Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Hoe staat de Porsche in de winterstalling (foto's)

29 dec 2011 14:32

Harley schreef:Ongewassen en niet aan de druppellader. :ba:

Afbeelding

Ander huis, andere garage, zelfde auto, nog steeds ongewassen en niet aan de druppellader. :mrgreen:

Afbeelding

29 dec 2011 17:35

Ja Peter, die ziet er inderdaad erg mooi uit. Ik zweer zelf ook bij de producten van Megiuars; die van mij heeft ook eeen volledige behandeling gehad en staat nu in z'n pyama :D

29 dec 2011 20:30

Waar poets jij je velgen mee als ik vragen mag?

29 dec 2011 21:35

Mijn velgen zijn gespoten of gecoat, dus ik gebruik hetzelfde stappenplan (clay, reinigen, voeden en wax) als voor de carrosserie.

29 dec 2011 21:48

Wél gewassen, met hardtop en winterbanden, weer helemaal klaar voor een nieuwe week gebruik :ba:

Afbeelding

29 dec 2011 22:35

Beetje heiligschennis... :oops: deze komt tot ca april ook niet meer buiten. Maar ik hou van al mijn "kinderen" en verwacht de verloren "porschezoon" binnenkort ook wel weer thuis :wink:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door 2000 gtv op 29 dec 2011 23:04, in totaal 3 keer bewerkt.

29 dec 2011 22:40

ik zie een R 107 vanaf 1986 staan in de garage, tenminste als dat de originele velgen zijn. :cheers: wa`s da???? (wel een fijne auto,SORRY)

29 dec 2011 22:43

Yep 1987 300SL :wink:

29 dec 2011 22:51

Altijd een schitterende auto gevonden, maar had Bobby geen rode?

29 dec 2011 23:07

Ja klopt.Uiteraard een US uitvoering en een type 1....en dat zijn ze nou weer net niet.
Maar ik zet "bobby ewing" maar onder mijn Avatar ander denken ze nog dat ik in zo'n foute petjes auto rijd :P :wink:

29 dec 2011 23:46

ik had een 500 SL full options van 1986, 14 jaar in bezit gehad en vorig jaar verkocht. :bang: maar een geweldige vervanger gevonden, een 3.2 Carrera die volgend jaar weer als nieuw is hoop ik. De R 107 mis ik af en toe een beetje, vreselijk bruut geweld in een bedeesd jasje. De 300 is de meest gewilde motor op het moment maar de 500 de meest gewilde. :res: (weinig van gemaakt) ik heb nog boekjes en folders maar moet wel even zoeken. :oops:

29 dec 2011 23:49

2000 gtv schreef:Beetje heiligschennis... :oops: deze komt tot ca april ook niet meer buiten. Maar ik hou van al mijn "kinderen" en verwacht de verloren "porschezoon" binnenkort ook wel weer thuis :wink:

Afbeelding

heb je deze pas (maximaal 1 jaar in bezit)????? ik zie iets aan het voertuig wat mij bijzonder bekend voorkomt.

30 dec 2011 10:26

Iets bijzonders aan deze? Zou ik knap vinden als je dat kan zien :shock: :wink: (heb hem bijna 2 jaar)
De 300 is voor wat het waard is de best rijdende vanwege het lagere gewicht in de neus.En omdat de prestaties tussen de 500-420 en 300 in de praktijk niet zo heel groot zijn idd een vd meest gezochte op het moment.
(de 420 is pas schaars ik geloof ca 2500 van gemaakt)

30 dec 2011 10:30

kenteken dat begint met GJ-LT-.. ???

30 dec 2011 10:44

Nop :wink:

30 dec 2011 10:50

:( :salut:

31 dec 2011 17:27

Helaas geen plaats in m'n eigen garage. Je kent dat wel: kinderfietsen, kratjes, tuinspullen. Daar wil je geen Porsche tussen zetten. Nee, dan liever tussen de campers en caravans: mijn beauty houdt haar winter-/schoonheidsslaap ergens in de polder in een grote, warme, droge hal. :| En in maart wordt ze vroeg gewekt voor een schoonheidsbehandeling (wat plaatwerk, grote beurt, apk etc.). Dan kunnen we weer een seizoen volop van haar genieten. :drive:

31 dec 2011 19:54

Gewoon zo, dan kunnen we er mee op pad als het een beetje weer is ;)

47522 :arrow: 48504
(hmmm, oude foto zie ik net ;) )

31 dec 2011 20:15

Heb hem deze week nog gebruikt maar hij staat onder een VAN OERS MAATPAK met een laddertje voor af en toe

31 dec 2011 20:18

Pascal schreef:Gewoon zo, dan kunnen we er mee op pad als het een beetje weer is ;)

47522 :arrow: 48504
(hmmm, oude foto zie ik net ;) )

Maar de tweede foto is ook oud (of je woont in een warm land) er zit nog blad aan de bomen. :wink:

31 dec 2011 20:23

Stallen? Ik dacht t niet... :drive: :mrgreen:

Beste wensen allemaal!

02 jan 2012 19:09

jan911sc schreef:Maar de tweede foto is ook oud (of je woont in een warm land) er zit nog blad aan de bomen. :wink:
Had inderdaad foto's moeten zijn ;).... Beide zijn oud ;) (alles is relatief, ten opzichte van de auto zijn ze spiksplinternieuw ;) )

07 jan 2012 23:29

Ruimtewinst, als je plafond hoog genoeg is tenminste... :mrgreen:

http://webportal.internbv.nl/

Iemand ervaring met dit merk?

08 jan 2012 12:14

Zit je kentekenplaat er nu scheef opgeschroefd, Pascal of lijkt dit maar zo op de foto?

08 jan 2012 14:16

Helaas, helaas, wegens puur tijdgebrek al weer een paar maandjes aan de druppellader
(en met ruitenwissertjes omhoog, dan neem het rubber geen vaste platte positie aan).
Hopelijk straks weer gewoon starten, lopen & rijden!

Afbeelding
Plaats een reactie