Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
27 sep 2011 11:10
$TEEF schreef:heb van wolf pillen daarvoor gehad, val anders elke keer uit bed

Jij valt uit je bed door een Bi
nnenBro
ekseZa
adLo
zing
.. je zou eerder verwachten dat je er door zou blijven plakken
MoGgUh ...
27 sep 2011 11:45
grappen die je uit moet leggen zijn niet leuk..
ik zal het niet meer doen, stelletje glijers
27 sep 2011 12:03
nee, een opmerking.
Bedankt!
27 sep 2011 17:48
Zo maukers zit de werkdag er weer op
Kwam Marcel nog tegen op de scooter, moest zijn honden nog uitlaten
Mauk ze
27 sep 2011 19:47
gast schreef:Sow is dat. Maar jij komt hier niet vaak genoeg ontspannen hoor ouwe rocker.

http://youtu.be/MQlJ3vOp6nIcheers mate
28 sep 2011 15:53
Goeiemiddag,

,

en nog eens
De boodschappen die TOTMBO gehaald had blijven fijn in de koelkast liggen. Ik ben maar even naar de supermarkt geweest om spullen voor de BBQ te gaan halen
Flesje rosé ligt al koud.
Papadag heeft zo zijn voordelen
De buurman kwam nog even zijn nieuwe Santa Fé laten zien. Mooie complete auto, fijne diesel aan boord. Die koreanen zijn overigens ook niet goedkoop meer (57K)
29 sep 2011 9:21
goedemorgen op deze zonnige ochtend,minder nieuws is dat ik vernam dat marcel gast permanent gebanned is,erg jammer allemaal . Voor de rest GENIET VAN HET MOOIE WEER ,HET IS ZOWEER VOORBIJ
29 sep 2011 9:29
Richard schreef: erg jammer allemaal
Aangezien je toch dicht bij de bron zit, weet je dat hij al eerder héél duidelijk is gewaarschuwd.
(B)lijkbaar heeft hij daar niet(s) van geleerd (of trekt hij zich daar niets van aan) en is er gisteren door het team besloten hem de toegang tot dit forum via zijn nickname te ontzeggen.
29 sep 2011 9:48
Helemaal mee een Do. Het wordt nog een dood forum zo.
29 sep 2011 9:55
Wat heeft ons enfant terrible nu weer gedaan dan

In ieder geval een goede morgen gewenst aan allen
29 sep 2011 10:34
Olaf schreef:Richard schreef: erg jammer allemaal
Aangezien je toch dicht bij de bron zit, weet je dat hij al eerder héél duidelijk is gewaarschuwd.
(B)lijkbaar heeft hij daar niet(s) van geleerd (of trekt hij zich daar niets van aan) en is er gisteren door het team besloten hem de toegang tot dit forum via zijn nickname te ontzeggen.
Ik zeg ook niets over de beslissing(die is niet aan een lid ,maar aan de mods),ik geef aan dat ik het persoonlijk jammer vindt,wat wel handig is,om ook een reden naar de persoon te geven waardoor de ban is ontstaan,en mocht je dat openbaar kunnen melden dan weet de rest wat de grenzen zijn.win win situatie.
29 sep 2011 10:51
Volgens mij wordt er naar de persoon in kwestie altijd een reden opgegeven. Jammer dat e.e.a. onderling niet op te lossen was.
Ik ken niet alle details dus heb hier ook geen mening over.
Goeiemorgen trouwens.
29 sep 2011 11:05
Richard schreef:dan weet de rest wat de grenzen zijn.win win situatie.
Denk dat die grenzen voor bijna iedereen duidelijk zijn. Het gaat er hier juist om, om die grenzen niet onophoudelijk op te zoeken.
29 sep 2011 12:54
Ik heb inmiddels ook wat grenzen opgezocht.
Belgie, Frankrijk, Spanje, Frankrijk, Belgie en NL...
Weer terug uit Madrid! Fantastische stad!
29 sep 2011 13:36
Henk schreef:Richard schreef:dan weet de rest wat de grenzen zijn.win win situatie.
Denk dat die grenzen voor bijna iedereen duidelijk zijn. Het gaat er hier juist om, om die grenzen niet onophoudelijk op te zoeken.
Denk er net zo over.......jammer want kon het in real life goed vinden met Marcel...heb hem (toen ie nog lid was bij de NPC) op de slaloms altijd gesproken.
29 sep 2011 13:42
zo is het maar net John ,daarbij valt het me wel enorm op dat er heel wat meer mensen (veel) minder of niet eens meer posten,zal ongetwijfeld een reden hebben maar toch........wel iets om rekening mee te houden.(Behalve als men de kop in het zand steekt en denkt ze doen maar ,bevalt het ze niet rotten ze maar op .my 2 cnts.) Nu weer lekker genieten van het zonnetje
29 sep 2011 13:47
Het is altijd een komen en gaan van mensen. Daar kunnen duizend verschillende redenen voor zijn. Ik vind dat er hier over het algemeen zeker geen vervelende sfeer heerst.
29 sep 2011 13:54
Volledig mee eens.
29 sep 2011 14:31
Richard schreef: bevalt het ze niet rotten ze maar op
Dat die tekst op jouw toetsenbord is geproduceerd
29 sep 2011 14:36
gast een ban? Tss.....volgens mij moet je het dan toch best bont gemaakt hebben toch? Ik kom hier al een jaar of 7 en nog nooit een berisping van een mod mogen ontvangen. Maar dan ben ik natuurlijk ook heel netjes en rustig!
Kan me alleen niet zo herinneren dat gast hier zo dominant en/of irritant aanwezig was. Anyway, iets voor tussen de mods en gast lijkt me.
Wel eerste keer dat ik in dit café kom, hallo allemaal!
29 sep 2011 14:38
Olaf schreef:Richard schreef: bevalt het ze niet rotten ze maar op
Dat die tekst op jouw toetsenbord is geproduceerd

@ Olaf,ook deze reactie snap ik weer niet , maar daar schijnen meerdere last van te hebben ,nu zou je kunnen zeggen als het je niet bevalt rot je maar op .dan is de circel weer rond
29 sep 2011 14:40
Als je het niet bevalt rot je maar op!
p.s. al in de kelder geweest?