Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: NPC: Zeelandrit

06 okt 2011 11:16

Erick schreef:
John schreef: veel besproken

Alleen hier op het forum...

Het enige wat je als aspirantlid niet had was stemrecht.
Voor de rest was je gelijk aan een "volwaardig" lid.

Het tegendeel daarvan is hier op het PF te vinden, daar hoef ik toch niet (opnieuw) naar te verwijzen hoop ik?
Tja, of je dat nou serieus als club moeten nemen ..... met deze houding :roll: ben ik blij dat je op persoonlijke titel en aantoonbaar niet namens "de club" spreekt.

Laten we zowel de keuze om voor een NPC-lidmaatschap kiezen als om dat niet te doen respecteren :res: en bovendien geen ophef meer maken over iets dat niet eens meer bestaat. :idea:

06 okt 2011 12:10

Oke zal ik er het volgende over vertellen....het is/was een item dat wij in april al hebben afgeschaft, maar nooit op het forum gezet (gezien dit een andere vijver is, waar toevallig veel NPC leden wel is in zwemmen :D )

Uit het grote leden onderzoek/survey was gebleken dat de grootste "quick win" als vereniging, het afschaffen van het aspirantlidmaatschap was....dus na de bestuurswissel direct dit aangekaart op de ALV en met niemand tegen afgeschaft...

Technisch was het aspirantlidmaatschap een papieren term....maar wel een heet hangijzer...en dat is nu voorgoed over, we hebben het statutair en in het HH allemaal geregeld..

klaar uit./einde discussie....als mensen hier over meer willen weten moeten ze mij maar even persoonlijk mailen, dan ipv hier op het Porscheforum over van gedachten wisselen, dit is een 100% NPC aangelegenheid ondanks het hier op het forum barst van de NPCers :D :D :D :D :D

voorzitter@nederlandse-porsche-club.nl

John

06 okt 2011 12:22

sowwie :oops:

06 okt 2011 17:04

Back on topic:
hopelijk volgend jaar weer, zo'n Zeelandrit. :drive:
Mooi man, genieten! :thumleft:

06 okt 2011 17:28

@Eric goed plan....enne Zeelandrit vogend jaar, hou de NPC site en convo's in de gaten, gaan volgend jaar zeer mooie en andere events komen dan gewend, en zelfs een weekend georganiseerd door een door en door Porscheforummer van he eerste uur ( niet ik ).

11 jan 2012 18:52

John schreef:... hou de NPC site en convo's in de gaten, gaan volgend jaar zeer mooie en andere events komen dan gewend, en zelfs een weekend georganiseerd door een Porscheforummer van het eerste uur .....

.. er zijn zelfs forummers lid geworden van de NPC om met dat weekend mee te gaan :thumleft:

11 jan 2012 19:16

Werkelijk.

11 jan 2012 19:26

Ho Ho :mrgreen: :mrgreen:

Ben idd ergens einde november lid geworden van de NPC en hoop in de toekomst mijn steentje bij te kunnen dragen :!: Kwam er pas later achter dat er een mooi arrangement is samengesteld om gezamelijk door de BeNeLux te kachelen met een prachtige lokatie ter overnachting. Dit evenment hebben wij aangegrepen als introductie rit voor onze "vernieuwde" 964 :!: :drive: :drive:

Ik lees trouwens pas nu in dit topic dat het aspirant lidmaatschap niet eens meer bestaat, had ik nog niet begrepen :oops: :oops:
(Sorry John)

11 jan 2012 19:34

prima Willem dat je het niet wist, want was de moeite niet waard, voor mensen die wisten wat het betekende.

enkeling is vanwege dit 'etiket' mogelijk uit de club gestapt, maar was in het algemeen een thema voor mensen die niet goed op de hoogte waren van de details.

wij hebben er nooit geen seconde last van gehad

11 jan 2012 19:36

Of nooit een seconde Paul?

:wink:

11 jan 2012 19:40

Die Mark, een taalpurist pur sang :mrgreen:

11 jan 2012 19:42

Alleen bij Paul II dan hè. :mrgreen:

11 jan 2012 20:47

niet vanwege het etiket. vanwege mensen die dat etiket plakten.

11 jan 2012 22:32

Paul, schrijf je mee?

:popcorn:

12 jan 2012 13:08

nee, maar lees wel Mark :wink:

leek me een versterking "nooit geen ...", maar denk nu dat je gelijk hebt :)

12 jan 2012 20:13

Klopt als het gaat om spreektaal Paul.
Voor schrijftaal mag je het niet gebruiken.
Plaats een reactie