Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Mille Miglia Rijden

21 feb 2012 12:11

Ook wij zijn dit jaar van de partij. Een hotelletje geboekt in Desenzano.

Nu eerst maar 's nadenken over een mooie route er naar toe.

21 feb 2012 20:21

@ Sjeezerrr: 996 tt
Ik zou n foto plaatsen maar weet niet hoe dat moet :oops:

21 feb 2012 20:51

Philippe schreef:Ik zou n foto plaatsen maar weet niet hoe dat moet :oops:

foto plaatsen :wink:

21 feb 2012 22:14

De MM zou ik ook nog een keer willen rijden met m'n 356. Het is een zeer grote wens om dit te mogen doen. Maar dan in een rustig tempo van hotel naar hotel. Vanaf hier met de auto naar Düsseldorf. Daar de auto op de trein zetten en dan naar Milaan of Bologna.
Daar uitstappen en dan een rondje rijden MM. Heerlijk met de zon op je kop en de wind door de haren.

Heerlijk genieten van al dat moois en vooral het geluid van de boxer doet me goed.

21 feb 2012 22:43

FF snel op de autotreinsite gekeken, zijn de prijzen incl de hut of moet je 2 cat. optellen? Dus auto + cabine ?

Lijkt me een prima oplossing s'nachts in de trein en de volgende dag lekker in Italie :drive:

22 feb 2012 11:30

ik persoolijk zou toch niet graag zo,n italiaan m,n wagen de autotrein op zien raggen :cry:

22 feb 2012 19:46

Wij hebben onze auto gewoon zelf op de trein gezet.
Geen enkel probleem.

22 feb 2012 20:28

Ik ben er vorig jaar met drie vriendjes en natuurlijk drie auto's er na toe gereden. Wat een happening. Buiten een nieuwe koppeling terug in Nederland.

22 feb 2012 21:24

Zoef Hausen schreef:Wij hebben onze auto gewoon zelf op de trein gezet.
Geen enkel probleem.

Zelf de autosleutels op zak houden tot ze komen om de auto op de trein te zetten. Lijkt me zo dat je zelf je eigen auto erop gaat rijden :drive:

29 feb 2012 23:40

Voilà, hotelletje in Desenzano, Ferrara, en Rome geboekt... Laat het nu maar snel mei worden.
We kijken er naar uit.

09 mei 2012 10:06

Is de route van de Mille Miglia 2012 ergens te downloaden (voor een Navigon navigatie-systeem)? Of eventueel de route van een eerder jaar?

21 mei 2012 16:31

was helemaal top daar !

Aanrader!

21 mei 2012 16:38

Dat geloof ik graag!
Als ik iets meer tijd zou hebben... :scratch:
Maar dan was ik ook vaker te vinden in de Vogezen, de Pyreneeën, het Centraal Massief, de Zwitserse Alpen, de Transfăgărăşan in Roemenië...

Afbeelding

Enfin... we zien de foto's en links naar filmpjes graag tegemoet :P

21 mei 2012 16:59

Van de week ben ik samen met 2 maten naar de Mille Miglia in Italie geweest en we hebben een kleine 3000km in 4 dagen gereden.
Kruissnelheid lag meer op de 180 dan op de 150, uitschieters naar 260 (+) waren geen uitzondering.
Terugreis 1200km in 8,5 uur :drive:
$teef kwamen we ook nog tegen in Brescia, wel toevallig
Laatst bijgewerkt door Blijco op 11 jan 2013 17:53, in totaal 1 keer bewerkt.

21 mei 2012 17:06

gaaf syl! leuk je/jullie daar even gezien te hebben :thumleft: wij hebben er bijna 10 uur over gedaan terug.. wel met koffiestops en tanken... :mrgreen:

volgend jaar weer!

21 mei 2012 18:52

Ik was er ook. 3900 km gereden in 5 dagen :cheers:

Brescia-Ferrara
Ferrara-Rome
Rome-Bologna (laatste deel naar Brescia werd ons net teveel)

Enorm veel mooie Ferrari's gezien :res: Een stuk of 5x 599 GTO, twee Enzo's, een stuk of 10 550 Barchetta's, héél veel 458 Italia's, veel 550/575's, een F50, een F40 etc.

Verder een Ford GT40 en een stuk of 25 Mercedes SLR's (waaronder 5x Stirling Moss edition!) die allemaal achter elkaar aan reden (was een meeting van de SLR club).

Relatief weinig Porsches, een 997 GT3 RS en een 997 GT3 RS 4.0 waren de uitschieters.

O ja, we zagen in Florence een Veyron rijden, op de openbare weg! We hadden de hoop op een rijdende Veyron al bijna opgegeven, maar ineens was hij daar :ba: We reden er nét niet achter (zat een BMW M6 tussen), maar desalniettemin een geweldige ervaring om zo dicht achter een Veyron te rijden.

Verdere hoogtepunten: de Mercedes 300SLR (ik stond er bóvenop toen die in Brescia werd warmgedraaid met een enorm geknetter), de 300 SLR haalde ons onderweg naar Rome nog in op een bergweggetje :ba: :res: :drive: en we zagen hem later (met Jochen Mass aan het stuur) nog verschillende keren langsrijden. We achtervolgden Balkenende (aan het stuur) met Van Lennep (passagier) enige tijd nabij Radicofani (we reden direct achter hem, Balkenende reed nogal rustig :scratch: :cheesy: ). En we zagen op het Sint-Pietersplein in Vaticaanstad nogmaals de SLR langsrijden, die even voor ons stilstond. Op korte afstand gevolgd door Balkenende in zijn Porsche Spyder.

Al met al topdagen, met dank ook aan de zomerse temperaturen (26-27 graden) :drive:

21 mei 2012 19:22

Blijco schreef:Kruissnelheid lag meer op de 180 dan op de 150, uitschieters naar 260 (+) waren geen uitzondering.
Terugreis 1200km in 8,5 uur :drive:

Schiet ook niet op met jou erbij :mrgreen:

Afbeelding

Het was echt fantastisch!

21 mei 2012 19:40

Sjeezerrr schreef:Schiet ook niet op met jou erbij :mrgreen:

Dat gevoel had ik al, volgend jaar mogen jullie met z'n tweetjes.
Geen last meer van mij :thumleft:
Plaats een reactie