Alohaaa allen,
Na bijna 6 jaar bouwen is het einde gekomen van de bouw is begonnen van de 356 Porsche. Kan beter aangeven de bouw is Fertich
En als ik terug kijk de 129 pagina's, 1932 reactie's, 85703 bezoekers van dit topic ben ik best trots dat het mij gelukt is om dit te realiseren. Wat m'n ogen zien maken mijn handen. Vallen en opstaan, janken, tranen, rugblessure, 7 maanden in de WW, benzine, olie dampen snuiven in de garage, met het chassis rijdend door de buurt te Achterveld, 4x de politie in de garage (dank je buurvrouw , die nu vertrokken is

) een 1915cc die kapot is gelopen door verkeerde lagers, veel blijdschap met starten van de 1e keer van de 1915cc, blijdschap dat de body op het chassis kwam te zitten, blijdschap met het ophalen van de spuiter, blijdschap en tranen tijdens de eerste keer op kenteken en apk rijdend op de A28 met zeer dikke grijns van oor tot oor op naar Rotterdam voor de kap montage.
Alle echt alle facetten van de bouw heb ik in bijna 6 jaar meegemaakt. Maar ging niet bij de pakken neerzitten, wel even vloeken en de garage deur 3 dagen dicht houden werd er weer geknaagd aan mijn handen om het weer op te pakken.
Kortom wil iedereen bedanken die mijn topic gevolgd hebben, en mij geholpen hebben met tips. Het was een leerzame tijd voor mij.
Dank je iedereen.
En als kers op de taart (appelmoes

) wil ik jullie mijn dyno filmpje laten zien die begin oktober gemaakt is bij HR Engineering. Wat heeft Fred toch gouden handjes :grouphug:
107 dravende paardjes bij 160Nm.
Komt het filmpje...
http://www.youtube.com/watch?v=sDkCwlgh02Y