Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VII

26 feb 2012 1:46

arenarood schreef:Maar dan wel dat"TURBO"op de zijkanten er gelijk af :evil: Geeft het een zeer hoog Sjonny gehalte :flush:

Uiteraard.... maar hij is wel lekker afwijkend en hoort eigelijk in het topic ´saaie-kleuren´ thuis :mrgreen:

26 feb 2012 11:11

Bekende auto. Heeft ooit bij Hette te koop gestaan. Uitlaatsysteem klink geweldig, lijkt wel een straaljager. :drive:

26 feb 2012 14:44

Hele mooie 3.2 Turbo looker bij Huisman...

http://www.autotrader.nl/klassieker/por ... ht=porsche

Heb 'm laatst over deze auto gebeld en had serieus interesse, maar heb inmiddels wat anders gekocht...

Auto heeft +/- 10K km geleden een blok & bakrevisie gehad en er zit veel onderhouds-historie bij deze auto...

Misschien niet echt een koopje, maar voor de 3.2 zoekers onder ons misschien toch wel interessant.

26 feb 2012 15:04

Is MI geen koopje ... € 34.500 :shock:

26 feb 2012 15:14

Een SC met 3.2 motor, iets voor avanti :wink:
DutchmanPhotos schreef: maar heb inmiddels wat anders gekocht...

Wat?.........

26 feb 2012 15:38

Olaf schreef:Is MI geen koopje ... € 34.500 :shock:

verrek, dat had 'k nog niet ééns gezien..... Hij stond een paar weken terug nog op 31500, en dat vond 'k al vrij prijzig.

26 feb 2012 15:39

bully schreef:Een SC met 3.2 motor, iets voor avanti :wink:
DutchmanPhotos schreef: maar heb inmiddels wat anders gekocht...

Wat?.........

72er RS clone.... Tis toch een early geworden... :D

26 feb 2012 15:53

DutchmanPhotos schreef:
72er RS clone.... Tis toch een early geworden... :D

Foto'sssssssss 8)

26 feb 2012 16:26

bully schreef:
DutchmanPhotos schreef:
Tis toch een early geworden... :D

Foto'sssssssss 8)

Laat 'k het topic niet te veel vervuilen hiero... 'K heb 2 plaatjes ge-upload in m'n album...

Voor dat jullie over het olie deurtje beginnen, dat hebben ze helaas dicht gelast. Maar goed, je kunt niet alles hebben he... De deal was al behoorlijk goed.

Binnenkort vertel 'k er nog wel meer over.... Woensdag naar L.A. om 'm op te halen, en dan gelijk 2 weken rond rijden daar ginds. :mrgreen:

26 feb 2012 16:28

Mooie bak 8)

26 feb 2012 16:37

bully schreef:Mooie bak 8)

Thanks!!

Heb een hoop geduld gehad... Op aanraden van enkele mensen toch m'n contacten in California goed gebruikt.. Magnus Walker is de auto voor me gaan bekijken en rijden. Met hem aan de telefoon van hier uit de deal gesloten met de verkoper. Was 20 minuten van Magnus vandaan. Hij heeft de auto afgelopen week opgehaald en hij staat nu bij 'm in de garage. Woensdag komt ie me met dat ding op het vliegveld ophalen!..!! hij heeft 'm al een beurtje gegeven, alles effe nagechecked, en een shakedown run gedaan. Zoals het er nu naar uit ziet gaat hij er nog wel wat dingen aan doen. Werkloon en prijzen van onderdelen liggen veel lager in de USA, en 'k kan er vanuit gaan dat het bij hem goed gebeurd. Maar, eerst zelf maar eens effe zelf 2 weken gaan sturen met de auto, en van daar uit verder kijken wat 'k wil veranderen. Nu houdt 'k er over op... Straks krijg 'k van de moderator op m'n kop! :mrgreen:

Hier staat ie, tussen een hoop ander moois.....

Afbeelding

26 feb 2012 16:51

mooie RS replica, zo op't eerste zicht :thumleft:
als ie motorisch en qua interieur ook mooi is gedaan, heb je een leuk ding, proficiat.
Dus blijkbaar toch nog "koopjes" mogelijk ginder. Zonde van de hoge invoertaxen en btw tegenwoordig in Belgie op oldtimers, heeft mij al enkele keren tegengehouden om er nog iets te kopen.

