Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Help ik heb een aquarium,964..

10 okt 2011 23:15

begin met de voor en achterruit,dit is vaak de oorzaak.
als de auto scheef heeft gestaan weet je nooit of het van voor of achte komt.
het water kan namelijk door kanalen onder de stoel door lopen.
heb pas zoiet gehad met een 993 na weken zoeken en testen toch gewoon de voorruit.

gr anton964

11 okt 2011 19:52

Ik ben heel blij met m'n garage en weiger nog langer in de regen buiten te rijden ... 8)
Mijn 964 is (nog) droog ... :mrgreen:

11 okt 2011 22:01

Ik zal alles op de foto plaat gaan vast leggen met een omschrijving... wellicht voor een ander die het zelfde probleem denkt te hebben.. mss maak ik zelfs een eigen webadres aan... :mrgreen:

15 okt 2011 13:09

Zo het euvel is gevonden, het water kwam via de kachelslang rechtsvoor naar binnen, rubber was ook zeiknat.

Probleem is dat de rubber van de bagageklep niet meer goed aansloot en los was (dit hoort vast gekit te zijn), ben zojuist naar Rob Goossen geweest en die was het met mij eens, nieuwe rubber wordt besteld en volgende week zaterdag gemonteerd.

:cheers: :cheers: vandaag en morgen maar goed droog houden en een stukje :drive:

Re: Help ik heb een aquarium,964.. Probleem gevonden!

15 okt 2011 14:36

Mooi dat je het euvel gevonden hebt en aan ons deelt :cheers:

15 okt 2011 16:36

Dimitri-Turbo schreef:Probleem is dat de rubber van de bagageklep niet meer goed aansloot en los was

Veel voorkomend probleem. Al het water van de vooruit loopt in de kier tussen de parafan en kofferdeksel, als het rubber dan niet vastgelijmd zit of in de hoeeken is gescheurd loopt het de kofferruimte binnen, geld voor elke 911.

Maar pas op dat dit niet de enigste waterlekkage is, misschien lekt hij ( in mindere mate) ergens anders ook nog.

16 okt 2011 10:07

Precies Erwin, jij legt het nog beter uit! Tot zover ik heb kunnen constateren is dit de enige plek waar het water door naar binnenkomt.

Auto is voorin bijna compleet gestript... volgende week als het rubber erin zit en de auto goed droog is alles weer monteren, even kijken wat ik met het isolatiemateriaal doe, nieuwe of dat ik deze aan elkaar maak.

23 okt 2011 23:59

Ik heb d'r gister weg gebracht en ga haar morgen weer halen... CASE-CLOSED :wink: .. hoop ik en ga ik vanuit! Daarna mag ik wel alles zelf terug monteren (isolatie, bekledingen ed.) dus dat word nog even goede lijm kopen ed.
Plaats een reactie