17 aug 2011 16:02
17 aug 2011 17:04
Subdriver schreef:Ik begrijp eerlijk gezegd de prijs ook niet als ik die vergelijk met een 550 e.d. Moet de 904 (met of zonder buizenframe) nu echt 2 tot 3 keer zo duur zijn of houdt men de prijs kunstmatig hoog om exclusiever te zijn? Is hij echt zo veel beter gemaakt dan een 550?
17 aug 2011 19:32
17 aug 2011 20:00
Jeroen914 schreef:Origineel had de 904 trouwens niet echt een buizenframe chassis, maar eerder een ladder chassis
(niet dat dat de auto van TS minder spectaculair maakt)
17 aug 2011 21:40
17 aug 2011 23:49
18 aug 2011 0:36
18 aug 2011 8:04
18 aug 2011 12:06
Paju schreef:volgens mij stond er zo'n replica bij Joop Stolze te koop.
19 aug 2011 0:22
20 sep 2011 11:05
20 sep 2011 13:11
20 sep 2011 13:26
20 sep 2011 13:36
thedutchguy schreef:Wat kun je toch altijd lekker bij die motor komen op dit soort modellen!
(bougies van mijn 993 moeten ook binnenkort)
20 sep 2011 20:18
Semjon schreef:
21 sep 2011 8:43
molen934 schreef:thedutchguy schreef:Wat kun je toch altijd lekker bij die motor komen op dit soort modellen!
(bougies van mijn 993 moeten ook binnenkort)
Vooral die ene bij de stuurbekrachtigingspomp
21 sep 2011 9:43
Semjon schreef:
21 sep 2011 14:24
21 sep 2011 15:21
21 sep 2011 15:43
21 sep 2011 15:51
21 sep 2011 17:03
Nine-eleven schreef:De combinatie Walter Roehrl en een 904 GTS is meer dan het aanzien waard:
23 sep 2011 12:47
23 sep 2011 13:43
23 sep 2011 13:53