Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
27 nov 2011 21:38
kristof schreef:Maar "911 carrera" lijkt mij zo iets voor de domme klanten of zo, die toch echt wel zeker willen zijn dat ze een 911 hebben gekocht

Wellicht is het meer voor de nieuwe markten, waar men Porsche nog niet zo goed kent. China, India, Rusland e.d.
27 nov 2011 22:26

doet mij op die foto hier aan denken

maar toch ook hieraan, hoe de doorlopende lijn van de motorkap toch weer subtiel verwijst naar de oer-911
Laatst bijgewerkt door
kristof op 27 nov 2011 22:46, in totaal 1 keer bewerkt.
27 nov 2011 22:43
maar die 928 "chinese eyes" vind ik mega
Maar daar staat alleen Porsche op, niet nog een hele type aanduiding.
28 nov 2011 15:46
Volgens het filmpje:
"Deze 911 weegt 1400kg, en dat is een héle mooie waarde voor een sportauto......
De mannen van de design afdeling van Porsche hebben knap werk geleverd, want de nieuwe 911 oogt véél groter. "Nou, daar kunnen ze bij Donkervoort en Lotus heel wat van leren.....
28 nov 2011 18:12
vet varken
das ist doch ein Luxuswagen geworden, Mann. Fur den PIGGS, nein BRICS
28 nov 2011 18:30
Ik heb uitnodiging gekregen van het nieuw te openen PC in Caen op 15 dec. Daar ook de introductie van de 991

Is maar 50km van hier,maar ik ga niet
28 nov 2011 19:09
Mijn 964 weegt iets van 1340 kg. Dan vind ik 1400 niet heel zwaar. Een Ferrari of Lambo brengt meer kilo's op de weegschaal.
29 nov 2011 13:21
gaan wat vreemde prijsjes voorbij hier.
de S is ~ 20k duurder dan de 'standaard' (132 tov 112)
om voor een S 'zomaar' 170 uit te geven kies je voor 40k aan extra's, dat is best veel en daar verlies je het 1e op
Hans
29 nov 2011 13:34
We gaan hem vrijdag in het echt bewonderen
29 nov 2011 14:12
Erwin schreef:Volgens het filmpje:
"Deze 911 weegt 1400kg, en dat is een héle mooie waarde voor een sportauto......
De mannen van de design afdeling van Porsche hebben knap werk geleverd, want de nieuwe 911 oogt véél groter. "Nou, daar kunnen ze bij Donkervoort en Lotus heel wat van leren.....

Klopt, want de Evora S weegt 1435 kg... Lotus is ook al een tijdje niet meer wat het geweest is.
29 nov 2011 15:32
Een Lotus van 1435kg
Oei, ik dacht juist dat Lotus een merk was wat zijn (vroegere) idealen wél bleef nastreven.
29 nov 2011 15:39
Pardon? Colin C draait zich om in zijn graf denk ik.
29 nov 2011 15:55
Erwin schreef:Een Lotus van 1435kg
Oei, ik dacht juist dat Lotus een merk was wat zijn (vroegere) idealen wél bleef nastreven.
Qua robuustheid wel

. Maar helaas, zelfs de radicalere Elise weegt vandaag de dag bijna 200 kg meer in vergelijking met het eerste model een kleine 15 jaar geleden.
29 nov 2011 22:21
Het meeste gewicht komt waarschijnlijk van
a) alle veiligheids features
b) zelfs een lotus moet tegenwoordig tenminste WAT bekleding hebben

overigens kwam ik vorige week nog 'n elise tegen, blijft toch een mooi bakkie!
30 nov 2011 18:14
Hier gaat de CARRERA S pdk vanaf 109.099€ kosten!
30 nov 2011 18:17
Boffers
30 nov 2011 19:45
arenarood schreef:Hier gaat de CARRERA S pdk vanaf 109.099€ kosten!
En ga je er voor Jaap
30 nov 2011 21:19
Nee

er zal nooit een nieuwer model dan die ik nu heb komen hier,ook had ik het geld er voor

Deze past niet bij me
30 nov 2011 23:26
Ik ga er eerst eens in zitten en even ruiken. Ik sluit niets uit.
01 dec 2011 0:52
Niks voor mij, die 991. Mooier dan een 996 zal het niet meer worden
01 dec 2011 10:46

humor
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.