Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
17 aug 2011 9:02
haha, de glimlach is weer ontstaan voor vandaag toen ik het laatste bericht van Horn las..
17 aug 2011 10:23
horn schreef:Het gaat in dit draadje over wel of niet prettig kunnen gebruiken van iPhones, iPods en ander Apple spul. Hoewel dat soms wat lastig te volgen is omdat een of andere Jehova er steeds maar over Android loopt te mekkeren.
18 aug 2011 15:35
Goed onderzoek...
Gebruikers van de Apple-telefoon beschouwen zichzelf in vele opzichten als superieur aan mensen met andere telefoons. Android-gebruikers zijn, in hun eigen ogen, meer trendvolgers dan -setters. Dit in tegenstelling tot iPhone-gebruikers, die zichzelf buitengewoon hip vindenWaar ik me overigens wel aan erger is al die 'gratis' reclame onderaan emails.
'verzonden vanaf mijn Ipad', 'verzonden vanaf mijn Iphone 4'.....
Ik zet tegenwoordig maar onder mijn emails
'verzonden vanaf mijn toilet' of
'verzonden vanaf mijn Commodore 64'...
18 aug 2011 15:42
Is dit Barolo die post onder de naam van Horn?
18 aug 2011 15:46

dit begint wel het meest vermakelijke topic te worden..
18 aug 2011 17:14
horn schreef:Waar ik me overigens wel aan erger is al die 'gratis' reclame onderaan emails.

Kun je gewoon uitzetten/veranderen via Instellingen - Mail - Handtekening.
Hip he.
18 aug 2011 17:17
Niet via Itunes?
18 aug 2011 20:08
Via wat? Heb er bij mij wel "mobiele telefoon" onder staan, om spelvauten te verklaren

(Collega heeft er al een half jaar iPhone 5 onder staan

)
18 aug 2011 20:49
Harley schreef:horn schreef:Waar ik me overigens wel aan erger is al die 'gratis' reclame onderaan emails.

Kun je gewoon uitzetten/veranderen via Instellingen - Mail - Handtekening.
weet ik (stond ook zo ingesteld op mijn Ipad), maar dat is kennelijk niet hip. dus laten ze het staan.
19 aug 2011 8:41
Wees blij dat je onderhand de leeftijd hebt bereikt dat je niet continu meer "hip" hoeft te zijn.
23 aug 2011 8:55
http://damnyouautocorrect.com/10484/the-top-15-most-popular-dyac-texts-of-all-time/Wat leuke sms conversaties omdat de autocorrect van de Iphone nog wel eens op het verkeerde moment een ander woord neer zet...!
23 aug 2011 10:16
Ewout schreef:Wees blij dat je onderhand de leeftijd hebt bereikt dat je niet continu meer "hip" hoeft te zijn.

Als je boven de 50 bent is het mss juist weer
wel hip . . .
23 aug 2011 10:19
Schitterend, vooral degene waarbij de fout nogmaals herhaald wordt en er een berichtje volgt 'oh that clears it up'.. not

Reden waarom ik dat autocorrect gelijk heb uitgezet..
23 aug 2011 10:28
Inderdaad! De herhalingsfouten zijn de mooiste...
23 aug 2011 12:22
Deze is ook wel leuk

23 aug 2011 19:04
Heerlijk! Net heel de link gelezen, tranen over mn wangen.....
24 aug 2011 17:05
Goed gezien voor een Nokia adept.
Leuk die reacties op het AW forum.
http://www.androidworld.nl/94561/rechtb ... ii-en-ace/
02 okt 2011 9:05
Toch maar de galaxy SII gekocht . Dit bevalt prima , ik heb er wel een ander navigatie programma op gezet . Maps kan aardig in de papieren lopen in het buitenland . De navigon werkt tot nu goed met nieuwe kaarten , er staan al wegen op die pas een paar maanden geleden aangelegd zijn .
02 okt 2011 9:20
S2 hier ook sinds een paar maanden en alhoewel het een mooi, snel en handig ding is:
wel veeeeeel te groot IMHO. Half inchje kleiner had best gemogen.
Mede omdat er vaak toch niet MEER op het scherm staat.
Alleen grotere icon's, meer ruimte tussen de regels...
Ik betrap me er op dat ik 'm vaak thuis laat als ik even de deur uit ga, etc.
02 okt 2011 9:26
Meer info hoeft er voor mij ook niet op het scherm te staan. Ik vind het wel fijn dat het goed leesbaar is . ook bij mij beginnen de eerste ouderdoms verschijnselen op te treden , zoals het slechter kunnen lezen .
02 okt 2011 10:26
Iphone 4 komt eraan.
02 okt 2011 10:36
912 schreef:S2 hier ook sinds een paar maanden en alhoewel het een mooi, snel en handig ding is:
wel veeeeeel te groot IMHO. Half inchje kleiner had best gemogen.
O.a. om die reden bevalt de Desire S mij erg goed.