Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: voorstel help!

06 jan 2012 17:47

Hier de fotos van me boxster..

Afbeelding

Afbeelding

06 jan 2012 18:31

:sick:

Vervelend om je problemen met de bak te horen
Ga hier eens langs en vraag wat een ruil bak kost
http://www.vankesselsportscars.com/Route.htm

06 jan 2012 18:36

klikhier en hier en bel even voor een ruilbak.

06 jan 2012 18:42

Mooie auto met héle mooie wielen. Dat doet pijn.
Maar is dit niet het interieur van Paul?

06 jan 2012 19:51

Wat zou een rieel prijsje zijn als ik hem tekoop zou zetten.? Wat denken jullie

06 jan 2012 21:29

Ik denk dat inruilen met schade je minder pijn gaat doen. Nu zit je zonder Boxster en als er al biedingen komen, dan zijn die waarschijnlijk teleurstellend laag. Mocht je toch gaan verkopen, dan i.d.d. even die mooie velgen ruilen voor ordinaire standaard (zal niet veel uitmaken op die prijs, maar bij je nieuwe auto staan ze natuurlijk direct supert :thumleft: )
Veel succes met je beslissing.

07 jan 2012 1:33

Tezcan schreef:Wat zou een rieel prijsje zijn als ik hem tekoop zou zetten.? Wat denken jullie

6K. Haal ik 'm morgen op.

Fixen en genieten lijkt me beter. Pb Resto eens.

07 jan 2012 20:33

ik heb hem tekoop staan. een mooie bod en ik ga hem wegdoen.

07 jan 2012 21:53

Zonde, ik verwacht dat dit niet vlot zal gaan mits je echt een laag bod zal accepteren.

07 jan 2012 21:59

ja we zullen kijken ken. me vraagprijs is 8k. het zal wel moeten lukken voor iemand die da zelf kan doen. mvg

07 jan 2012 22:09

Wie geloofd wordt zalig.

Staan rijdende te koop tussen de 7,75 en 10 K op MP. Blijf realistisch. Anyway, veel succes met de verkoop.

07 jan 2012 22:11

een standaard met niks nuttigs erop wel. nog niet eens fatsoenlijke mooie velgen.

07 jan 2012 22:20

Ja, gadgets maar niet rijden :mrgreen:

07 jan 2012 22:40

tja daarom zeg ikiemand die zelf verstand heeft en kan sleutelen. is dat zo gefixt.

07 jan 2012 22:50

Die koopt geen boxter maar een 911. :P

Niet happen, plaag je een beetje. Serieus, dit gun ik niemand, zeker geen PF'er. Succes en een goede prijs gegund. :salut:

07 jan 2012 22:55

bedankt delnoy

07 jan 2012 23:11

Jammer, jammer.
We leven met je mee :cry:

08 jan 2012 10:46

zonde idd. Succes met verkoop en hopelijk rij je snel een andere P.

09 jan 2012 23:15

bedankt frits (Y)

09 jan 2012 23:26

Tja als ik je auto zo bekijk is het een mooie wagen. Waarom niet laten maken, dan weet je iedergeval dat je een goede automaat hebt.
Voor 4k heb je geen andere porsche waarvan je iedergeval zeker weet dat er niks meer met de automaat gebeurd.Wel balen dat het al zo snel gebeurd maar eenmaal gerepareerd kan je er nog jaren plezier mee hebben.
Je hebt gewoon vette pech gehad denk uik.
Sterkte en succes.
Laatst bijgewerkt door renetrzes op 09 jan 2012 23:33, in totaal 1 keer bewerkt.

09 jan 2012 23:28

ja exact, vind het zelf ook balen. denk dat ik geen geluk heb.
als ik het geld had had i khet laten maken. ben nog jonger dan jullie denken vandaar..
bedankt :thumleft:

10 jan 2012 19:11

stukken zijn altijd vervelend maar weet als je porsche rijdt je altijd voldoende geld achter de hand moet hebben, anders er niet aan beginnen. Rij al 12 jaar diverse porschkes, zowel de lucht als watergekoelde, en na verloop van tijd moet je altijd rekening houden met onkosten.

10 jan 2012 21:18

als je hem echt niet verkocht krijgt, kan je het demonteren en monteren zelf proberen. Er staat op diverse fora voldoende uitleg om dat te doen. Hoeft relatief niet veel te kosten qua gereedschap. Als je foto's maakt waar je op vastloopt, zijn hier genoeg enthousiastelingen om je te helpen. Puur als laatste optie bedoeld (mocht je hem echt niet kwijtraken tegen enigzins redelijke prijs).

10 jan 2012 21:41

Justin schreef:als je hem echt niet verkocht krijgt, kan je het demonteren en monteren zelf proberen.

Ik zou het bij demonteren houden ... in onderdelen moet'ie toch zeker die 8K Euro op kunnen leveren ...

Motor
Hardtop
Wielen
Plaatwerk
Bumpers

.. en dan hou je nog een hoop onderdelen over :popcorn:

10 jan 2012 21:46

o.a. een versnellingsbak... :popcorn:
Plaats een reactie