14 jan 2012 9:45
14 jan 2012 10:00
15 jan 2012 22:53
15 jan 2012 23:09
15 jan 2012 23:21
15 jan 2012 23:27
16 jan 2012 11:51
16 jan 2012 16:54
Heinz schreef:Daarnaast wat tijd besteed aan de koppelingskabel. Mede na wat rondsnuffelen op Pelican ziet het er naar uit dat deze niet zonder de afstelling te veranderen los te maken is. Ik denk er nu aan hem met een stift te markeren zodat ik hem straks weer op de deze afstelling terug kan zetten. Iemand nog tips?
16 jan 2012 18:28
18 jan 2012 18:32
18 jan 2012 18:48
18 jan 2012 20:45
19 jan 2012 10:33
19 jan 2012 10:45
19 jan 2012 10:53
19 jan 2012 11:05
19 jan 2012 11:14
Heinz schreef: Iemand ervaring ideeën op hierover?
De man die een paar berichten hierboven schreef:Dit meen je niet, je gaat een motor reviseren en valt al meteen over één van de meest eenvoudige dingen die je gaat tegenkomen?
19 jan 2012 13:18
Heinz schreef:Waar ik wel mee bezig ben is het vinden van de juiste bevestigings materialen. Zoals ik het nu kan inschatten zijn deze alemaal van 8.8 RVS, maar hebben ze wel een gelige kleur. Iemand ervaring ideeën op hierover?
19 jan 2012 15:38
Hessel schreef:Vond deze op youtube. Zo doet Porsche Classic het....
19 jan 2012 18:00
Renntech schreef:Deze gebruik ik tenminste altijd, gewone zilver kleurige bouten overal in lijkt ook zo hobby bob achtig
19 jan 2012 18:33
19 jan 2012 19:19
19 jan 2012 21:12
19 jan 2012 22:59
19 jan 2012 23:04