Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de

12 jan 2012 23:41

Zag net een ware tweet voorbij komen.

Als dit land in staat is Pirate Bay te verbieden en pedofielenvereniging Martijn niet, zijn in dit land de auteursrechten beter beschermd dan de kinderen...

12 jan 2012 23:44

Helaas waar...

12 jan 2012 23:45

molen934 schreef:
Sigrid schreef:Volgens "het logboek" heeft er nooit wat gestaan, heb ik inmiddels begrepen, dus geen idee wat ik in alle vroegte voor vreemds gedaan heb. :scratch:

Ookik, weetvannix
Zette wat neer en het is weg :scratch:

Ik ging al aan mijn hersencellen twijfelen, toch gelukkig meer dan één.
Dan is er toch een soort storing geweest of hebben we supermachten :wink:

12 jan 2012 23:46

Nuance, Pirate Bay is niet verboden, slechts de weg ernaartoe! Het is een beetje vergelijkbaar met "Je mag niet naar Belgie, dus we sluiten alle grensovergangen van Nederland naar Belgie". Een ieder weet dat je ook via Duitsland naar Belgie kan :idea:

Let wel, ik promoot Pirate Bay niet, maar een dergelijk "verbod" (of blokkade) is dermate eenvoudig te omzeilen dat het bijna zielig is.

Enne, voor de mensen die denken dat er hier iets verdwenen is: weet toch 99.99% zeker dat dat niet zo is. Wellicht een paar fora door mekaar aan het halen?

12 jan 2012 23:49

gewoon jaloers door de aanblik van mijn "bammekes" nooit meer verwacht dat zo iets nog zou komen ( ik ook niet trouwens ) :oops:

12 jan 2012 23:51

Pascal, ik ken maar één kroeg en dat is deze.
Maar verder.............maak me er niet druk om, ging alleen even aan mezelf twijfelen. Moet ik misschien wat vaker gaan doen, maar het is gewoon een raar "gezicht" als ik 's avonds thuis kom en de post van taxi hans lees, terwijl ik zeker weet dat ik uren daarvoor al gepost had.

Einde :wink:

@ Hanstaxi..........meer :shock:

12 jan 2012 23:53

JALOERS, IK WIST HET WEL KAN JE NIE HEBBE HE DAT IK VANOCHTEND DE EERSTE WAS :geek:

13 jan 2012 0:11

@Pascal
Juist dat is ook mijn bezwaar: de weg verbieden om er hard over heen te rijden.
En zeker ook wat Horn zegt, een vreemde willekeur in nuance :evil:

13 jan 2012 0:27

Tja, op zich is er altijd wel zo'n voorbeeld te vinden. Altijd lastig en overduidelijk niet met elkaar te vergelijken... Door die vergelijking wel te proberen te trekken, krijg je kromme situaties...

Vergelijkingen gaan altijd krom. Maar dat terzijde, zo'n verbod is raar, vraag me af hoe je als provider dit "goed/doeltreffend" kunt doen. (en dan weet ik toch wel enigszins wat van IT dingen :cheesy: )

13 jan 2012 0:28

racebeus schreef:En zeker ook wat Horn zegt, een vreemde willekeur in nuance :evil:
Hehehe :mrgreen:

13 jan 2012 0:59

Proest :lol:

13 jan 2012 1:27

Sigrid schreef:
molen934 schreef:
Sigrid schreef:Volgens "het logboek" heeft er nooit wat gestaan, heb ik inmiddels begrepen, dus geen idee wat ik in alle vroegte voor vreemds gedaan heb. :scratch:

Ookik, weetvannix
Zette wat neer en het is weg :scratch:

Ik ging al aan mijn hersencellen twijfelen, toch gelukkig meer dan één.
Dan is er toch een soort storing geweest of hebben we supermachten :wink:

Nee, hoor twee verschillende dingen.
Er is inderdaad wel een bericht van Hans verwijderd :salut:
Hij moet niet de vermoorde onschuld spelen, want hij weet héél goed waarom dat is gebeurd :idea:
Stemmingmakerij :roll:

13 jan 2012 1:56

Het enge in mijn ogen is de "willekeurige" aangever van een zogenaamde illegale contentverspreider.
Dat Brein dit mag doen nav afgelopen uitspraak en met een lijstje in de hand sites uit de lucht kan halen zonder verdere tussenkomst van een rechter behoeft duidelijk meer onderzoek/hoor/wederhoor.
Verboden handel via internet verbieden prima, maar censuur opleggen aan de/mijn provider... Afbeelding

13 jan 2012 3:40

Achterhoekse boeren ver stand?

