Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

18 apr 2005 20:07

EriC4C schreef:[i]Wiele bunt d'r ok bi'j

Joa,enneeu,dur stoat dur noe al wear wat meer bi'j :wink: Gruwluk mooi.

18 apr 2005 20:12

90% kans dat wij dur ook weer zijn... ;)

Is weer aardig wat kilometertjes, dus dan kan het toerental weer wat omhoog... 4500 is zoooooooo te weinig ;)

Kastelenrit

18 apr 2005 20:45

Heb me intussen al bij Erwin opgegeven. De tocht staat alleen nog niet genoteerd in de agenda van het forum.

18 apr 2005 22:14

Aanmelding net verstuurd naar Erwin

Ben gek op kastelen :lol:

18 apr 2005 22:16

Grote kans........ nog even kijken of het uitkomt in de agenda........

19 apr 2005 6:58

ja voor mij ook even bekijken

Re: Renntech 8-kastelenrit

19 apr 2005 7:23

Renntech schreef:Aansluitend eten we een pannekoek ......

....en te genieten van de achterhoekse keuken in een historisch Hotel.

..... en een pannekoek wordt gegeven.

mhhh dat wordt idd culinair genieten.... :lol: :lol: :lol:

20 apr 2005 14:45

De kogel is door de kerk, nu maar hopen dat de nieuwe Paus niet in de weg stond Linda gaat op 5 Juni niet mee. Blijkt te kort tegen de verhuis te zijn :roll: maar ik ben erbij op 5 Juni :drive: :ba:

22 apr 2005 22:38

Ik wil die kasteeltjes van Erwin ook wel eens zien....... :lol:
Heb je al een PB'tje gestuurd.

23 apr 2005 12:07

Gaaf dat je erbij bent PPP, wil die GT3RS wel eens in het echie zien!

26 apr 2005 1:17

Renntech schreef:Zondag 5 juni 2005 is een dag om in je agenda te noteren. :shock: Wij hebben een leuke rit uitgezet in de achterhoek.

De aanmelders tot nu : 23

Wat mij betreft mogen er nog wat meer aanmeldingen komen..............in februari in Cuijk waren er ruim 40. En toen was het stervenskoud :oops:
Nu lijken de vooruitzichten een stuk beter :ba:

26 apr 2005 3:15

Euh ik wist niet dat ik met twee kwam?? :roll:

Mijn vaste co-piloot kan niet mee want die zit dan in Spanje :wink:

26 apr 2005 6:44

als mijn auto klaar is kom ik ook

:)

26 apr 2005 8:03

Franco schreef:Wat mij betreft mogen er nog wat meer aanmeldingen komen..............

De aanmeldingen in het lijstje zijn alleen die personen die zich via PB of E-mail (in beide gevallen met vermelding van E-mail adres van de deelnemer) bij Erwin hebben aangemeld ...

De details van de rit worden namelijk per mail verzonden en niet op het forum gepubliceerd :wink:

26 apr 2005 19:51

Renntech schreef: Interesse? Geef je op per pb en vermeld daarbij jouw e-mail adres.

Deze oproep lijkt me toch duidelijk. Of gaan we allemaal last-minute besluiten om op 5 juni in de bolide te stappen. Nee toch :?:

26 apr 2005 22:55

Franco schreef:
Renntech schreef: Interesse? Geef je op per pb en vermeld daarbij jouw e-mail adres.

Deze oproep lijkt me toch duidelijk. Of gaan we allemaal last-minute besluiten om op 5 juni in de bolide te stappen. Nee toch :?:

Last minute doen we niet aan. Dat maakt het mij erg lastig met voorbereiden en reserveren van diverse zaken en ruimte's.

Ik moet binnenkort doorgeven hoeveel mensen komen. Ik wacht dus nog even en na het doorgeven van de aangemelden stopt het "inschrijven" :cry:

Daarna kan ik diegenen die zich hebben opgegeven mailen wat de kosten zijn van de hapjes en drankjes.

Ik doe dit nu eens op deze manier om ervoor te zorgen dat op 5-juni na het lunchen bijvoorbeeld niet de ene helft nog moet afrekenen terwijl de andere helft al wil gaan rijden.
Ik heb tijdens een Forum rit al meegemaakt dat er na een lunch ofzo nog diverse openstaande rekeningen bij het restaurant waren. :roll:

De bedoeling is dat je bij het arriveren een kop koffie en een ..... krijgt op vertoon van de consumptiebon.
De lunch zal bestaan uit waarschijnlijk bestaan uit een kop soep en diverse broodjes met verschillend beleg.
Aan het eind van de dag probeer ik een eenvoudig buffet oid. te regelen en zal er één consumptie verstrekt worden op vertoon van de consumptiebon.
Ik kan pas prijzen afspreken als ik een redelijke indicatie heb van de hoeveelheid personen. Jullie horen dit zo snel als mogelijk.
Na betaling van het nog door te mailen bedrag stuur ik de consumptiebonnen en de rit-route op.

Tot nu toe heb ik ongeveer 25 auto's en 60 mensen. :lol:

Groeten, Erwin.

27 apr 2005 20:13

5 juni lukt mij niet, vind ik ontzettend jammer :cry:
Veel succes met de organisatie en veel plezier die dag.

27 apr 2005 22:11

Wij zijn er ook bij! :ba: (PB is gestuurd)

29 apr 2005 13:21

Lijst wordt al lekker lang.

29 apr 2005 23:07

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, Erwin... lees het nu pas :oops:

5 juni = de laatste dag van de zomercompetitie tennis....

De mooiste 964 C4 targa AmazoneGrün zal daarom helaas ontbreken :cry:

Hopelijk wordt het een blijvertje, deze AKR (AchterhoekseKastelenRit)

Aanmelden

30 apr 2005 13:31

Ik wil me ook graag aanmelden maar wat is een PB ????

30 apr 2005 13:34

Zie de balk onder :wink:

Wel even het eerste berichtje in dit Topic opzoeken

Je kunt dan een Prive Bericht sturen

. PB :arrowd:

Re: Aanmelden

30 apr 2005 18:12

carrera 4 schreef:Ik wil me ook graag aanmelden maar wat is een PB ????

:mrgreen: Welkom op het forum! Geeft niks, een van mijn eerste vragen op het NPC prikbord was: wat is het verschil tussen een Carrera C4 en C2? :wink: (waar overigens serieus op geantwoord werd, wat hogelijk werd gewaardeerd door mij :lol: )

Re: Aanmelden

30 apr 2005 19:27

MS964 schreef: waar overigens serieus op geantwoord werd, wat hogelijk werd gewaardeerd door mij

Hier niet anders toch? :^:

30 apr 2005 20:15

Heb al veel gehoord over de forum ritten. Wil dit ook wel eens meemaken! Iemand een tip voor een leuk hotelletje de nacht ervoor???
Plaats een reactie