22 dec 2011 11:19
22 dec 2011 11:19
MS964 schreef:Disclaimer mbt stuk Devils son: dit is een stuk van een PSV-supporter (met last van tunnelvisie waar het dit onderwerp aangaat). Wat je schrijft is meer een persoonlijke wens (overal uitsluiting) dan realiteit.
"Veiligheid vd spelers was in het geding?": BS, vanwege 1 mafketel? Heb je gezien en (op Twitter enzo) gelezen wat de reactie vh publiek was? Ze wilden die supporter bijna lynchen, niet de spelers van AZ wat aandoen.
Nijhuis had geen rood moeten trekken: tuurlijk wel, dat zijn gewoon de regels. Onrechtvaardig? Prima, dan moeten we de regels aanpassen.
22 dec 2011 11:21
Marco schreef:maar wat als je maar een kant ziet als scheidsrechter,
22 dec 2011 11:39
22 dec 2011 11:45
22 dec 2011 11:52
22 dec 2011 12:23
22 dec 2011 13:24
Devils son schreef:
Daarnaast lijkt mij een uitsluiting van ajax in het bekertoernooi in de rede liggen voor enkele jaren.
Je zou daarnaast nog kunnen overwegen om ajax ook europees maar even niet af te vaardigen.
22 dec 2011 13:29
GijsCarrera'S schreef:Beetje overdreven hé, dat AJAX uit het beker toernooi zou moeten kan ik me nog indenken maar voor enkele jaren en ook nog europees uitsluiten begrijp ik niet.
Vertel maar even waarom dat zou moeten;
22 dec 2011 13:34
22 dec 2011 13:48
GijsCarrera'S schreef:Als dit je argument is kunnen ze beter helemaal stoppen, dit kan dan net zo goed in de competitie gebeuren.
22 dec 2011 14:13
22 dec 2011 14:21
22 dec 2011 14:44
barolo schreef:Ze hebben de video van Youtube afgehaald. Het meest schokkende vond ik nog het gejuich van de supporters.
22 dec 2011 15:16
22 dec 2011 15:18
GijsCarrera'S schreef:
Ik kan me nog vaag herrineren dat er 'supporters' bij psv het veld op gingen.
Zou je het toen ook terrecht hebben gevonden om psv voor enkele jaren uit te sluiten zoals je zelf stelt?
22 dec 2011 15:23
22 dec 2011 15:51
Toon schreef:nee maar dan valt die streaker ook niet de spelers of de umpire aan .... dus die vergelijking gaat nogal mank
22 dec 2011 16:28
MS964 schreef:Dat is dus die PSV-bril die ik bedoel. Die vent STAAT op het veld (ja ook binnen de lijnen). Verder staan er meerdere supporters ook op het veld. Sterker, er dreigt een hele tribune aan hooligans op het veld te komen, omdat ze een enorm hek in woede hebben gesloopt. De tegenstanders vluchten als een haas de catacomben in. Zij zullen zich, geconfronteerd met een tribune aan gekken die al door het hek gebroken zijn, lekker hebben gevoeld.
Bij Ajax was er sprake van één idioot, en verder geen onveilige situatie. Niet goed te praten, maar mijn betoog is alleen dat jouw betoog lichtjes (woordspeling) gekleurd is.
22 dec 2011 17:17
Franz schreef:Toon schreef:nee maar dan valt die streaker ook niet de spelers of de umpire aan .... dus die vergelijking gaat nogal mank
Kan me nog wel iets herinneren met een mes en Monica Seles.
22 dec 2011 18:21
22 dec 2011 18:31
MS964 schreef:Dat is dus die PSV-bril die ik bedoel. Die vent STAAT op het veld (ja ook binnen de lijnen). Verder staan er meerdere supporters ook op het veld. Sterker, er dreigt een hele tribune aan hooligans op het veld te komen, omdat ze een enorm hek in woede hebben gesloopt. De tegenstanders vluchten als een haas de catacomben in. Zij zullen zich, geconfronteerd met een tribune aan gekken die al door het hek gebroken zijn, lekker hebben gevoeld.
Bij Ajax was er sprake van één idioot, en verder geen onveilige situatie. Niet goed te praten, maar mijn betoog is alleen dat jouw betoog lichtjes (woordspeling) gekleurd is.
22 dec 2011 18:37
De rode kaart die AZ-doelman Esteban woensdagavond tegen Ajax kreeg nadat hij een supporter schopte die hem had aangevallen, is door de aanklager van de KNVB geseponeerd.
Foto: ProShots
Dat heeft de voetbalbond zojuist bekendgemaakt na het doornemen van de ingediende verklaringen en het bekijken van de televisiebeelden.
De aanklager laat weten dat arbiter Bas Nijhuis de doelman weliswaar volgens de spelregels terecht de rode kaart voorhield in het bekerduel, maar dat Esteban zich in 'in een situatie bevond die een zodanige gemoedsbeweging tot stand heeft gebracht dat hij de ingegeven reactie heeft uitgevoerd'.
“De keeper werd onverwachts aangevallen; hij zag zijn belager niet aankomen. De aanklager is van mening dat een dergelijk ingegeven reactie geen tuchtrechtelijke gevolgen zou moeten hebben. Deze actie zal Esteban dan ook geen schorsing opleveren”, aldus een woordvoerster van de bond.
22 dec 2011 20:30
22 dec 2011 20:41