Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
25 nov 2011 18:39
Vandaag een windscherm op de wensenlijst gezet voor Sinterklaas.
Laat ik nu toevallig in Steenwijk een windschermpiet tegen het lijf te lopen.
25 nov 2011 19:01
Nou, ik sprak net Sinterklaas en die was niet zo over je te spreken...
Windscherm is trouwens écht een must voor je 964! En ori is fijn. Dacht dat ze tegen de 400 eu kosten eigenlijk?
25 nov 2011 19:15
Da's Mooi! Geen goed woordje voor me kunnen doen fins.
Dadelijk een enkele reis naar Spanje in het verschiet......
Windscherm met verzendkosten iets over de 400 euro.
25 nov 2011 19:20
Nette prijs

.. en een gratis tripje Espana
- als bonus - is natuurlijk ook niet weg
12 aug 2013 22:57
Ook hier iemand op zoektocht naar een origineel, opklapbeer windscherm voor de 964. Voor welke prijzen gaan ze weg en weet iemand er nog een te liggen?
01 maart 2015 19:09
Hallo, ook ik zoek een windscherm voor de 964 uit 1991, liefst origineel ivm makkelijkere montage. Maar mag tweedehands zijn. Ik kan zewlf niets vinden online, iemand tips? Dank.
02 maart 2015 10:38
Ewout schreef:Ik heb tot nu toe niet gereageerd in dit topic omdat je een origineel windscherm zoekt.
In mijn 964 heb ik uiteindelijk ook een originele aangeschaft omdat je deze zeer eenvoudig kunt verwijderen zonder gereedschap te hoeven gebruiken en ik nu eenmaal een lui

ben.
Ik heb thuis echter ook nog een universeel windscherm liggen, dat nu stof ligt te verzamelen.
Het verschil is dat je de universele moet vastschroeven aan de punten waar je gordels vastzitten. Als je nooit kinderen meeneemt achterin of zeer zelden (met een dopsleutel makkelijk te verwijderen) kan dit een alternatief zijn.
Voor 50 euro mag ie weg (heeft destijds zo'n 200 euro gekost).
Je hebt een PBtje.
02 maart 2015 15:23
Ik heb wel een orgineel windvanger voor een 964 cabrio liggen
Doe maar een bod boven de 200 euro in mijn pb de hoogste bieder mag hem ophalen