Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Vervelend wakker worden

21 sep 2011 21:47

Potverdorie Harald, lees 't net pas. Lijkt me een heel rare ervaring, vooral zo vlak voor je deur.

21 sep 2011 21:54

Mooi kl.te Harald. Je bent niet de enige. Vriend van me met een Alfa 159 2x aan de beurt geweest. Laatste keer kwam hij binnen met wat ik dacht dat een laptop was maar dat was zijn frontje. Andere vriend heeft in zijn Golf inderdaad zo'n stalen deksel over zijn navi.

Maar goed: gelukkig heeft de pliesie haar prioriteiten in de bosjes liggen (lekker flitsen). Ga nou gewoon eens een dagje achter de PC zitten en pak gewoon de aanbieders op MP aan. Paar van die knulletjes 2 jaar de bak in (ja: inderdaad voor het aanbieden van 1 l.llige navi) en dan eens kijken hoeveel van die dingen er nog gejat worden.

21 sep 2011 22:04

blijf het raarrr vinden elke jippie heeft tegenwoordig navi, bij vag worden ze en masse erut gesloopt, met plfzak, who is buying??

21 sep 2011 22:21

mensen die geen 3K voor een grote navi over hebben, maar hem wel voor 400 euri op MP scoren. en mensen die een aanrijding hebben gehad en niet 1000 euro + voor een nieuwe airbag over hebben. Of mensen die wrakken opbouwen. enfin, zolang mensen die dingen voor een schijntje van de nieuwwaarde kopen via 'een mannetje' blijft het interessant om die dingen te jatten.

op zulke momenten denk ik wel eens dat handje afhakken een prima straf zou zijn. maar ja, wie moet de dader dan gaan vinden in dit land :wink:

21 sep 2011 22:24

mwah. waarom alleen vag jatten? en waarom zo veel jatten? blijft raarrr.

21 sep 2011 22:29

Ik vrees dat je een 'gevonden' navi zo in een Golfje zonder navi kan pluggen. Waarschijnlijk ligt de bedrading er al in. En dan heb je al snel 3k verdiend.... Pakkans 0,0 en als je gepakt wordt een boete. Weinig afschrikwekkend allemaal.

21 sep 2011 22:33

Dat is juist wat ik hier al een paar keer probeer uit te leggen, die navi's zijn niet beveiligd en passen zo in iedere VW, SEAT, Skoda en Audi. En laten er daar nu een behoorlijk aantal van rondrijden hier in NL. Zo'n plofzak levert trouwens al snel zo'n € 600,- op.

21 sep 2011 22:44

wolf schreef:blijf het raarrr vinden elke jippie heeft tegenwoordig navi, bij vag worden ze en masse erut gesloopt, met plfzak, who is buying??

Gestripte sloopwagens die ze in het oostblok oplappen.... Meestal ontbreken navi en airbag.... Goeie handel...

22 sep 2011 0:24

horn schreef:Stap vanochtend de deur uit voor een nieuwe werkweek. Loop naar mijn auto en klik van een afstandje mijn tijdelijke leaser A3 open. Knipperlichten gaan netjes aan en uit en hoor de deuren openklikken.

Afbeelding

Balen zeg, ook dit dorp gaat achteruit. Ik bel de politie tegenwoordig als ik jongens met gympen in de straat zie :?

Collega had het half jaar geleden met z'n Golf. Stond onder z'n slaapkamerraam. Niks gehoord, geen braakschade. Ze schijnen de frequentie van de AB te kunnen 'afluisteren' en zo kunnen ze de auto openen. Elk nadeel heb een voordeel: hij had geen schade, alleen de navi a 2800 euro was weg. Oja toch nog een nadeel: daardoor dekte de verzekering niets :evil:

22 sep 2011 9:59

Balen Harald! :evil:

pat69 schreef:Niks gehoord, geen braakschade. Ze schijnen de frequentie van de AB te kunnen 'afluisteren' en zo kunnen ze de auto openen. Elk nadeel heb een voordeel: hij had geen schade, alleen de navi a 2800 euro was weg. Oja toch nog een nadeel: daardoor dekte de verzekering niets :evil:

Idem onlangs hier om de hoek bij een Passat: airbag en navi gestolen zonder braakschade, terwijl de auto 's nachts op de oprit stond :roll:

22 sep 2011 10:35

Halve dag kwijt om aangifte te doen en hoort er nix meer van weer, zwaar balen Harald

Gewoon weer een TT voor je ruit plakken :roll: :lol:

22 sep 2011 10:56

Alles is inmiddels al gezegd en kom het zelf ook vaak tegen :( .
In ieder geval succes ermee Harald :wink: .........wat komt er trouwens na deze voorloper?

22 sep 2011 11:58

Bizar dit zeg... :shock:

22 sep 2011 12:26

André schreef:Halve dag kwijt om aangifte te doen en hoort er nix meer van weer

Nope, in 10 minuten online gedaan. Om er vervolgens nooit meer iets van te horen waarschijnlijk...

THE MUD schreef: .........wat komt er trouwens na deze voorloper?

Deze maar dan in het zwart (de voorste, niet de achterste...)

Afbeelding

22 sep 2011 12:35

:res:
je durft wel na je eerste :mrgreen:

22 sep 2011 13:08

Bij bestelling extra optie aangevinkt :twisted:

Afbeelding

22 sep 2011 13:11

hebbbie wel nodig ook als je achter dat straalvliegtuig aan rijd :mrgreen:

22 sep 2011 13:26

Airbag weg, navi weg --- maar de HUMOR gelukkig nog niet :thumleft:

22 sep 2011 13:29

Mooi zo'n Mini CooperS cabrio :!:

Ga je dan afscheid nemen van je andere convertible? ...om er weer een P bij te kopen :idea:

22 sep 2011 15:01

:scratch:
Waarom zit er eigenlijk geen GPS in die navi's zodat je ze makkelijk weer kunt lokaliseren?
:scratch:

22 sep 2011 15:58

horn schreef:Deze maar dan in het zwart (de voorste, niet de achterste...)

Afbeelding

Goed bezig :res: Ik zie je dan wel weer verschijnen aan "de overkant".

22 sep 2011 16:42

horn schreef:Bij bestelling extra optie aangevinkt :twisted:

Afbeelding

:res: goeie!!!als je de voorgeschiedenis weet :lol: :lol:

22 sep 2011 16:55

horn schreef:Deze maar dan in het zwart (de voorste, niet de achterste...)

Afbeelding

Heb nog wel een zwarte voor je in de aanbieding, je mot alleen zelf nog even het (glazen) dak eraf zagen en die partytent bevestigen :mrgreen: .

22 sep 2011 21:12

2000 gtv schreef:
horn schreef:Bij bestelling extra optie aangevinkt :twisted:

Afbeelding

:res: goeie!!!als je de voorgeschiedenis weet :lol: :lol:

Was er gebeurd dan?...

22 sep 2011 21:44

Op de vraag waarom er zoveelvan vag gestolen worden,
je kan natuurlijk ook vraag creëren :twisted:
Plaats een reactie