Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
11 okt 2011 16:57
huh? volgens mij rijbewijs inleveren, binnen 10 dagen uitsluitsel van de OvJ wat hij gaat doen. Afhankelijk van je raceverleden. Heb nog nooit mogen vernemen dat dat gewijzigd is... anders moet ik maar een beetje voorzichtiger zijn
11 okt 2011 16:58
is inderdaad standaard geen binnen 10 dagen terug meer ,maar gelijk een paar maanden (meen 4 )
11 okt 2011 17:19
Weet je dat zeker, Olaf?
Ook voor bv 52 km/h te snel één jaar rijontzegging?
In dat geval ga ik er ook wat meer rekening mee houden.
11 okt 2011 17:26
51
11 okt 2011 17:28
Olaf schreef:51

Na correctie.
11 okt 2011 17:32
Goed 51, maar is het dan echt een jaar?! Lijkt mij wat overtrokken.
11 okt 2011 17:34
"Hoezo meneer? Het is niet 1 kilometer te hard hoor, maar wel 51! En natuurlijk rijden er midden in de nacht weinig auto's op de A2 die tegenwoordig 10-baans is. Maar dan mag het nog niet."
11 okt 2011 17:37
Ik vind het wel fijn om wekelijks even de 200 aan te tikken. Ik ben alleen te lui om steeds naar duitsland te rijden.
Nu ja, 180 op de teller gaat dus net goed na meetcorrectie
11 okt 2011 17:38
zou het niet op de a4 doen thv Leidschendam
11 okt 2011 17:39
Op de A4 ben ik ook al eens staande gehouden door twee motoragenten.
11 okt 2011 17:40
1 gaf mij al de opdracht even te gaan fietsen
11 okt 2011 17:43
Ik heb ze gevraagd of ze wel wisten wie ik was en gezegd dat ik het voor één keer door de vingers wilde zien als ze gauw doorreden...
11 okt 2011 17:44
probleem bij mij was waarschijnlijk dat ze wisten wie ik was
11 okt 2011 19:03
lol, lol en nog eens lol
11 okt 2011 22:41
A38 richting Leipzig. Twee keer een tunneltje van 80 km/h en voor de rest flat-out.
12 okt 2011 6:06

lijkt wel genomen op een autoloze zondag...
12 okt 2011 10:08
@Horn, daar lijkt het zeker op! Maar het is echt
een hele rustige autobaan. Splinternieuw,
van Goettingen (A7) naar Leipzig/Halle (A9).
Echter net iets te ver weg, om er puur ff heen
te gaan, voor een gasje te geven.
12 okt 2011 10:18
Zo'n weg nodigt wel uit om het pedaal eens tot de bodem in te trappen
12 okt 2011 10:57
In de categorie B-wegen waar je veel vol kan optrekken:
Bij grensovergang Zwitserland en Italie, bij Aosta (dichtbij Frankrijk) de pas over (niet de tunnel nemen).
In het hoogseizoen bijna geen verkeer op de pas, vele plekken nieuw asfalt, veel bochten en rechte stukken en vergezichten.
En je komt best wat sportauto's tegen (dit is niet de Top Gear pas, waar het drukker schijnt te zijn sindsdien). Vooral als je vanuit Italië naar Zwitserland rijdt, erg mooie afdaling richting het dal.
http://maps.google.com/maps?q=Aosta,+Italy&hl=en&ll=45.734943,7.312775&spn=0.378615,1.208496&sll=37.0625,-95.677068&sspn=27.561629,77.34375&vpsrc=6&hnear=Aosta,+Aosta+Valley,+Italy&t=m&z=10 Hier ga je de pas op naar Noorden, i.p.v. Westen aanhouden.
12 okt 2011 11:46
horn schreef::shock: lijkt wel genomen op een autoloze zondag...
Was op een vrijdagmiddag in juni 2010.
12 okt 2011 11:48
Henk965 schreef:@Horn, daar lijkt het zeker op! Maar het is echt
een hele rustige autobaan. Splinternieuw,
van Goettingen (A7) naar Leipzig/Halle (A9).
Echter net iets te ver weg, om er puur ff heen
te gaan, voor een gasje te geven.
Mss combineren met een bezoek aan de fabriek in Leipzig.
12 okt 2011 11:53
Maxfli schreef:Ik woon ook in de omgeving van Afoort. Ik rij af en toe het stukje arnhem - boltrop en dan de 31 omhoog tot enschede. Als je zondagochtend vroeg bent, is het toch een prima snelweg de 3, wel wat hobbelig hier en daar, asfalt niet optimaal maar dat heeft ook wel weer wat. De 31 omhoog is dan wel weer prima. Probeer maar eens

Rondje andersom rijden, dan is het asfalt op de 3 veel beter te doen.
12 okt 2011 14:04
Idd, de 3 terug naar Arnhem is vele malen beter dan de heenweg. Eergisteren 2 maal naar Mülheim geweest, achter Oberhausen, en 't lijkt wel of de 3 steeds slechter wordt. De 3 terug naar Nederland wordt trouwens ook pas lekker in 't 2e gedeelte richting Nederland, zeg grofweg ná Rees.
12 okt 2011 14:16
Justin schreef:Bij grensovergang Zwitserland en Italie, bij Aosta (dichtbij Frankrijk) de pas over (niet de tunnel nemen).
In het hoogseizoen bijna geen verkeer op de pas, vele plekken nieuw asfalt, veel bochten en rechte stukken en vergezichten.
En je komt best wat sportauto's tegen (dit is niet de Top Gear pas, waar het drukker schijnt te zijn sindsdien). Vooral als je vanuit Italië naar Zwitserland rijdt, erg mooie afdaling richting het dal.
Bedoel je de grote sint bernardpas (of was het de kleine?)? Heb die vorig jaar gereden, italiaanse kant strak op orde met nieuw asfalt en vangrails, zwitserse kant was minder strak. Idd een mooie pas.
Ben niet zo'n Autobahnbezoeker maar de A4 dicht bij huis net achter Aachen (3 baans beton) en verder weg de A7 (ook 3 baans beton) lenen zich prima om de benen te strekken. Op dit soort terrein merk je echter dat moderne dikke diesels geboren zijn voor het Autobahnwerk....laat die Porsche maar B weggetjes hoeken.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.