Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
31 okt 2011 23:19
de 4S, zonder twijfel
31 okt 2011 23:21
de S, beetje twijfel
01 nov 2011 1:14
Al mijn vorige 911 jes waren standaard en de 993 voor het eerst een Sje, toch net ff leuker die extrajts
01 nov 2011 1:38
jmj schreef:Oja, bedankt voor jullie medeleven! Mijn vriendin begrijpt er allemaal niks van : Jacco, het is toch maar een auto. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Het is een Porsche!!!!
Mijn volgende wordt een 997.
Moet ik dan een S of een 4s nemen?
ff opletten he, bij de 4S is de accu
echt pet.
Hij is flauw, ik weet het. gewoon de 4S doen, lekkere JeLo derriere
01 nov 2011 1:38
horn schreef:Stefx911 schreef:Zo heeft elke wagen van elk merk wel een achillespees.
Heb voor de zekerheid mijn oude biologieboek er maar weer eens bij gepakt. Een auto blijkt nooit een achillespees te hebben. Een achilleshiel daarentegen...

Fijntjes
01 nov 2011 11:28
Gelukkig storm in een glas met water.
Misschien handig om het kopje "ontplofte" aan te passen, geeft misschien ten onrechte een verkeerd beeld bij mensen die zich aan het in lezen zijn.
01 nov 2011 12:11
jmj schreef:Welke upgrades bedoel je?
http://www.autofarm.co.uk/engines/water ... haft_tech2http://www.lnengineering.com/ims.htmlEnkel het roulement kan tijdens het vervangen van de koppeling bv.
Voor de hele IMS moet de motor. Doe je pas als je echt problemen hebt.
01 nov 2011 19:31
Bij motorplagen....Resto vragen!!!!!!!
01 nov 2011 20:43
jmj schreef:Oja, bedankt voor jullie medeleven! Mijn vriendin begrijpt er allemaal niks van : Jacco, het is toch maar een auto. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Het is een Porsche!!!!
Mijn volgende wordt een 997.
Moet ik dan een S of een 4s nemen?
of doorsparen voor een GTS

droom ik ook wel eens van
01 nov 2011 20:54
als je doorspaart tot je 130000 hebt
weet ik er wel een !
01 nov 2011 22:38
dan zou ik gewoon voor de 991 gaan ipv een opgepimpt uitloopmodelletje
01 nov 2011 23:29
Marco schreef:dan zou ik gewoon voor de 991 gaan ipv een opgepimpt uitloopmodelletje

Als je ziet door de jaren heen hoe compleet, perfect en helemaal vol de laatste series van een model wordt geleverd
Neem de laatste G model de 3.2 helemaal top, de laatste 964 ook top en wat te denken van de 993 en mate name de S en Targa
Je ziet het ook bij andere (duitse) merken, je krijgt een type zonder problemen en enorm compleet geleverd
01 nov 2011 23:36
Ik vind de 991 echter weer mooier dan de ook al mooie 997.
01 nov 2011 23:43
991 is inderdaad mooier dan een 997. Maar een 996 is weer mooier dan een 991.
01 nov 2011 23:54
Liefde maakt blind
01 nov 2011 23:56
wat ik aan de GTS top vind is de brede achterkant icm de 2 wieldrive, denk dat de 991 niet als brede 2 wiel aandrijving komt voorlopig
01 nov 2011 23:59
Ik moet toch nog even verder sparen voor ik weer een grote uitgave kan doen, dus dat geeft niet...
02 nov 2011 10:09
Gefeliciteerd met deze oorzaak buiten de motor.
Ben blij dat ik er helemaal naast zat
Inderdaad titel topic even aanpassen; dan doe je door de titel van je 1e bericht aan te passen.
02 nov 2011 11:09
Ik lees er waarschijnlijk over, maar wat was nu de oorzaak?
02 nov 2011 11:32
jmj schreef:Eindhoven heeft het probleem gevonden: iets afgebroken in de versnellingsbak
02 nov 2011 16:04
S2 schreef:Ik lees er waarschijnlijk over, maar wat was nu de oorzaak?
Je kan gerust weer volgas geven.
02 nov 2011 18:19
Er was iets afgesproken van het vliegwiel-> garantie. Daarbij waren de koppelingsplaten versleten, dit was natuurlijk geen garantie.
Dus nieuwe platen en nieuwe banden!
Het rijdt weer super
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.