26 feb 2012 16:59

kristof schreef:mooie RS replica, zo op't eerste zicht :thumleft:
als ie motorisch en qua interieur ook mooi is gedaan, heb je een leuk ding, proficiat.
Dus blijkbaar toch nog "koopjes" mogelijk ginder. Zonde van de hoge invoertaxen en btw tegenwoordig in Belgie op oldtimers, heeft mij al enkele keren tegengehouden om er nog iets te kopen.

Je moet ginds ook goed zoeken, en er heeeel snel bij zijn als je iets ziet.. Diverse keren misgegrepen... Goede auto's voor goede prijzen zijn daar vaak binnen een dag verkocht..!!

26 feb 2012 17:44

Super! AKK (soort van) door Magnus dus? Dat zit wel goed dan! Enjoy it!

26 feb 2012 17:59

Misschien eerder voor het Bob De Bouwer - topic:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=209909526

Maar mits de lage prijs, blijft het weinig voor een Porsche!

26 feb 2012 18:27

Tja een 996 3.4. Zelfs de Nigerianen passen hun vraagprijs aan. :wink:

26 feb 2012 22:23

Tja de prijs valt mee :popcorn:

27 feb 2012 11:09

WATCH OUT !!!!!

http://www.pistonheads.com/sales/3628161.htm

http://www.carfax.eu/show-report/1524d6 ... 9ce2839ecb

27 feb 2012 11:25

Ik vroeg me bij de eerste link al af waarom je deze poste - omdat'ie hier al eerder voorbij is gekomen ...

... maar bij het klikken op de tweede link werd het me duidelijk :arrow: Salvage & Airbag Deployed :shock:

Goed werk, Sherlock :thumleft: .. als deze inderdaad dat chassis-nummer heeft ..

27 feb 2012 11:34

Fantastisch hoe je zoiets kunt raadplegen :res:

27 feb 2012 16:46

bully schreef:Tja een 996 3.4. Zelfs de Nigerianen passen hun vraagprijs aan. :wink:

Bonjour,

Merci de m'avoir contacté au sujet de ma voiture Porsche 911 (996) 3.4 carrera, 231000 km , carburant: essence, année 1998, 19 CV, intérieur cuir noir. Non fumeur. Entretien général refait, pas de frais à prévoir. contrôle technique Ok.

Je vous confirme son prix à 5000 € . Tous les papiers de la voiture à savoir : la carte grise, le contrôle technique, le certificat de cession, les carnet d'entretien, le certificat de conformité et les factures récentes effectuées sur la voiture sont à jour.

La Porsche est toute propre car l'entretien général est fait avant le dépôt de l'annonce. Elles est en état de prendre directement la route après la vente car tous les papiers sont à jour et vous n'aurez aucun frais à prévoir pour quelconque réparation vu que le contrôle technique a été fait avant le dépôt de l'annonce.

Veuillez me dire vos disponibilités pour un éventuel achat afin que je m'arrange vite pour que la transaction soit effective. Le paiement s'effectuera le jour de la transaction en espèce si possible. Pour cela, vous voudrez bien me faire parvenir vos coordonnées complète ( Nom, Prénom, Adresse, Rue, Code postal, Ville, Tel.....) et votre jour de disponibilité pour la rencontre.

J'attends donc votre réponse.

Cordialement

27 feb 2012 22:04

Dat is leuk ik kreeg dezelfde mail :mrgreen:

MOD: Volledige quote van direct bovenstaande post geveegd :arrow: probeer het forum leesbaar(der) te houden - en voorkom onnodig quoten :idea:

28 feb 2012 17:55

En ? heb je het geld alvast overgemaakt . :mrgreen: :bang:

28 feb 2012 23:33

goedkope 996 cabrio :

http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-996-4s-63036794.htm

29 feb 2012 17:35

ik snap die mensen nooit, als je een auto gaat verkopen, kan je 'm toch wel even wassen en naar buiten rijden en dan goeie foto's maken waar de hele auto op staat en niet in zo'n krappe donkere garage :scratch:
Gesloten onderwerp