Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

18 mei 2005 10:58

jokke schreef:Vind het eigenaardig dat het lampje plots oplicht tijdens het rijden.(dus niet noodzakelijk bij een remmaneuver)

Normaal zou het lampje inderdaad pas oplichten bij remmen EN versleten blokken.

MAAR als er een probleem is met een sensor zoals eerder door mij vermeld, dan kan het ook gewoon tijdens het rijden aangaan.

Laat je nog even weten wat er nu eigenlijk (allemaal :?) aan de hand is, als het is opgelost :?: 8)

18 mei 2005 11:08

Paul van Engelen schreef:
jokke schreef:Vind het eigenaardig dat het lampje plots oplicht tijdens het rijden.(dus niet noodzakelijk bij een remmaneuver)

MAAR als er een probleem is met een sensor zoals eerder door mij vermeld, dan kan het ook gewoon tijdens het rijden aangaan.

Laat je nog even weten wat er nu eigenlijk (allemaal :?) aan de hand is, als het is opgelost :?: 8)

ok,Paul,alvast bedankt.

13 jun 2005 15:12

Het probleem was een probleempJE. Eén van de 4 stekkertjes die in verbinding staan met het indicatielampje zat niet goed vast sinds de vervanging van de remblokken.In 3 minuten was het klusje geklaard.

13 jun 2005 15:26

VAAK zitten probleempjes in kleine hoekjes :!: En wordt er van alles overhoop gehaald en vervangen :evil:

Leuk om nog even de oplossing te horen :o

Fijne kilometers gewenst :wink:

13 jun 2005 16:12

en het sponzige gevoel????

13 jun 2005 16:29

Marcel schreef:en het sponzige gevoel????

Raar maar waar.Plots,van de ene op de andere dag,geen sponzig gevoel meer in het rempedaal,zomaar,ongeveer 2000 km na het vervangen van de remolie (en de remblokken) .Volgens de porschedokter zou dit het gevolg zijn van de reinigende werking van de remolie na enige tijd.
(het al of niet oplichten van het indicatielampje had uiteraard niks te maken met het sponzige gevoel).Nu dus perfekte "harde " rempedaal.

13 jun 2005 16:43

jokke schreef:Volgens de porschedokter zou dit het gevolg zijn van de reinigende werking van de remolie na enige tijd.

:?: Ik bedoel :?: :roll:

...reinigende werking remolie..... :?:

Oh ja, klopt :idea: Laat maar eens wat op de lak vallen :P

NIET ECHT PROBEREN HOOR!

13 jun 2005 16:52

jokke schreef:Volgens de porschedokter zou dit het gevolg zijn van de reinigende werking van de remolie na enige tijd.

:?: Ik bedoel :?: :roll:

...reinigende werking remolie..... :?:

Oh ja, klopt :idea: Laat maar eens wat op de lak vallen :P

NIET ECHT PROBEREN HOOR!

Zat ook al met volle verbazing te lezen.....lijkt me een broodje aap :shock: :lol: :lol:

Trouwens die remvloeistof is inderdaad zeer agressief maar wegspoelen met water gaat heel goed...
Plaats een reactie