Sigrid schreef:Nou...........die van jou, pffff :P

Maar inderdaad Hans.......wij zijn twee cryptische figuren, roken samen, hij drinkt alleen en dan rijd ik, dus don't worry, be happy.

Afbeelding......welke relatie hebben we?

Afbeelding...welke voetbalclub?

Afbeelding...wat is dit?

Succes Beusje!

13 jan 2012 7:47

Sorry beus......helemaal fout :!:

Afbeelding Afbeelding

Doe ze, ik ga de deur uit.

13 jan 2012 8:27

Morge maukers,

Lekker ontbijtje :cheers:
Wat een storm hier zeg, houd dat nooit eens op :?:

Mauk ze

13 jan 2012 20:21

Zo ik doe nog een lekker biertje! :mrgreen:

13 jan 2012 20:46

Dan doe ik er eentje mee :thumleft:

Drukke week gehad :bang:
Nu de hele kop vol tattie, spierpijn en moe. Volgens mij wil een griepje niet doorkomen. :pale:

13 jan 2012 21:27

racebeus schreef:Het enge in mijn ogen is de "willekeurige" aangever van een zogenaamde illegale contentverspreider.

heb die discussie recentelijk gehad met 2 agenten. die kwamen 's middags aan de deur en wilden een boete geven omdat mijn zoontje die ochtend vroeg met de hond had gelopen.... onaangelijnd. En dat is strafbaar. Ze waren gebeld door een oude zure man verderop in de straat. Let op: onaangelijnd lopen was om 7 uur, agenten kwamen om 16u aan de deur... :shock: Op mijn vraag of dit misdrijf door hen te bewijzen was, kreeg ik het antwoord dat de oudere heer verderop in de straat het zelf gezien had die ochtend.

Ik heb ze vervolgens gevraagd of ze die oudere meneer van iets verderop in de straat wilden gaan arresteren vanwege cocaine handel. "Hoezo, kunt u dat bewijzen?" Toen ik daarop antwoordde dat ik dat zelf gezien had, keken ze me vreemd aan. En eentje was nog zo slim om te antwoorden 'dat dat zo niet werkte'. Kon alleen nog maar zeggen 'dan zijn we het eens...'. Ze zijn maar gegaan. Eikels.

13 jan 2012 23:04

wat een verhaal wat heb je toch rare mensen om daarvoor de politie te bellen :scratch:

13 jan 2012 23:11

Als Porschebezitter/liefhebber ben jij sowieso bij voorbaat al een snelheidsovertreder en een asociale kapitalist! :wink:
Dat die agenten je niet op hebben gewacht om je op heterdaad te betrappen, lui volk!
Jouw voorbeeld is natuurlijk een beetje overtrokken, je geeft zelfs toe dat zoonlief illegaal bezig was.
In dit geval is je buurman goed op de hoogte dat de APV zegt dat je je hond aangelijnd moet uitlaten.
Jij overtreedt (of laat dit door zoonlief doen) bewust de wet.
Wat stichting Brein doet is het laten verbieden van het uitlaten van elke hond die mogelijk illegaal gaat loslopen en/of rondschijten .
Niet de overtreder aanpakken maar "het ras".
Dat er dan logischerwijs mensen opstaan om met de vinger de "daders" aan te wijzen is een gevolg van beleid.
Niet mijn beleid dus.....

13 jan 2012 23:16

De snor valt nooit ver van de baard... :wink:

14 jan 2012 0:46

Harald :res: :lol:
Scherp gereageerd :thumleft:
Ik zie helemaal voor me hoe de agenten in kwestie gefrustreerd afdropen.
Laatst bijgewerkt door Ewout op 14 jan 2012 8:37, in totaal 1 keer bewerkt.

14 jan 2012 3:03

Truste beus!!

14 jan 2012 8:35

... die lag al een uurtje of vier op 1 oor, toen jij binnen kwam wandelen :popcorn:

MoGgUh :drunken:
Gesloten onderwerp