Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: voorruit vervangen Carglass

17 dec 2011 21:26

Da's waar. Ze zitten wel in Arnhem :cheesy: PCG en Koen Exclusief zitten in Heteren. Da's daar vlakbij.

18 dec 2011 1:36

Ik hoor alleen maar minder goede verhalen over Carglass dus ik zou er zelf ook niet heen gaan....

Moet wel zeggen... de minder goede ervaringen gaan sneller de ronde dan mensen die tevreden zijn over hun ;) !! MAAR !! toch zou ik er zelf niet heen gaan :wink:

21 dec 2011 9:45

Dit jaar de voorruit van de DD laten vervangen. Toen ik een paar dagen later op weg was naar garage voor een beurt bleek dat de ruitenwissers verkeerd waren gemonteerd. Bij garage laten herstellen; Carglass wilde me niet tegemoetkomen in de kosten. Had ik maar terug moeten komen :ass: . Staat wel in de voorwaarden, maar beetje coulance zou mooi zijn geweest, auto stond immers al bij de garage.
De P komt daar dus nooit binnen :!:

21 dec 2011 10:05

Met mijn vaders DD naar Carglass geweest. Die hebben de ruit keurig vervangen. Dat is niet op locatie gebeurd, maar in een vestiging van Carglass.

Een ruit op locatie vervangen, vind ik toch altijd tricky; in een goede, nette, verwarmde ruimte heb ik er toch meer vertrouwen in.

De meneer die de ruit verving, werkte zorgvuldig en erg netjes. Hij controleerde de sponning op beschadigingen en riep me erbij toen bleek dat er al eens een nieuwe ruit ingezet was (m'n vader heeft de auto gekocht toen deze net een jaar oud was) en dat bij het plaatsen van die ruit op 2 plaatsen de lak in de sponning beschadigd was. Dat was/werd zichtbaar toen hij de kit weghaalde. Op 1 plek was al vliegroest te zien. Uit het systeem van Carglass bleek dat die ruit nĂ­et bij Carglass vandaan kwam (waarschijnlijk bij de dealert). Aangezien hij het netjes wilde afleveren, kreeg ik vervangend vervoer en kon ik de auto de volgende morgen gaan halen. Het chromen lijstje dat erlangs zat, was 'wit uitsgeslagen' en was niet meer zo fraai. Hoewel het lijstje niet stuk was en gewoon teruggeplaatst had kunnen worden, werd er -gratis (ja, ja, dat ook nog)- een nieuw lijstje opgezet...

Kijk, zo kan het dus ook.

Zo kan het dus ook!

Ik denk dat je

21 dec 2011 15:20

Speedy356 schreef:Zo kan het dus ook!

Ik denk dat je

Speedy, your post faded away... :mrgreen:

21 dec 2011 15:28

wel hopen dat de Carglass monteur die tijd dan ook gebruikt om de roest even weg te werken.....

dikke kans dat het alleen wachten is op de lijst die binnen moet komen :bang:

21 dec 2011 15:43

ik heb ooit een keer een raam laten vervangen bij carrglass, ze vantevoren gebeld en mijn zorgen geuit.
tevens heb ik aangegeven dat het mij niet uit maakt waar het gedaan word als het maar goed is.

kreeg toen een adres waar iemand werkte met ervaring porsche enz.

werd top gedaan, mocht er ook bij zijn.

de andere keer bij renntech laten doen, ook super.

22 dec 2011 13:56

al een update van mathijs zelf ?

24 dec 2011 0:20

De ruit is inmiddels vervangen ! Het is goed gegaan. Na contact met Porsche gelderland, carglass gebeld dat er een nieuw rubber, dat past bij de ruit, geplaatst moet worden. Dat is gelukt en alles werkt. Het heeft wel drie dagen geduurd ipv 2 uur
Wel een kleine beschadeging aan de lak bij de ruitenwisser!,
De porsche staat nu bij motron voor nieuwe injectoren. Verheug me nu al om weer te rijden.
Mattijs

24 dec 2011 0:53

Nu nog even foto's plaatsen......

24 dec 2011 9:25

mattijs schreef:Wel een kleine beschadeging aan de lak bij de ruitenwisser!,

Ik neem aan dat dat dan wel nog even "gefixed" wordt :?: :!:

25 dec 2011 12:26

dit jaar mijn 996 een nieuwe voorruit laten zetten bij carglass DRAMA !!!!!! ben in totaal 5x terug geweest ik ga er nooit meer heen
Laatst bijgewerkt door mike targa op 25 dec 2011 21:09, in totaal 1 keer bewerkt.

25 dec 2011 17:10

Ook ik ga nooit meer naar Carglass! Dramaverhaal meegemaakt met het plaatsen van een ruit in mijn oude Maserati Ghibli daar!

Prutsers voor leasebakken....
Plaats een reactie