05 jan 2012 18:47
05 jan 2012 18:50
05 jan 2012 21:50
05 jan 2012 23:04
HJDB3.2 schreef:Vroeger bij TVR zeiden we altijd dat inhalen met een rechtsgestuurde sportauto geen probleem is. het duurt toch maar een paar tellen...
06 jan 2012 13:16
Marcel schreef:ik heb rechtsgestuurde auto's in NL gereden en linksgestuurde in Schotland. In dagelijks gebruik is het goed te doen, geen issue. Verkoop is een ander verhaal, en ik denk niet dat je veel afschrijft, er zal namelijk niemand zijn die tegen die tijd jouw rechtsgestuurde 996 nog wil want dan zijn er namelijk ook voldoende heel goedkope linksgestuurde voor 10000 of zo, de 996 prijs blijft maar zakken, nog geen bodem in zicht .....Stond pas nog een prachtexemplaar te koop voor 17500 euro of zo.....
06 jan 2012 13:30
Rueff schreef:Voor een 996 is dat nou niet zo'n ongelooflijk lage prijs, toch zeker niet voor een RHD. En plan je die effectief 6 jaar te houden?
06 jan 2012 14:12
06 jan 2012 20:43
06 jan 2012 21:01
dodootje schreef:Ik haal de auto (als de test drive a.s. maandag goed verloopt) ook uit Engeland.
Ik heb hier én in Duitsland geen vergelijkbare auto's gevonden tegen zulke gunstige prijzen.
In Nederland betaal ik voor iets wat in de richting komt tussen de 5000 tot 10.000 euro méér. Léon
06 jan 2012 21:05
06 jan 2012 22:08
06 jan 2012 22:10
dodootje schreef:Marcel schreef:ik heb rechtsgestuurde auto's in NL gereden en linksgestuurde in Schotland. In dagelijks gebruik is het goed te doen, geen issue. Verkoop is een ander verhaal, en ik denk niet dat je veel afschrijft, er zal namelijk niemand zijn die tegen die tijd jouw rechtsgestuurde 996 nog wil want dan zijn er namelijk ook voldoende heel goedkope linksgestuurde voor 10000 of zo, de 996 prijs blijft maar zakken, nog geen bodem in zicht .....Stond pas nog een prachtexemplaar te koop voor 17500 euro of zo.....
Als alles gaat zoals ik plan, zit ik over 6-7 jaar in Engeland. Daar is rechts stuur best wel gewild![]()
Dat auto's geld kosten is toch al een vast gegeven. JE LEEFT MAAR ÉÉN KEER. Sommige mensen zeggen van niet, maar ik neem liever geen risico!!
06 jan 2012 23:54
07 jan 2012 0:15
09 jan 2012 23:44
Marcel schreef:Je mag als nederlands ingezetene niet met een buitenlands kenteken in nederland rijden. En de definitie van nederlands ingezetenen is voor de belastingdienst een heel ruim begrip. Woon je in UK maar verblijft je vrouw in nl en kom jij hier regelmatig dan ben je in hun ogen nl ingezetene
11 jan 2012 12:12
Marcel schreef:dodootje schreef:Marcel schreef:ik heb rechtsgestuurde auto's in NL gereden en linksgestuurde in Schotland. In dagelijks gebruik is het goed te doen, geen issue. Verkoop is een ander verhaal, en ik denk niet dat je veel afschrijft, er zal namelijk niemand zijn die tegen die tijd jouw rechtsgestuurde 996 nog wil want dan zijn er namelijk ook voldoende heel goedkope linksgestuurde voor 10000 of zo, de 996 prijs blijft maar zakken, nog geen bodem in zicht .....Stond pas nog een prachtexemplaar te koop voor 17500 euro of zo.....
Als alles gaat zoals ik plan, zit ik over 6-7 jaar in Engeland. Daar is rechts stuur best wel gewild![]()
Dat auto's geld kosten is toch al een vast gegeven. JE LEEFT MAAR ÉÉN KEER. Sommige mensen zeggen van niet, maar ik neem liever geen risico!!
6-7 jaar????? Man je kan wel dood en begraven zijn tegen die tijd, wat is dat nou voor een plan?
11 jan 2012 12:19
horn schreef:ach, als je tegen die tijd dood en begraven bent is die inruilprijs en afschrijving je minste zorg...
11 jan 2012 12:26
de Fiscalist schreef:Marcel schreef:Je mag als nederlands ingezetene niet met een buitenlands kenteken in nederland rijden. En de definitie van nederlands ingezetenen is voor de belastingdienst een heel ruim begrip. Woon je in UK maar verblijft je vrouw in nl en kom jij hier regelmatig dan ben je in hun ogen nl ingezetene
die zou ik wel aandurven.... Zo snel ben je geen ingezetene.