Over die nieuwe banden van het marktplaats aanbod, na 12k kale banden vindt ik niet gek veel. Ik ben nu met 11k ook toe aan een nieuw setje achterbanden en daar zit weinig track bij (Pirelli's

)
Prijsdaling met de komst van de 991? Ik denk zeker niet op korte termijn. De doorsnee GT3 rijder stapt echt niet zomaar in een 991 Carrera S dus het aanbod GT3's zal nog wel op peil blijven. De nieuwe GT3 laat nog wel even op zicht wachten (eerst nog 4(S)/cabrio/turbo/traga). De levering van de 991 zal niet van vandaag op morgen op niveau zijn...misschien al minstens 6 maanden wachttijd en een lagere aanloopproduktie. Kortom ik zie die prijzen stabiel blijven voorlopig.....en mocht de nieuwe GT3 toch een ander blok krijgen lijkt het me al helemaal onvoorspelbaar worden.
Die RS zonder garantie zou ik persoonlijk niet nemen, ik zou de gok te groot vinden want reparaties zijn kostbaar.
Lage km standen...als ik een GT3 zou hebben zou me dat ook niet lukken, 10k met een fun auto per jaar lukt me makkelijk (al speelt deze zomer niet echt mee). Maar ga eens rond bijvoorbeeld de NBRing op het industrieterreintje bij Meuspath kijken en probeer eens een van de verschillende loodsen daar binnen te kijken. Rijen GT3's die alleen maar eruit komen voor een rondje Ring en dan zonder papa of mama weer terug de loods in rollen. Tja dan krijg je weinig bij elkaar. En er zijn natuurlijk altijd mensen die meer geld dan tijd hebben.
Maar zoals al gezegd, bevalt die witte GT3 bij een bezoek spreek dan een AKK af, laat hem nog eens uitlezen, op schade bekijken, onderhoud gehad etc etc dan doen je al heel wat.
De sportstoelen bevallen me minder aan de auto maar geeft icm zonnedak en navi wel aan dat de eerste eigenaar geen hardcore tracker is geweest. Maar indien goed onderhouden in handen van een ervaren iemand moet ook dat niet afschrikken.