Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
31 jan 2012 16:36
Op het WK vond ik V.d. Wiel eigenlijk best aardig.
31 jan 2012 17:20
Zekers de man verdient wel wat crediet.
Er zijn niet zoveel voetballers die een WK Finale hebben gespeeld.
Hoeveel zullen er wereldwijd aktief zijn op het moment 30-40 man?
31 jan 2012 17:41
frank1977 schreef:Op het WK vond ik V.d. Wiel eigenlijk best aardig.

Dat was hij ook alleen daarna heeft hij het jammer genoeg niet meer waargemaakt.
31 jan 2012 17:51
tja. Als je anderhalf jaar geleden goed genoeg was om een wk finale te spelen wil dat natuurlijk niets zeggen over hoe goed je nu bent.
31 jan 2012 20:45
de post wilde een feyenoord postzegel uitbrengen,
maar uit onderzoek is gebleken dat
8 miljoen mensen niet wisten
op welke kant ze moesten spuwen......
31 jan 2012 21:18
Voor VdW is het voetbal een soort bijbaan geworden naast het rappen, twitteren, gamen etc. Zonde dat hij niet de juiste instelling heeft om iets meer met z'n talenten te doen
31 jan 2012 21:20
horn schreef:tja. Als je anderhalf jaar geleden goed genoeg was om een wk finale te spelen wil dat natuurlijk niets zeggen over hoe goed je nu bent.

Dat hij anderhalf jaar geleden goed genoeg was zegt wat mij betreft meer over het niveau van de Nederlandse verdedigers... wat we aan surplus hebben in aanvallend opzicht komen we verdedigend tekort.
31 jan 2012 21:48
van de wiel van nu is een schim van van de wiel van twee, drie jaar terug.
02 feb 2012 23:43
Wat is die Makkelie een drama zeg... De 3-2 van NEC wordt vooraf gegaan door een overduidelijke overtreding op Tyton in de 5 meter. In de tweede helft verzuimt hij de tweede gele te geven icm overtreding op Lens, vervolgens afkeuren van zuiver doelpunt obv buitenspel terwijl dat duidelijk niet zo was (ok, dat is een fout van de grensrechter) en dan maar liefst 2 keer een pingel over het hoofd zien. En dat zijn slechts de meest opvallende fouten, want als ik alles op zou schrijven ben ik na afloop toe aan een nieuw toetsenbord.
Maar wel een spannende wedstrijd. Niet goed, wel spannend.
03 feb 2012 8:11
laat me raden - psv uitgeschakeld? (gisteren The Double gekeken en geen voetbal gecheckt...)

edit: wel door, inmiddels wedstrijdverslag gelezen. Makkelie komt er idd niet echt goed van af.
05 feb 2012 15:40
Auw, auw, auw... Medelijden overheerst zoals vorige jaren bij feyenoord. Wat was dit slecht zeg...
05 feb 2012 17:26
+1 .....niets aan toe te voegen
05 feb 2012 17:52
Makkelie drama?
Ik vond hem vandaag de beste man op het veld!

IJzersterke scheids
Voor de wedstrijd een kwartier gewacht om binnen te komen (defecte poortjes)
in de pauze een kwartier gewacht op de warme chocomel, gaat de machine vlak voor me kapot ...
Ajax bakte er (ook) weer niet veel van ...
Fijn joh, lekker voetbal kijken
Iemand nog interesse om 2 seizoenskaartjes vak 021 over te nemen?
05 feb 2012 21:18
PSV vandaag eindelijk weer eens goed... op het afmaken na. Bizarre wedstrijd, had je met gemak moeten winnen. Zonde...
06 feb 2012 12:41
PSV speelde zeker aangenaam voetbal maar die drie punten hadden ze zeker moeten pakken.
12 feb 2012 15:54
Toch wel jammer dat je een schwalbe meent nodig te hebben tegen De Graafschap...
12 feb 2012 16:07
Wegereef de slechtste man op het veld. Toch knap aangezien de verdediging van De Graafschap zo hun best doet voor die titel...
13 feb 2012 1:57
Devils son schreef:Toch wel jammer dat je een schwalbe meent nodig te hebben tegen De Graafschap...
....wat geen schwalbe was.
13 feb 2012 19:06
Ik heb het inmiddels gezien...
13 feb 2012 21:21
Ik zag het ook pas nadat ik drie keer de beelden terug heb gekeken. Toch wel jippie dat iedereen in de veronderstelling was dat het een schwalbe was en zelfs de scheidsrechter zich tijdens de pauze verontschuldigde in de kleedkamers van De Graafschap.
18 feb 2012 21:36
Onterechte penalty overigens.
18 feb 2012 22:47
klopt, maar ook erg dom verdedigd
18 feb 2012 22:59
Wel goed ingeschoten en penalty was professioneel uitgelokt.
Verder te weinig initiatief van Feyenoord en het lukte allemaal net niet.
Gaat moeilijk worden voor psv, maar goed.... matsen we DJ een keertje.
18 feb 2012 23:13
Wel een ontzettende domme actie van Guidetti.

Nu hebben ze helemaal niets meer in te brengen tegen PSV volgende week. Terechte uitslag trouwens.