n voor wielen gefilmd.
Volgende keer hem wat hoger richten.

17 jul 2011 18:26

Jeetje wat een feest. Erg geslaagd!!
Normaal gesproken kan ik er helemaal niet tegen als ik niet kan rijden en toe moet kijken!!! Maar vandaag had dat wel wat moet ik zeggen hahahaha.
Vooral de regen zorgde voor de krenten in de pap haha

Ik heb een paar foto's en filmpjes gemaakt vandaag, zal deze vanavond online zetten!! :ba:

Volgende keer monteer ik een cam op mijn helm, das echt gaaf!!!

17 jul 2011 18:39

Was helemaal super, kom nog steeds stukjes modder tegen (met dank aan de heerlijke modderpoel naast de baan na het uitkomen op het rechterstuk.).. :wink: Pascal, nogmaals dank, ook namens Wouter!

17 jul 2011 19:29

Dus jullie hebben veel plezier gehad?
Wij waren blij dat we droog gebleven zijn op de golfbaan.
Lekker weertje,
Lekker baantje (Het Schoot),
Lekker vleesje,
Lekker wijntje.

Maar volgende keer probeer ik toch mee te rijden (of kijken).

17 jul 2011 19:41

plezier was er al bij de eerste heat (droog), maar mooiste was wel de natte baan.. Soort van ijskarten op snelheid zeg maar.. :wink: Hoogtepuntje was na uitkomen van een bocht op snelheid, 2 x 360 graden gedraaid in een modderpoel naast de baan.. Geen goede rondetijd, maar des te meer fun..

17 jul 2011 19:51

Het kan eigenlijk niet beter, eerst een heat op een perfect droge baan, daarna rondjes glijden in de regen. Ik vond het rijden in de regen zelfs beter! In heb me in ieder geval prima vermaakt. Op de terugweg nog lekker in het zonnetje kunnen rijden :D

Pascal, thanks voor de organisatie :thumleft:

17 jul 2011 20:42

Thx, dit was mijn eerste P-evenement en heb me reuze geamuseerd.

Heel plezierig om te zien hoeveel plezier mensen van aan de zijlijn kunnen hebben.
Het mag gezegd worden, diegene die toch gekomen waren zonder dat ze konden deelnemen hebben iedereen mooi bijgestaan. (en uitgelachen!!! :res: kon eigenlijk niet anders )

De ervaring om aan het stuur te draaien en gewoon rechtdoor te gaan zal sommigen mooi bij blijven, van gedoseerd gas geven of remmen was er met deze karts geen sprake.
Zoals de mechanicien (of uitbater) reeds op voorhand vermeldde: 'het zal weer aan de karts liggen', was het toch een leerrijk avontuur:

Een nieuwe ontdekking, nat worden tot aan de onderbroek zonder dat men het beseft, de concentratie was namelijk elders.
Voor diegene die voor mij reed en toch eventjes plezierig door de modder is gereden, kan ik melden dat het mooi raak was.
Ik sta te popelen om beeldmateriaal te zien, want wat moeten we eruit gezien hebben en
dat voor een Porsche-club :popcorn:

Dank aan de organisatie, de sfeermakers en al diegene die zorgden voor deze onvergetelijk evenement.

tot de volgende meeting,

17 jul 2011 20:59

Geweldig was het ja... Op droog was leuk, op nat des te leuker! Iemand "inhalen" en dan toch maar bedenken om wat afstand te houden, zodat je niet alleen water binnen krijgt :cheesy: ... Fantastisch ;)....

Sorry dat ik zo abrupt weg moest, maar door de "te lange" pauze, en het onderbrekinkje vanwege de bui, had ik 40 minuten om naar huis te rijden en in het restaurant te komen... Was maar 5 minuten te laat :cheesy: (en opa was toch gewoon blij ;) )

Zeker voor herhaling vatbaar, dan wellicht toch 3 heats?

17 jul 2011 21:02

lijkt mij een zeer goed idee om dit nogmaals over te doen.

alleen met droog weer dan, hoewel het regen ook wel erg leuk was :drive:

17 jul 2011 21:36

Luitjes,

Hier dan de twee filmpjes welke ik gemaakt heb met mijn Iphone.
De foto's volgen nog!

http://youtu.be/u9YtQKPj2rU
http://youtu.be/A2lFJKaUBRQ

17 jul 2011 21:45

leuke filmpjes ber :thumleft:

dit is een beetje wat mijn helmet cam gefilmt heeft :scratch:

Afbeelding

en nee de datum klopt niet.

17 jul 2011 21:47

Mensen, wat heb ik gelachen vanmiddag! Eerst de gewone heat, was al heel leuk! Maar toen in de regen, heerlijk! :drive: Al bij het uitrijden van de pits een sloot water over me heen van heb ik jou daar, totaal geen grip, meerdere keren van de baan gespind, door de modder de baan weer op, maar allemaal met een heel grote :D op het gezicht! Moeten we vaker doen, en het liefst met veel regen. :wink: Tot op de onderbroek nat, maar wat gaf het? Helaas moesten wij (moi, Mark en Wouter) ook direct weg ivm een BBQ. Volgende keer dus wat meer socializen.

Wie organiseert een volgend buitenkartevent? En Pascal hartelijk dank voor het organiseren! En ook de Eindhovense kartmeneer dank voor de hartelijke ontvangst. :shock:

17 jul 2011 21:47

Das jammer man, was een prachtig filmpje geweest vanaf die positie. Plak hem de volgende keer ook op de helm, geeft gave beelden!!

17 jul 2011 21:50

Pascal schreef:..
Zeker voor herhaling vatbaar, dan wellicht toch 3 heats?

Zeker weten, en dan gelijk gaan voor de snellere karts.. Die blauwe zou ongeveer de 100 moeten halen, dus dat beloofd wat.. Zoeken we nog even een dag op met wat regen en dan is het feest compleet.. :wink:
Plaats een reactie