charles964 schreef:Hallo Porsche liefhebbers. Of de 964 met een cuprohr met g-pipe en K&N filter wordt aangepast weet ik (we) nog niet. Op Youtube naar de sound geluisterd; ik vind het geweldig hoe je de boxermotor met de cilinderinhoud hoort "gorgelen". Ben eigenlijk wel benieuwd wie op dit forum een dergelijke aanpassing heeft gedaan om het in levende lijven te ervaren.
Momenteel rij ik met deze set-up, Groningen zal wel veel ter weer zijn maar je bent meer dan welkom om eens te komen luisteren.
De kogel door de kerk wat betreft het geluid Een cuprohr @ K&N inlegfilter wordt de upgrade. Ik las dat Cartronic Porsche een dikkere cuprohr heeft dan normaal. Nu is het mijn vraag waar ik (we) voor moeten gaan qua pijp? Fabspeed, Cartronic Porsche, ect, graag reactie?
Morgen in onze wijk een oldtimer en autoliefhebbers evenement. Voor de toerrit en static show hebben zich al tegen de veertig aangemeld uit de wijk. Mooi spul. Zo ook een Lamborghinni Islero uit 1969. Naast draaimolen en luchtkussen kunnen de kids morgenmiddag ook met een amfibievoertuig (een Duck) uit WOII meerijden.
charles964 schreef: Ik zelf moet met mijn lengte van 1,86 mtr nog de juiste positie vinden; de stoelen gaan voor mij niet genoeg naar achter. Ik weet ook niet of ik de achterste stand bereikt hebt, maar mag zeker niet de pret drukken.
Als je de ideale positie nog niet bereikt hebt kun je de rails voor de stoel eenvoudig naar achter zetten waardoor de stoel gewoon verschuifbaar blijft en je iets ruimte wint. Oh ja: en welkom!
origineel was het eindstuk van een 964 uitlaat niet matzwart, heb ik begrepen (dacht ik nl eerst ook). Wordt wel vaak alsnog zwart gespoten omdat ze verkleuren/vergelen. Heb de mijne destijds laten glansverchromen, vond ik mooier.
horn schreef:origineel was het eindstuk van een 964 uitlaat niet matzwart, heb ik begrepen (dacht ik nl eerst ook). Wordt wel vaak alsnog zwart gespoten omdat ze verkleuren/vergelen. Heb de mijne destijds laten glansverchromen, vond ik mooier.