| Auteur | Bericht | 

| Ivo 3.6 
					Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum   |   Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________Sorry , maar deze foto via Porsche heritage moest ik met jullie delen. Ik droom lekker verder.... http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
 life is too short to drive boring colors

| 

| 26 jul 2011 6:37 | 

| 

|  | 

| Delnoy 
					LadaHelemaal in het zuiden.   |   Re: Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________Gaaf     Maar eerst nog een paar maandjes zon s.v.p.   Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

| 

| 26 jul 2011 7:53 | 

| 

|  | 

| Jeroen C3.0 
					carrera 3.0 1977Asperen   |   Re: Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________  Erg gaaf! Voor het plaatje zou dit:   ook wel leuk zijn geweest!  Misschien toch in december met de 911 naar St. Anton?  The difference between men and boys...
 The size of their toys!

| 

| 26 jul 2011 14:14 | 

| 

|  | 

| cabrio wim 

|   Re: Laat de sneeuw maar komen !!Zeldzaam plaatje, want de meest zullen in dit weer niet buiten komen.   

| 

| 26 jul 2011 14:25 | 

| 

|  | 

| arenarood 
					993 biturbo 2WDCerisy la ForĂȘt Fr.   |   Re: Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________Jawel hoor    Een vriendelijk woord kost niets!
 www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA

| 

| 26 jul 2011 14:41 | 

| 

|  | 

| bully 

|   Re: Laat de sneeuw maar komen !!  Op all weatherbandjes  

| 

| 26 jul 2011 14:54 | 

| 

|  | 

| cabrio wim 

|   Re: Laat de sneeuw maar komen !!Ik wist het van jullie, dat je zou reageren.      Zeker van Jaap.   

| 

| 26 jul 2011 15:12 | 

| 

|  | 

| ASW 
					718 Spyder   |   Re: Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________ Eens!Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!

| 

| 26 jul 2011 15:24 | 

| 

|  | 

| Jeroen C3.0 
					carrera 3.0 1977Asperen   |   Re: Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________Ja, die staan allemaal stil, zo kan ik het ook! Driftend door de bocht op een bergweg, net als die RS, dat is pas   The difference between men and boys...
 The size of their toys!

| 

| 26 jul 2011 22:13 | 

| 

|  | 

| MetalGreen911SC 
					911 3.0 SC &                               911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S   |   Re: Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________Da's geshopt Jeroen   8600cc & 18 cylinders

| 

| 27 jul 2011 0:29 | 

| 

|  | 

| DeniS2 
					911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank   | _________________________________________  Re: Laat de sneeuw maar komen !!Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.

| 

| 27 jul 2011 11:30 | 

| 

|  | 

| ASW 
					718 Spyder   |   Re: Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________Eens! Op ijs ook leuk spelen    Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!

| 

| 28 jul 2011 17:16 | 

| 

|  | 

| Jeroen C3.0 
					carrera 3.0 1977Asperen   |   Re: Laat de sneeuw maar komen !!_________________________________________Dat heb ik ook eens twee dagen gedaan. Wel met een BMW 3 ipv 911, maar wel lekker achterwielaandrijving. Zeer leuk en leerzaam!   The difference between men and boys...
 The size of their toys!

| 

| 29 jul 2011 14:57 | 

| 

|  |