Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
21 aug 2011 20:31
Zucht...
Ewout schreef:zoals JeroenSC eerder al schreef:... Blijkbaar veel andere niet gedekte kosten, die met een eigen bijdrage nu betaald moeten worden.
Alle medewerkers van PCG die een dag aan het werk zijn, het uitzetten van de route, ontvangst met koffie etc. En dan zeuren over 20 euro

Allemaal prima, maar voorheen werd dit blijkbaar gedekt uit 'promotie' en blijkbaar is het sommetje dit jaar anders.
21 aug 2011 23:24
Tja ...
als je nu 20 euro toe kreeg, hoorde je vast niemand klagen.
Dus eigenlijk is het de schuld van PCG
22 aug 2011 0:14
Wachten is nog even op de eerste die vraagt waar (en bij wie) hij de kilometerkosten woonplaats - evenement kan declareren
Wees toch blij dat er mensen zijn die voor jullie, Porsche rijders, iets ondernemen en willen organiseren. Weet dat het een enorme partij werk is om e.e.a. logistiek allemaal voor elkaar te krijgen.
22 aug 2011 9:12
Heb geen enkel probleem met de 19€ pp. Al ingeschreven en betaald.Heb de organisatie gevraagd of ze de deelnemerslijst kunnen bijwerken.
22 aug 2011 11:47
Het is crisis, een hoop sponsoren zullen de hand op de knip houden.
Voor een paar tientjes heb je een hele dag plezier.
Als je een Porsche rijdt zit je over het algemeen niet in de bijstand en mogen dat soort bedragen geen probleem zijn.
22 aug 2011 21:14
Vorig jaar moest je ook betalen (meende ook 19 euro pp) naar mijn weten is het nog niet gratis geweest. los hiervan vind ik het wel de moeite waard zeker omdat het wellicht laatste rit van het jaar is.....
Ik betaal lekker en ga ervan genieten!!!
22 aug 2011 21:21
Wat een gedoe over 20 Euro zeg. Vind je het teveel dan kom je toch lekker niet
22 aug 2011 21:35
Ber schreef:Wat een gedoe over 20 Euro zeg. Vind je het teveel dan kom je toch lekker niet

+1
18 sep 2011 18:34
Als ik zo op de inschrijf pagina kijk dan zijn er nog maar 39 porsche's ingeschreven (valt me eigenlijk een beetje tegen).
18 sep 2011 18:57
Kijk nog eens dan
18 sep 2011 19:02
Deelnemerslijst is nog steeds leeg
Laatst bijgewerkt door
Ber op 18 sep 2011 19:03, in totaal 1 keer bewerkt.
18 sep 2011 19:03
Klopt, maar wanneer je naar inschrijven gaat zie je de hoeveelheid deelnemers er zijn.
18 sep 2011 19:05
40 van de 150.....loopt niet echt storm
18 sep 2011 19:05
Hey, super nu al 40.
Als je nu weer mooie foto's/filmpjes maakt hebben we weer een mooi aandenken.
groet; jan
18 sep 2011 19:10
Ber schreef:40 van de 150.....loopt niet echt storm

Dus jij behoort ook al tot de 40?
19 sep 2011 13:50
Natuurlijk kan je niet verwachten dat alles gratis is, maar met 2 kleine kinderen erbij gaat het om bijna 60 euro. Gevoelsmatig toch voor een broodje worst en soep.
Kan komen we toch in de catagorie: even denken
19 sep 2011 19:26
Ik dacht dat alleen Zeeuwen zuunig waren...
19 sep 2011 21:48
even checken of zoonlief kan maar zo ja dan ga ik me aanmelden.
heb ik wel 20 euris voor over
19 sep 2011 22:13
Even een update vanuit de organisatie.
Mooi weer dat er zo veel enthousiaste mensen hebben ingeschreven. Door de voorbereidingen van het weekend voor de 911Kurvenroute en de vakanties hebben we aan de snertrit nog niet zo heel veel kunnen doen. Net als ieder jaar pakken we dat half september op. Vanaf deze week word de administratie bijgewerkt, site geupdate en mails beantwoord.
Even geduld dus, een eerste snelle inventarisatie levert zo'n 75 equipes op. (veel deelnemers van de 911Kurvenroute hebben zich ook voor de Snertrit opgegeven en die worden niet automatisch op de site bijgehouden, dat werken we deze week bij)
Even geduld dus, het komt allemaal goed.
Bassen schreef:Niet dat het zo'n ramp is maar.... waarom moet er nu betaald worden voor de snertrit? Heb tot nog toe alle edities gereden en nooit eerder hoeven te betalen.
Ook de vorige edities hebben we een bijdrage moeten vragen. Dus die perceptie dat vroeger alles gratis was gaat niet op. En zoals hierboven al geconcludeerd is, het houd qua sponsoring in deze tijden niet over maar met wat sponsoring en een eigen bijdrage zijn we nog steeds in staat een leuke rit te organiseren.
Het motto is bij 911Events altijd dat de kosten voor iedere Porscherijder te dragen moeten zijn.
19 sep 2011 22:49
Maurice, zat de bijdrage toen bij deelname van 11 stedenrit in, want ik heb nooit geld overgemaakt voor deelname aan de snertrit. Nogmaals, vind het totaal niet erg ditmaal geld over te maken, vorige edities waren zeer leuk en zeker een financiële bijdrage waard!
19 sep 2011 22:52
Hee een wanbetaler. Pak em maurice
20 sep 2011 1:15
laat maar, de inkopper was te grof, zelfcorrectie
21 sep 2011 21:53
Hoi,
Dit evenement willen we ook weleens meemaken, positieve ervaringen over gehoord van deelnemers die zich ook in 2009 en 2010 hebben ingeschreven.
En zo vaak komen we niet in het hoge Noorden dus wij zijn ook graag van de partij.
Ik kom met de 928S4
Gr.
Fabian uit Den Haag
26 sep 2011 8:51
YES! De datum is gewijzigd en nu kunnen wij wél.

Direct ingeschreven, want de rit van vorig jaar was TOP.

Belooft veel goeds. Tot 6 november!
26 sep 2011 22:43
Ik heb helemaal niets gezien/gelezen dat ik iets moet betalen. Heb ik iets over het hoofd gezien soms.
Want anders maak ik het gelijk over, geen probleem !!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.