Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Porsche gaat buiten Duitsland bouwen

28 dec 2011 18:52

nou, uit elkaar halen is wel erg hightech :bang: maar is gelukkig ook geen lopende band werk. (dat is de koffie met nicotine) :mrgreen: (hightech is toch geduld in het Nederlands?)

28 dec 2011 19:36

gast schreef:Zolang ze de 911 maar in .DE blijven maken interesseert het mij geen ruk waar die gemaakt is. Wat ze in verweggiestan gaan bouwen is toch alleen de meuk voor de massa. En die zal het een zorg zijn waar het Porsche embleem op hun VW is geplakt.

Iets meer respect voor andere type Porsches en de overige forumleden lijkt mij wel gewenst zo niet gepast :scratch:

28 dec 2011 19:51

Belangrijk blijft dat men het controlesysteem zo opzet dat elke fout boven water komt. Men kan bijv.meten het aantal schroeven dat er gemonteerd is met met hoeveel Nm op elk onderdeel. Maar ook hier geldt delegeren is goed , controleren is beter...
Maar hoe dan ook waar mensen werken zitten er altijd wel enkele bij die de boel willen flessen om het zich makkelijk te maken om zo min mogelijk te hoeven doen zonder dat een ander het ziet. :evil:

29 dec 2011 12:08

Buco schreef:
gast schreef:Zolang ze de 911 maar in .DE blijven maken interesseert het mij geen ruk waar die gemaakt is. Wat ze in verweggiestan gaan bouwen is toch alleen de meuk voor de massa. En die zal het een zorg zijn waar het Porsche embleem op hun VW is geplakt.

Iets meer respect voor andere type Porsches en de overige forumleden lijkt mij wel gewenst zo niet gepast :scratch:

ach, hij heeft zijn mening op het verkeerde forum gepost, zal niet meer voorkomen schat ik zo :mrgreen:

29 dec 2011 14:04

Nee hoor :wink: , was een oude post van januari.

En binnen of buiten Duitsland bouwen, ach, ik verwacht dat Porsche absoluut voor zijn eigen standaard gaat en ben daar niet bang voor.
Plaats een reactie