Op dit fimpje rijd hij niet door hij was zeker veel sneller, maar volgens mij was het geen 944 maar een 968 zo aan de achterlampen te zien. Hij was ook even sneller als mijn cup 944.
Oeps. De foto's geplaatst voor de lol en niet voor technische aanwijzingen. De twee voor de bocht zijn 2 foto's achter elkaar genomen, de andere 2 zijn 2 verschillende rondjes. En het was inderdaad geen wedstrijd, hier is Harm zijn tank aan het leegrijden, na al een eerste "ronde" van 1 1/2 uur gedaan te hebben.
Heb van alles geprobeerd in de tijd dat ik gereden heb om te zien wat het snelst en lekkerst rijdt. Lijnen rijden gaat dan toch echt het snelst. Vindt het nog steeds lastig om met de 964 soepel het circuit te ronden. Als ik naar mijn banden kijk zie je ook hoeveel gewicht je meeneemt.
Oh ja: met die paar auto's die er reden durfde ik het risico van me laten uitremmen wel aan.
M a r c schreef:Mooi om iemand met de juiste lijn door de Tarzan te zien gaan
Zeker netjes; wat te lang rechtdoor gegaan. In een wedstrijd was er dan al iemand rechts langs gedoken
Helemaal niet te lang rechtdoor... Dit is de snelste lijn. Als iemand m daar binnendoor steekt heb je m voor de volgende bocht alweer te pakken omdat je harder de Tarzan uitkomt.
M a r c schreef:Helemaal niet te lang rechtdoor... Dit is de snelste lijn. Als iemand m daar binnendoor steekt heb je m voor de volgende bocht alweer te pakken omdat je harder de Tarzan uitkomt.
na het remmen insturen toch? kijk eens waar het rubber ligt op de baan
De ideale lijn, de basis om een vlot rondje te doen. Niet meer en niet minder. Wordt vaak heel belangrijk over gedaan zonder dat het nodig is, ben je wat verder kan je ook buiten de lijnen om veel sneller zijn dan anderen. Afgaande op de foto's zou ik de conclusie niet trekken dat had er sprake is van rijden op de ideale lijn. Er had zo en zo eerder ingestuurd moeten worden, maar ach who cares. Plezier is belangrijkste.
Een M3 is in ieder geval wel (veel?) leuker dan een 997?! Het valt me op dat je al langere tijd Porsche-evenementen en nu dus zelfs een NPC-evenement met de M3 bezoekt i.p.v. de 997