Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Ben ik nu een "verklikker" ?

28 jul 2011 19:50

Ik heb al drie keer op deze manier als getuige gefungeerd, de laatste keer trok iemand de halve flank uit een auto en reed zo door... ik wou overigens dat iemand dit had gedaan toen mijn 924 in elkaar werd gereden.

28 jul 2011 21:05

Mijn vrouw had een keer mijn BMW 530D touring meegenomen naar Amersfoort om een avondje uit te gaan met haar vriendinnen.

Wil de volgende dag thuis weer instappen en denk, wat is er met dat dak (het was nog donker).

Had iemand op mijn motorkap en dak staan springen en daarna (of daarvoor) beide flanken bekrast :( :bang: ..

Auto was 5 jaar oud, beperkt casco verzekerd, waarborgfonds gaf ook niet thuis........

Ik wou dat er toen iemand had opgetreden zoals jij dat vandaag hebt gedaan :res: !!

28 jul 2011 21:59

Same here. Mijn vorige 3.2 ook een keer aangetroffen met een parkeerdeuk :bang: Echt geen goed woord over voor iemand die dat doet en dan geen bericht achter laat :!:

Heb een aantal jaren geleden in een parkeergarage in den Haag zelf per abuis met mijn Saab met grote bumpers een andere auto net geraakt bij het iets te enthousiast indraaien.

Toen ik me ging melden bij de portier vertelde hij me dat hij daar al een aantal maren werkte maar dat nog nooit mee had gemaakt. Echt schande.
Plaats een reactie