Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VII

31 dec 2011 18:44

Gok nog eens...
[i]DE PRIJS VOOR DEZE AUTO IS € 69.911,= [i]

31 dec 2011 18:49

De kosten zullen er wel in zitten, maar dan wordt hij toch te duur. Recent is er een 74-er 911S, superorigineel, wit in Nederland gerestaureerd voor €65k weggegaan.

01 jan 2012 20:40

Wat vinden jullie van deze ..??
Heeft een beetje schade...

http://link.marktplaats.nl/515343529

01 jan 2012 20:54

Waar zie jij schade dan?

Ik denk trouwens dat je zo minimaal 5 mille verder bent voordat ie op orde is. Airco werkt niet, beurt nodig, tel uit je winst.

01 jan 2012 20:59

Net ding. Denk dat je voor 5/6 K extra weer helemaal strak hebt. Wel 2 ton op de teller. Revisie zal ook wel niet meer te lang op zich laten wachten (???) Zal voor de handige Harrie's hier echter geen probleem mogen zijn.

01 jan 2012 21:08

fins schreef:Gok nog eens...
[i]DE PRIJS VOOR DEZE AUTO IS € 69.911,= [i]

Echt? Veel succes dan....

01 jan 2012 21:25

voor dat geld koop je dan toch een echte "2.7 carrera" : WHOH da's een lange link

met nog wat marge om eea in orde te zetten als het nodig is

01 jan 2012 22:36

Ben toch wel benieuwd wat de experts hier van zeggen.....
Afbeelding

01 jan 2012 22:49

Wat is dit op de foto?

01 jan 2012 23:35

Bedoel je de 930 uit 77?

01 jan 2012 23:47

Een 2.7 Carrera heeft hetzelfde blok als een 2.7 RS (nl. een 911/83 blok). Vandaar dat de verkoper deze foto gemaakt zal hebben. Alleen vragen ik me af of de lettering (eigenlijk: cijfering :wink: ) klopt. Op Early911S zitten een paar experts op dat vlak maar misschien heeft iemand hier er ook verstand van :?:

-Edit-Op zoek naar een voorbeeld kwam ik dit draadje tegen: klik.

02 jan 2012 0:10

Als ik zoek op bi elle special Cars kwam ik alleen die 930 tegen, vandaar de vraag.

02 jan 2012 15:43

Weet niet of deze al langs geweest is: 997 met 137k km voor 47K euro!

http://link.marktplaats.nl/512819648

02 jan 2012 19:12

Tjee, die 996/7 schrijven wel behoorlijk af.

Idd niet duur.

02 jan 2012 22:13

996 Turbo voor 32.950.

Beetje aan de kilometers.
http://link.marktplaats.nl/516922363
Afbeelding

02 jan 2012 22:25

Zelfde aantal km als die smurf :mrgreen: en goeiekoper :wink: Wat te denken van deze, laatste foto is dacht ik van het blok van een forummer :mrgreen: klik WTL SC.

03 jan 2012 1:14

Bully -> bedoel je de wagen van Fabian? die heeft toch minder gelopen?! kleur buiten vind ik ook super alleen binnen....

:mrgreen: pffff zijn toch wel erg mooi die turbo´s :mrgreen: ............ :( alleen jammer van die groene kleur.. prijs is wel scherp met deze km/stand . en dan de buiten kleur.... is ook wel overheen te stappen! Net als een smurf blauw interieur.... :roll: :roll:

03 jan 2012 10:07

fins schreef:Waar zie jij schade dan?

Ik denk trouwens dat je zo minimaal 5 mille verder bent voordat ie op orde is. Airco werkt niet, beurt nodig, tel uit je winst.

Pak een 964 voor +- 19000 euro en je zult deze punten net zo goed tegenkomen.Bij 7 op de 10 werkt de airco niet en is er achterstallig onderhoud .
Hetzelfde geld voor olielekkage als jij 1000 km per jaar rijdt of 1000 per maand is een aanzienlijk verschil.
Ik heb er meerdere bekeken en ze zijn geen van allen droog aan de onderkant,misschien de eerste 2 jaar na een revisie maar daarna begint het weer.
Zweten zou ik mij geen zorgen om maken maar als je de rook door schermen komt na 25 km rijden is het een ander verhaal .
Als je de auto niet voor de airco koopt ivm r12,en je bent zelf handig heb je hier wel wat aan .
En al kost het 5 mile (wat ik wel veel vind)je weet wel wat er aan gedaan is wat je anders maar moet aannemen van de verkoper.

Ik krijg soms het idee dat alles troep is behalve hetgeen waar we zelf in rijden.
En ik kan mij niet voorstellen dat alle oudere p hier in nieuw/concourstaat zijn .Die van mij in ieder geval niet :)

03 jan 2012 10:24

kristof schreef:
Mochten er nog mensen zijn die een (gele) 968CS zoeken..... Staat nu 1 te koop bij Porsche Centrum in Groningen. Of het een koopje is, laat ik in het midden. Ik heb de auto bekeken. Het is een hele nette auto waar de puntjes even op i moeten worden gezet. Staat op hun website in 'de voorraad'. (heb er geen belangen) maar wil het graag even noemen voor de mensen die 1 zoeken (..... dus het is met een goede bedoeling )

vraagprijs is 29.500 €. JAAAAAAA, da's echt een koopje hoor mensen, haast u !! :mrgreen:

En zie dan niet eens een vermelding van een sper, M030 noch de verbeterde remmen...
Kom je op een soortgelijke wagen uit:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=206617181

03 jan 2012 11:32

voor de handige schade hersteller http://auto-diversen.marktplaats.nl/sch ... ronic.html
993 met iets schade en kan van de bpm af

03 jan 2012 11:55

bully schreef:Zelfde aantal km als die smurf :mrgreen: en goeiekoper :wink: Wat te denken van deze, laatste foto is dacht ik van het blok van een forummer :mrgreen: klik WTL SC.

De mijne zit nog onder de 2 ton met kilometers en mag ook voor minder als de zwarte hierboven weg..

Voor de mensen met intresse doe een serieus bod en we zullen beide blij zijn..
Maar kom niet af met 25k, want daar willlen we ze allemaal wel voor kopen...
lLaat ik het zo zeggen een bod boven de 28500 euro...
blok is droog, rijdt goed , schakeld goed enz enz Poetsen bumper spuiten en een beurt , en met zo een prijsidee heb je nog budget over om te perfectioneren..

03 jan 2012 12:36

http://www.leeralsnieuw.nl/

Ben bang dat het blauwe interieur een hoop mensen afschrikt.

Verder een erg mooie auto! Succes met de verkoop.

03 jan 2012 13:58

Heb je ook een foto van de auto?

Blauw is trouwens prachtig 8)

03 jan 2012 14:38

Afbeelding

Vind het overigens een super lage prijs. Die moet je toch zo kwijt zijn.
Wat kost interieur bekleden ongeveer? Ca 3000 euro ofzo?
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 03 jan 2012 14:42, in totaal 1 keer bewerkt.

03 jan 2012 14:40

iets te blauw my2 cnts ,maar vast iemand voor te vinden
Gesloten onderwerp