Als je de commentaren van zijn collega's uit die tijd hoort was hij echt een klasse beter dan de rest.Zelfs jackie Stewart keek tegen hem op.
Naar mijn mening kan de beste coureur gekozen worden tot zegmaar half jaren tachtig. Daarna waren de auto's zo sterk geworden dat je zonder al teveel kleerscheuren na een crash uit de auto's stapte. Dus je had daarna minder lef nodig om snel te zijn.
Ik vrees dat onder andere Roland Ratzenberger en Ayrton Senna jou mening niet delen. Gelukkig is er een hoop verbeterd, laatst was er nog een documentaire over de formule 1 in de jaren 7 60 en 70: http://www.autowereld.be/2011/07/23/tv- ... er-years/#
Laatst bijgewerkt door Gert op 20 sep 2011 18:06, in totaal 2 keer bewerkt.
Wimpie67 schreef:Ben eerlijk gezegd Button-minded maar hij had Vettel best even mogen feliciteren tijdens de persconferentie. Dat deed meneer Alonso dan weer wel
Dan zag je vast wel hoe button vettel feliciteerde nog voordat ze gewogen werden. En dat zag er overigens een stuk gemeender uit dan die van kwalonso, diet vettel niet eens aankeek....
Oei , Horn gebruikt de term kwalonso ook al . Pas maar op , dat je niet ook zielige pb tjes krijgt van iemand die het hier niet helemaal begrijpt . Ik heb er al een gehad !
Vind het "modificeren" van namen ook wel een beetje kleuterschoolniveau, net als de rest van de onzin die hier over Alonso geschreven wordt. Geeft prima de waarde van de oordelen van jullie aan.