hij is echt mooi. telkens als ik er weer iets van zie zoals nu deze promo wordt ie mooier en mooier. de wijzigingen aan de voorkant zijn niet spectaculair te noemen maar de achterkant is wel heel anders maar toch ook duidelijk 911. Hij klopt helemaal, hij is voor mij nog mooier in balans dan de 997 als je m en profile bekijkt. Klasse auto weer en een echte 911.
als je op ~ 19 sec. film op juiste moment stil zet is de nieuwe spoiler constructie duidelijk te zien. zoals iemand me toevallig vandaag al zei wilde men een bredere spoiler en heeft daarvoor extra ruimte gecreeerd L en R van de motorklep daarmee is de spoiler nu 2 x die xtra ruimte breder geworden.
de zin er voor ken ik nog niet; de constructie komt wat gekunsteld over.
Lijken de koplampen door de bolling nu niet op druppels vanuit bepaalde hoeken? Ben daar nog niet over uit of ik dat mooi vind. Kont wat te hoog, doet mij aan de 928 denken zo.
Maar wil hem wel in het echt zien, zal dan wel indruk maken.
Ik heb hem vandaag 'in the metal' gezien zonder camouflage
Stond bij de dealer tegenover het Porsche museum in Stuttgart toen er een rode met een noodvaart voorbij kwam zetten.. Daardoor heb ik met name de acherkant kunnen bekijken
Klonk briljant en zag geweldig uit. Ik ga sparen.....