Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
21 sep 2011 17:11
wat is eigenlijk verschil tussen zo'n race muffler (die steef noemt) en die sport muffler (waar jeroen naar verwijst)?
21 sep 2011 17:43
Ik heb geen idee....anybody?
21 sep 2011 21:08
Hoi Porsche964,
gewoon naar de site gaan, rechtsboven naar het forum (het beste is gewoon aanmelden, dan zie je tenminste foto's) en dan kun je linksboven net boven het midden kiezen bij Porsche Tagebuch uit een drietal onderwerpen. Jij kiest Bremsen und Fahrwerk (auteur Thorsten Subtil).
Echt leuk en interessant om te lezen. En trek er gerust een uurtje of wat voor uit.
Als je het echt niet vindt, stuur ik je de link.
Ik zou gewoon 1 van de jou aangeboden dempers kopen. Zelf heb ik een eindstuk met 85mm opening en een volgens mij lege demper. Fantastisch geluid (vind ik).
groet, Theo
22 sep 2011 9:04
Ik heb het gevonden. Heb het snel gescand. Bijna levenswerk, als ik het zo lees dan doe ik de goede dingen mbt de wegligging. die demper zoek ik nog even uit. YouTube zal waarschijnlijk wel leuke filmpjes hebben.
01 okt 2011 8:56
Zo het weegrapport ook binnen met iets meer dan half volle tank:
Lv: 248. Rv: 241
La: 376. Ra: 371

Mooi in evenwicht!
07 okt 2011 9:40
Mag ik een brutale vraag stellen
hoeveel was je kwijt voor het uitwegen en uitlijnen
wil ik ook graag laten doen en iets verlagen, ze hadden over
400 euro voor uitwegen.
Is dit redelijk.
07 okt 2011 23:17
Hallo Marco,
300 tot 400 is een gebruikelijk tarief. Of het reeel is, laat ik in het midden. Meestal gaan de bouten en moeren bij een Porsche vrij goed los dus daar gaat de tijd niet verloren.
En een stuk specialisme kost nu eenmaal geld. Het is overigens zelf te doen met weegschalen voor de caravan (het uitwegen dan).
Verder is mijn ervaring dat de ene specialist er toch een heel andere visie op na houdt dan zijn collega. Als voor jou Steenwijk acceptabel is qua afstand, zou ik het wel weten.
Groet, Theo
SC
08 okt 2011 10:57
Marco stuur ff pbtje voor meer info.
11 okt 2011 8:47
Als je de auto verlaagd en vanuit de basiswaarde alles de zelfde afstand laat zakken zal je gewichtsverdeling niet veranderen. En zie ik hier de logica niet van in tenzij je meer wieldruk op bijv je voorwielen wil. 4-kant uitlijnen kost ong 100 euro ex .
Daar komt bij mocht je auto scheef staan zou dit bij een uitlijning wel aan het licht komen en zou je hier wel op gewezen worden. Gewoon een goede wielspecialist opzoeken deze mensen doen dit al jaren en zijn hier meestal beter in dan de p-specialist deze besteed het vaak ook uit.
Tip geen kwik fit of euromaster o.i.d maar gewoon een kleiner bandencentra met mensen met passie voor het vak
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.