18 mei 2005 10:58
jokke schreef:Vind het eigenaardig dat het lampje plots oplicht tijdens het rijden.(dus niet noodzakelijk bij een remmaneuver)
18 mei 2005 11:08
Paul van Engelen schreef:jokke schreef:Vind het eigenaardig dat het lampje plots oplicht tijdens het rijden.(dus niet noodzakelijk bij een remmaneuver)
Normaal zou het lampje inderdaad pas oplichten bij remmen EN versleten blokken.
MAAR als er een probleem is met een sensor zoals eerder door mij vermeld, dan kan het ook gewoon tijdens het rijden aangaan.
Laat je nog even weten wat er nu eigenlijk (allemaal) aan de hand is, als het is opgelost
![]()
13 jun 2005 15:12
Paul van Engelen schreef:jokke schreef:Vind het eigenaardig dat het lampje plots oplicht tijdens het rijden.(dus niet noodzakelijk bij een remmaneuver)
Normaal zou het lampje inderdaad pas oplichten bij remmen EN versleten blokken.
MAAR als er een probleem is met een sensor zoals eerder door mij vermeld, dan kan het ook gewoon tijdens het rijden aangaan.
Laat je nog even weten wat er nu eigenlijk (allemaal) aan de hand is, als het is opgelost
![]()
13 jun 2005 15:26
13 jun 2005 16:12
13 jun 2005 16:29
Marcel schreef:en het sponzige gevoel????
13 jun 2005 16:43
jokke schreef:Volgens de porschedokter zou dit het gevolg zijn van de reinigende werking van de remolie na enige tijd.
13 jun 2005 16:52
Paul van Engelen schreef:jokke schreef:Volgens de porschedokter zou dit het gevolg zijn van de reinigende werking van de remolie na enige tijd.
Ik bedoel
![]()
![]()
...reinigende werking remolie.....![]()
Oh ja, kloptLaat maar eens wat op de lak vallen
![]()
NIET ECHT PROBEREN HOOR!