Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
13 okt 2011 10:44
Op naar de 400.000! No guts no glory, kan makkelijk hoor.
13 okt 2011 10:51
Een koppeling met drukgroep en dubbelmassavliegwiel kost ca €1500 bij de dealer.
Als ik bedenk dat mijn S uit 2001 pas 60k gelopen heeft, kan ik nog wel wat jaartjes mee
Veel plezier met deze Kilometervreter
13 okt 2011 11:01
Wat betreft je deur:
lees dit topic ff. Veel plezier met je nieuwe aanwinst
13 okt 2011 11:39
erwin996 schreef:Leuk gefeliciteerd! Ik zit met mijn 996 ook op 69km/h gemiddeld over 55.000km. Mag ik vragen wat je hebt betaald? Altijd interessant om informatie over marktprijzen (verkoopprijzen) te horen

Grappig, ik zit met 15.000km op 73 km/h...

On topic: Veel plezier met je aanwinst!
13 okt 2011 17:26
Veel plezier met de wagen..
Ik neem aan dat het tikken ook is opgevallen tijdens de AKK die je hebt laten uitvoeren, hiervan krijg je vaak een indicatie wat het kost om te rep.
Ook ik vraag me nu af wat je betaald heb voor zo'n bolide? Wat doet dat nu in de aankoopmarkt?

vertel vertellllllll
13 okt 2011 22:40
Wat heb je ervoor betaald?
Heeft iemand een indicatie die de drukgroep heeft laten vervangen van een 3.2? Kosten 1000 euries.
De nattigheid bij de bestuurdersstoel is waarschijnlijk dat de lekgaten, om regenwater af te voeren, verstopt zijn met bladeren en andere troep. Dit kan je eenvoudig testen door wat water erin te gieten. Die gaten zitten achter de stoelen onder de kap. De kap moet open om die te zien.
Dat gerammel bij stationair kan iets eenvoudigs zijn. Ik zou terug gaan naar de garage die hem gekeurd heeft en hun mening vragen. Ik weet nog wel een goed adres voor de reparaties.
19 okt 2011 16:46
De portierdeur aan de passagiers kant wordt nog steeds nat aan de onderkant. Ik heb de afvoergaten nagekeken en getest, deze zijn volledig schoon. Wel komt er een klein "reepje" folie onder de deur uit (1cm). Wellicht is het dus het probleem met de folie die is losraakt/kapot? Iemand een idee hoe dit te vervangen en op te lossen?
De lichte tik in de motor bij stationair zijn inderdaad de hydrolische klepstoters. Hij is op zich wel aan olie vervanging toe (17k geleden laatste beurt gehad). Dit laat ik deze week doen, mij is ook aangeraden om een "flush" te doen. Wel met Forté natuurlijk. Achteraf Forté top end treatment er bij en volgens velen zou het weg moeten zijn dan. Dus ik ben benieuwd.
19 okt 2011 16:58
Wat heb je er nou uiteindelijk voor betaald?
19 okt 2011 17:45
Durft ie denk ik niet te vertellen... toch te veel denk waarschijnlijk met al die problemen
19 okt 2011 17:57
Wel vragen stellen, maar zelf geen antwoorden geven.
19 okt 2011 17:59
flauw idd...
19 okt 2011 18:37
Oké, oké..
Laatst bijgewerkt door
Jasperr op 27 apr 2012 12:46, in totaal 1 keer bewerkt.
19 okt 2011 20:14
sommige dingen zijn toch prive
19 okt 2011 20:34
zeker, maar dat kun je dan toch aangeven? Of een indicatie zoals nu. Prima toch. Goede deal lijkt me. Mss wel de hoogste kmstan in NL voor een Boxster
20 okt 2011 23:02
Dan vertel ik het en dan krijg ik van niemand een reactie.
20 okt 2011 23:04
Ik vind dat een mooie prijs.
21 okt 2011 6:11
Scerpe prijs. Anders zou je eens de binnenbekleding van je deur los moeten halen en eens kijken hoe het er daaronder uitziet. Plastic nog vast? Gescheurd? Als het vergaan/kapot is, kan je gewoon nieuw folie bestellen, op maat met de evt gaten op de jste plek en tape op de goede plek. Als het alleen los is, goed schoonmaken en opnieuw vastzetten.
21 okt 2011 10:37
Voor minder dan 10K kan je nog eens een avontuur aangaan (
mits je natuurlijk voldoende wisselgeld in je zak hebt om eventuele tegenvallers op te vangen)
Waar blijven de PICS
21 okt 2011 18:44
Minder dan 10k voor een S is niet errug veel... hoop voor je dat de werkzaamheden bij kleinigheden blijven en dan heb je een 'koopje'
21 okt 2011 19:53
Jasperr schreef:Dan vertel ik het en dan krijg ik van niemand een reactie.

ach gossie....
helemaal top gozert! goeie prijs
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.