14 maart 2012 11:45
Ewout schreef:Ik geloof dat ik iets te autistisch ben voor twee soorten velgen onder dezelfde auto.
14 maart 2012 11:46
14 maart 2012 12:53
14 maart 2012 12:54
Maarten schreef:Dat zullen de totale kosten dan wel zijn geweest. Dat soort klanten zien ze graag komen bij de dealertOpmerkelijk dat hij dan weer zo snel te koop staat. Begeerlijk speeltje overigens
14 maart 2012 12:59
14 maart 2012 13:14
horn schreef:thanks, wist ik niet. weer wat geleerd vandaag.maar zelf zou ik liever 4 minilites (of natuurlijk 4 fuchsen) onder een klassieker zien. Dan maar niet periodecorrect
14 maart 2012 13:39
14 maart 2012 17:55
14 maart 2012 18:23
R.M.Boosten schreef:Wederom bedankt voor de reacties!
Even voor de duidelijkheid: Ik ben niet van plan deze blauwe 911 2.4E bij Witmer te kopen, maar deze heeft slechts het verlangen naar een oud model aangewakkerd
Daardoor ga ik nu wikken en wegen over het al dan niet verkopen van de 996 op termijn, en dan een klassieke 911 te kopen!
Mij lijkt dat je voor ongeveer €40.000 een niet perfecte, maar wel prima 911 2.4 hebt, klopt dit?
14 maart 2012 19:29
15 maart 2012 23:39
Clemento schreef:R.M.Boosten schreef:Wederom bedankt voor de reacties!
Even voor de duidelijkheid: Ik ben niet van plan deze blauwe 911 2.4E bij Witmer te kopen, maar deze heeft slechts het verlangen naar een oud model aangewakkerd
Daardoor ga ik nu wikken en wegen over het al dan niet verkopen van de 996 op termijn, en dan een klassieke 911 te kopen!
Mij lijkt dat je voor ongeveer €40.000 een niet perfecte, maar wel prima 911 2.4 hebt, klopt dit?
Als je voor een klassieke Porsche wil gaan zou je ook een 912 kunnen overwegen. Uiterlijk net zo mooi maar wel een stuk goedkoper in aanschaf. Het onderhoud maakt geen verschil heb ik me laten vertellen.
16 maart 2012 9:25
R.M.Boosten schreef:Bedankt voor de tip, maar ik denk dat als ik mijn 996 inruil voor een 912, ik toch wel zeker een achteruitgang in vermogen merk!![]()
Dan liever even doorsparen voor het echte werk
16 maart 2012 9:52
18 maart 2012 15:23
R.M.Boosten schreef:Bedankt voor de tip, maar ik denk dat als ik mijn 996 inruil voor een 912, ik toch wel zeker een achteruitgang in vermogen merk!![]()
Dan liever even doorsparen voor het echte werk
19 maart 2012 23:57
20 maart 2012 0:16
R.M.Boosten schreef:
Ik vraag me inderdaad af hoe de beleving van snelheid in zo'n 911E is ten opzichte van een 996 cabrio. ?
20 maart 2012 22:47
20 maart 2012 23:13
21 maart 2012 23:13
21 maart 2012 23:51
22 maart 2012 9:13
22 maart 2012 23:55
23 maart 2012 7:31
13 mei 2012 0:25