Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
17 okt 2011 17:24
Nep Blancpain ....
17 okt 2011 17:29
hommage
hij heeft ook een plaat zonder iets... ook mooi
17 okt 2011 17:47
$TEEF schreef:hebben we nog een flipper in ons midden ja?
de seiko samenstellers kunnen zich melden bij Floris op info apestaart 25jewels.com en dan svp even erbij zetten dat je via Steef het adres hebt ontvangen en als voorbeeld graag (een foto van) de klok van Philip wil
Dan snapt ie het het wel.. is puur hobby dus lief doen.. maakt mooi spul
ik zal straks nog even een foto uploaden

Begrijp ik goed dat hij op verzoek gemodificeerde Seiko's maakt

?
Heb nog altijd niks gehoord van een andere modder en een alternatief is daarom dan ook welkom

.
17 okt 2011 20:04
ik heb de ongemodificeerde versie nu om mijn pols. Ik vind zo'n fathoms wijzerplaat ook wel gaaf... Misschien laat ik die van mij ook wel modden.
17 okt 2011 20:08
Hier meer afbeeldingen & info
Teaser
17 okt 2011 21:39
Volgens mij loopt het halve forum met een Fathoms om de pols......wat mag dat modden kosten?
17 okt 2011 21:47
Linker plaat in rechter kast.
17 okt 2011 22:40
THE MUD schreef:Heb nog altijd niks gehoord van een andere modder
Kreeg afgelopen weekend een email van hem dat hij voor jou geen Seiko wilde modden omdat je hem, voordat Rob van Monsterwatches ermee klaar is, alweer in de verkoop gooit
17 okt 2011 23:21
best mooi die fathoms-wijzerplaten, maar als ik nu de originele plaat vergelijk met deze, is die eigenlijk best mooi...
Originele wijzerplaat met Nato; the way I wear it:

Kzie overigens nergens wat zo'n mod kost.
Laatst bijgewerkt door
Black Betty op 18 okt 2011 9:00, in totaal 1 keer bewerkt.
18 okt 2011 1:45
Mud, correcte aanname; mail Floris maar voor meer info, ook voor de prijsjes, want het hangt van het gemod af lijkt me
18 okt 2011 11:58
Best geinige horloges van deze oude raceknakker
http://www.sjwatches.com/index.php
18 okt 2011 11:58
wolf schreef:Linker plaat in rechter kast.
Dan krijgen we toch gewoon dit alleen dan met gouden ipv witte afwerking

?

horn schreef:THE MUD schreef:Heb nog altijd niks gehoord van een andere modder
Kreeg afgelopen weekend een email van hem dat hij voor jou geen Seiko wilde modden omdat je hem, voordat Rob van Monsterwatches ermee klaar is, alweer in de verkoop gooit

Aaah dat verklaard

.
Ach loer intussen ook gewoon beetje door of ik misschien iets anders moois tegenkom
waar ik geen ribben voor hoef te verkopen welteverstaan.
Speedy356 schreef:best mooi die fathoms-wijzerplaten, maar als ik nu de originele plaat vergelijk met deze, is die eigenlijk best mooi...
Originele wijzerplaat met Nato; the way I wear it:

Kzie overigens nergens wat zo'n mod kost.
Orgi plaat is ook mooi

, ik persoonlijk vind alleen dat die "5" weg had gemogen en ik vind de datum alleen (dus geen dag ervoor) mooier ogen maar smaken verschillen

.
$TEEF schreef:Mud, correcte aanname; mail Floris maar voor meer info, ook voor de prijsjes, want het hangt van het gemod af lijkt me

Thnx Steef, ik heb de Postduif net m'n meelbox uit gemieterd

.
18 okt 2011 13:03
ik persoonlijk vind alleen dat die "5" weg had gemogen
Zo zie je maar, dat smaken verschillen! Ik vind die 5 nou juist wel mooi. Het staat voor een modellenreeks van Seiko met specifieke kenmerken; een beetje als 'Carrera' bij Porsche...
23 okt 2011 18:03
we have got him!!!
23 okt 2011 18:08
Gefeliciteerd!
Topklok, ga je veel plezier aan beleven
23 okt 2011 18:17
gefeliciteerd. Meneer heeft smaak
23 okt 2011 18:20
Gefeliciteerd, erg mooie klok.
23 okt 2011 18:20
Ik denk het wel,
Net als de 964 echt heel laang naar uitgekeken, de 964 is nog elke dag een genot.
Dat heb ik ook met mijn andere horloges welk prijsje daar ook aan hangt.
Dus nu echt wel even gek gedaan en de iwc gekocht ik denk dat ik deze al ruim 10 jaar op nummer 1 heb staan,
Telkens niet gekocht om dat het eigenlijk wel boven budget is maar heb nu in 6 jaar tijd 2 x meegemaakt dat mijn vader kanker had en
Dat gaat wel weer goed maar dat maakt het wel duidelijk dat je wel moet genieten.
Dus als ik er net van geniet als van de andere horloges en zoals de 964 is het elke cent dubbel waard.
Is nu de tweede dag dat ik hem draag maar wat een genot iknwil uiteindelijk nog wel een vouw sluiting op de band.
23 okt 2011 18:22
horn schreef:gefeliciteerd. Meneer heeft smaak

Jaren terug heb ik al eens met jou gemaild hierover en ik weet dat jij ook onwijs tevreden bent met jouw rattrapante.
23 okt 2011 18:25
rob964.c4 schreef:
wil uiteindelijk nog wel een vouw sluiting op de band.
Dat is ook mijn enige wens, waarschijnlijk in combinatie met een bruine band...
23 okt 2011 20:01
Gefeliciteerd!
Ik draag een Portuguese met bruine band en vouwsluiting. Aanrader die sluiting!
23 okt 2011 20:09
rob964.c4 schreef:en ik weet dat jij ook onwijs tevreden bent met jouw rattrapante.
met ongeveer een vergelijkbare emotie gekocht. ook ruim boven 'normaal horlogebudget'. toen en nu. ben nog steeds blij dat ik het gedaan heb.
23 okt 2011 22:45
rob964.c4 schreef:we have got him!!!
Super horloge!

..... maar ehhh .....
rob964.c4 nog geen week geleden schreef:dus ben voorzichtig op zoek maar een sub uit 1977
mocht iemand iets weten hoor ik het graag

Voortschrijdend inzicht?!
24 okt 2011 0:19
Knappe klok, zo een Portuguese is altijd mooi
Gefeliciteerd!
24 okt 2011 8:10
EriC4C schreef:rob964.c4 schreef:we have got him!!!
Super horloge!

..... maar ehhh .....
rob964.c4 nog geen week geleden schreef:dus ben voorzichtig op zoek maar een sub uit 1977
mocht iemand iets weten hoor ik het graag

Voortschrijdend inzicht?!

Tja nog eens goed bekeken wat ik aan het doen was en toen het roer omgegooit,
Ook door mijn vriendin die zei je wilt dat al zo lang doe dat dan ipv een sub