Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Restauratie 964 in volle gang

25 feb 2012 10:18

Ik hoop het....in dit geval Olaf :!:
Zal nu eens foto's gaan plaatsen, ook al heb je ze al gezien.

25 feb 2012 10:27

Gisteren om 9 uur vertrokken naar Zeeland. Eerst moest er even een wat grotere DD geregeld worden, want winterbanden en nieuwe velgen(met versleten banden) moesten ook mee.
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Mijn glimlach van de dag!

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Of toch maar mat?!

25 feb 2012 10:35

Voorbereidingen velgen/banden wissel. Nog een heel gedoe vooraf, want band A moest er af en in de vuilnisbak, band B moest naar velg A en band C moest naar velg B.
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Naafkapjes.........thuis laten liggen :(

Afbeelding Afbeelding
En nu maar proberen dat ie zo mooi blijft glimmen.

Volgende week klaar......echter vervoer naar Zeeland is wat lastig, dus geen idee wanneer de P gehaald gaat worden.
Tevreden met het eindresultaat, meer dan!

En de rest van de foto's.

25 feb 2012 10:54

Sigrid schreef:Volgende week klaar......echter vervoer naar Zeeland is wat lastig

:idea: Afbeelding

Wel gaaf die Targa Passagio sticker erop en driver Willem :thumleft:

25 feb 2012 11:37

BLINGBLING ... ik snap die glimlach van jouw wel als ik dit zo zie :thumleft: TJEEE wat een beauty :res:

25 feb 2012 11:42

Zeer mooi resultaat zeg. Die stickers zijn ook gaaf trouwens.

25 feb 2012 11:59

mooi resultaat!! :thumleft:
Vervoer naar Zeeland zal best lukken...

25 feb 2012 12:06

De stikkers zaten er voor de restauratie ook al op. Ik plak alleen een stikker op de auto als ie op de ramen kan, en nu met de verse lak
helemaal :wink:

Voor de liefhebbers, de Targa Passaggio stikkers zijn denk ik nog wel bij Olaf te bestellen, M'n naam met NL vlaggetje heb ik bij een bevriende
stikkeraar uit Hilversum geregeld.

Voor degene die nog kleurverschil menen te zien, dit ligt echt aan de lichtinval. Ik heb gisteren de auto in het echt goed bekeken en was
echt positief verbaasd over het resultaat. Ik heb menig nieuwe auto gezien die een slechter in z'n lak zat. Er zit een prachtige "diepe" glans in de lak
wat nog een heel karwei wordt om die voorlopig zo te houden.

En ja, ik ben ook benieuwd naar de uitslag van de taxatie. Hoop aankomende week het verslag te ontvangen en kan dan de aanpassing in de verzekering gaan regelen.

25 feb 2012 17:30

Hij is prachtig geworden willem/sigrid. Wanneer kan ik hem van dichtbij bewonderen ? Veel plezier ermee.

25 feb 2012 17:41

Aankomende week nog even naar Hulst rijden :mrgreen: Of anders 11 maart op het Midland circuit te lelystad :wink:

25 feb 2012 18:43

Mooi zijn die stickers he?! Bij mij zit ie er ook nog steeds op... en ik laat hem ook lekker zitten zolang de auto in mijn bezit is :cheers:

Afbeelding

25 feb 2012 18:58

Afbeelding
En nu maar proberen dat ie zo mooi blijft glimmen.

moet lukken als je hem zo laat staan :mrgreen:

mooooooooiiiiiiiiii :res:

25 feb 2012 20:30

renetrzes schreef:Wanneer kan ik hem van dichtbij bewonderen ?

Breng me zaterdagmorgen in alle vroegte maar even naar Hulst :idea: Heb je de primeur en ik m'n P weer thuis.

Kan ik eindelijk mijn sticker er eens opplakken :P

25 feb 2012 21:32

Om die sticker van jou goed uit te laten komen raad ik aan hem midden op de kofferdeksel te plakken dan zien ze jouw naam als eerste en als je voorbij rijdt zien ze die van Willem pas, en da`s nu eens een uiting van girl power :cheers:

25 feb 2012 21:36

Onze Porsche werd twee jaar geleden ook 'behandeld' door Wim, Timo en Jean.. De taxateur was danig onder de indruk van het geleverde werk 8) 8)
Hij heeft de wagen een taxatie gegeven van 32.500 euro. Het betreft een 911 sc 3.0
Ik ben benieuwd! Nog geen seconde spijt gehad van deze beslissing. We genieten nog steeds van een glimmende Porsche die super rijdt :drive: :thumleft:

25 feb 2012 21:50

Als de mijne klaar is laat ik hem/haar maar niet opnieuw taxeren, hij/zij staat al net zo hoog getaxeerd als dat hij/zij mij gekost heeft. :!:

25 feb 2012 21:56

Altijd laten taxeren!!! Die paar centen kun je wel missen........voordat het (hopelijk nooit) misgaat.

En die sticker, dat was nou ook mijn voorstel, maar dat viel niet helemaal goed hier.

Dan maar op de achterruit met nog iets er naast :popcorn:

25 feb 2012 21:57

Dimitri-Turbo schreef:Mooi zijn die stickers he?! Bij mij zit ie er ook nog steeds op... en ik laat hem ook lekker zitten zolang de auto in mijn bezit is :cheers:

Afbeelding

Wat voor lettertype is dat?

25 feb 2012 21:58

Daar moet ik even over nadenken, is alweer bijna een jaar geleden dat ik dat geregeld heb. En anders bel ik de maker even, die weet het uiteraard meteen.
Geen idee namelijk of ze dezelfde namen gebruiken zoals in Word

25 feb 2012 21:59

@Hans, ook niet voor je verzekering :shock: :?:

25 feb 2012 22:12

Wow ... super mooi geworden! Kleur is geweldig.

25 feb 2012 22:17

Nee hoor hij/zij (wat is het eigenlijk je kan hem berijden als een wij.... en heeft mooie vormen, maar kan zich ook gedragen als een eigenwijze ve... nou laat maar) Hij kost mij net zoveel als het laatste taxatierapport dat nu nog geldig is. Daarna zie ik wel weer, verzekeringen spek ik al genoeg. :mrgreen:

25 feb 2012 22:20

Maar volgens mij weet je best Hans, dat het zo niet werkt, mocht de P in de prak gereden worden door jezelf :idea:

En de meningen verschillen nogal over hij/zij/het :lol:

25 feb 2012 22:22

Stoere bak geworden hoor :thumleft: :thumleft:

25 feb 2012 22:28

Je moet wel een beetje kunnen sturen hoor Siegie :mrgreen: anders weet ik wel een adresje voor je. Bij totaal verlies krijg ik de getaxeerde waarde terug met aftrek van mijn eigen risico en die is de helft van een jaar premie. :ba:
Plaats een reactie