Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: RUF plaatjes topic

04 jun 2011 2:04

Olaf schreef:'n bekende :thumleft:

Yep, en stond afgelopen woensdag bij zijn vorige baasje (de schepper . . .) op de brug.
Nog steeds even mooi 8)

04 jun 2011 9:12

Afbeelding

04 jun 2011 9:30

oeps. nog een beetje werk...

:cheesy: coole pic

04 jun 2011 16:58

Dat noemen ze nu een bouwpakket :mrgreen:

05 jun 2011 10:10

Speelde vroegah al met bouwpaketten, dus ik wil hier wel mee "gestraft" worden :wink:

27 jun 2011 10:03

Zo, mijn zwarte 993 heeft sinds dit weekend ook 18 inch RUF wielen :D
Ik ben erg te spreken over de looks :cheers:

Afbeelding

Nu nog een turbo voorbumper met airscoops en een split grill ala C2S, dan is ie helemaal af.

04 jul 2011 19:29

de moeite waard om eens te gaan kijken bij Ruf als ik de foto's zo bekijk; errug mooi!

05 jul 2011 0:19

Porsche964Heeze schreef:Zo, mijn zwarte 993 heeft sinds dit weekend ook 18 inch RUF wielen :D

Staan 'm goed :thumleft:

05 jul 2011 21:48

Jan Hoogendoorn schreef:Afbeelding

@Porsche964Heeze

Na aper . . . . :wink:

Maar RUF velgen staan idd errug goed op een 993 :thumleft:

En doe nou geen S of Turbo bumper, veel te saai . . .
Make 'm BIG met een RS Clubsport / GT2 front :cheers:

Als je dit wil, dan heb ik nog een goed (en betaalbaar) adres voor je (en een perfecte pasvorm)

06 jul 2011 14:46

Nine-eleven schreef:Na aper . . . . :wink:

:mrgreen:

De eigenaar van deze 993 TT "RUF" met gaten :wink: , heeft ze er al een poosje onder zitten.
En om te voorkomen dat hij ook na-aper wordt genoemd, voegt hij altijd de datum toe aan zijn foto's :mrgreen:

Afbeelding

06 jul 2011 15:58

Henk schreef:De eigenaar van deze 993 TT "RUF" met gaten :wink: , heeft ze er al een poosje onder zitten.

I know, die van Jurgen . . . de ex-buurman van een relatie van mij in het verre oosten van het land :wink:

06 jul 2011 16:25

Nine-eleven,

Bedankt voor de positieve reactie, ook jouw 993 mag er wezen, wat een kanon :thumleft:

Ik overweeg om een RS pakket te installeren, maar dan de "gewone" versie en niet de Clubsport.
Vooral die grote achtervleugel vind ik iets te.... Maar smaken verschillen.

Ik dat meer aan zoiets:

Afbeelding

Wat den je daarvan??

06 jul 2011 16:44

Porsche964Heeze schreef:Nine-eleven,
. . . ook jouw 993 mag er wezen, wat een kanon . . .

Thnx, is ook niet van een leien dakje gegaan.

De "standaard" RS uitvoering vind ik ook erg mooi :thumleft:

Het formaat achtervleugel zal niet zoveel verschillen met die van mij, behoudens dat ik een zgn. bi-wing heb.
De RS zijskirts vind ik ook nog iets wat er bij de mijne op moet, maar ja die prijzen hè. Begin van het jaar als laatste de voorzijde aangepakt, gelijk de bumper maar weer laten spuiten (i.v.m. steenslag) en zojuist een grote beurt met achterbanden achter de rug.
Hou ff een pas op de plaats anders wordt TOTMBO een keertje boos :wink:

En ik weet niet of die van jou verlaagd is, maar ik zou 'm wat verder laten zakken. Als je wil gaan verlagen, overweeg dan KW Variante 3. Een superonderstel, je kent de 993 echt niet meer terug.

06 jul 2011 16:55

Onder mijn 993 zitten een nieuwe set Bilstein/Eibach veren. Is al een stuk lager als normaal.
Ook heb ik de sportuitlaat met soundpakket, is ook een aanrader :thumleft:

Als ik de RS set laat installeren zijn is dat inderdaad de voorspoiler, zijskirts en de achterspoiler.
Ook de airscoops (de jij ook hebt) komen er dan bij.

Dan moet ook de achterbumper opnieuw gespoten worden.... Het interieur komt dan later aan de beurt...

05 okt 2011 14:14

Filmpje is gister gemaakt, even kort staan praten met Alois Ruf, ontzettend aardige man en zijn vrouw was degene die in de RGT-8 reed.

05 okt 2011 14:36

therealidsart schreef:
Van de Flemings site gehaald.........is schijnbaar verkocht aan een Nederlander..............iemand op dit forum?

Heey wat toevallig die witte RUF heb ik dit weekend gespot op de Porsche Francorchamps Days! Heb met de eigenaar gesproken en is inderdaad een nederlander. Auto is nog verder getuned naar 700PK. Heb een filmpje dat hij voorbijkomt met zeer grote vlammen uit de uitlaat.

BBQ:
Afbeelding

05 okt 2011 15:34

Porsche964Heeze schreef:Nine-eleven,

Bedankt voor de positieve reactie, ook jouw 993 mag er wezen, wat een kanon :thumleft:

Ik overweeg om een RS pakket te installeren, maar dan de "gewone" versie en niet de Clubsport.
Vooral die grote achtervleugel vind ik iets te.... Maar smaken verschillen.

Ik dat meer aan zoiets:

Afbeelding

Wat den je daarvan??

:thumleft: Met de ruf velgen... :thumleft: :thumleft:

05 okt 2011 18:13

Afbeelding

Wat een auto is dit toch.

09 okt 2011 23:16

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Denk dat we vanaf nu een 18+ beleid moeten voeren op dit topic :mrgreen:

09 okt 2011 23:36

Ouch. Dezeis inderdaad P.RNO!

10 okt 2011 14:18

Lekker hoor!!!

10 okt 2011 16:51

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

10 okt 2011 19:54

Bassen schreef: Afbeelding

No offence, maar moest dit op Marktplaats staan, zonder verwijzingen naar RUF, hij zou *zo* in het Bob De Bouwer topic belanden...

10 okt 2011 19:58

En bouwen maar,

Afbeelding

10 okt 2011 20:01

@Tilt!, Wellicht, zelf vind ik het zeker niet verkeerd, helemaal wanneer je hem in het wit ziet:

Afbeelding
(ok, dit is de CTR-2 Sport)
Plaats een reactie